-> Apple STS Chvojkovice-Brod: tenhle týden máknu,potřebuju zakrátit ty trubičky na vlečku a podvozek bude OK.elektrika už taky a pak ta střecha...ale to se musíme dohodnout,protože bez vás to nezmáknu...
Až se jaro zeptá,tak ho vezmu do koupelny aby vidělo,že se neflákám a ještě jsem stihnul lítat po horách na prkně:-)))
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
a příběh pokračuje....aneb Rally team Katlov představuje další náčiní
jedná se o původně 105l, v tp je výměna kastle, která je původní, nikdy nevařená a kupodivu zdravá, auto vypadá sešle páč stálo venku a jezdilo valašskou zimu a podobné zlínské soutěže.
co auto umí ted:
motor: felda, vačka 300/300, udělaná hlava, odlehčený setrvák, výfuk 2-1 + příčák, karbec Lada 1500 přetryskován..... auto od 2tis je jak nakopnutá mičuda :-)
převodovka: 4,22 mokrá, "3"kvalt- chybý 3jka :-)
interier: polorám, 1x sportsitze, volant, upravená ručka, zbaveno tlumících hmot
podvozek: tlumiče KONI, Zadní pružiny KONI, přední RIEGER
kasně: původní, nevařená, zdravá. děrovaná z.kapota, LR vana, válečné barvy
A CO NÁS ČEKÁ:
zástavba vlečky s kotoučema a 4q 4.44
montáž sedáků a pásů OMP
interkom OMP
chlazené p. kotouče a 4p
beskydky :)
výměna čela a blatníků
svody 4-1
Wébříky
až budou korunky tak rám dle "J" p. Dlouhý (Mladá Boleslav - nezaměňovat prosím s p.Dlouhým z Ledče nad Sázavou)
postavit na tp š130
všechny jmenované věci jsou doma z ex B5, tak to pujde jak lego :)
tak lego začíná...
30.1 2010 umístěno na dilnu , vyndány agregáty, nádrž apod, a začínáme škrábat plastizol, zjištění že jak tlumiče tak pružiny jsou KONI bylo potěšující
31.1 2010 : odstraněn plastizol z motorového prostoru, za a pod zadnímy sedadly, jednoho podběhu, vyřezán rám, vyndána okna
2.2 2010: dobroušeny podlahy vevnitř, auto otočeno na bok, a začínáme boj s plastizolem zespod
6.2.2010: objednán rám dle J
7.2 2010: spodek natřen 2ma vrstvama formexu, zbývá převařit uložení nápravy vepředu a zítra tam vrhnu nádrž a nápravu
12.2.2010 po obroušení celého spodku, donatření základem, a kompletní ostrojení brzdovými trubičkami, nápravami, a vším co tam patří a vráceno zpět na kola
21.3.2010 rám jest dovařen, výborná práce štěpánku... dále nová dělítka na předek
27.3.2010 pamatný den, vevnitř vše dovařeno, paráda
29.3.2010 nalakován interier a rám, jedny dveře osazeny makrolonem
3.4.2010 pokračuje tahání elektriky, dostrojen motor, vše zapojeno, a kuft nalakován na bílo
7.4.2010 autí dnes poprvé nastartováno, hotová elektrika, v interieru vše co má být, můžu lakovat díly
10.4.2010 lakujem, bílá hotová
11.4 2010 modrá je hovová
13.4 2010 dnes toho pamatného dne sme se konečně svezli, ještě dovychytat mušky a můžem jak velký klucí na rally
4.9.2010 dnes byl pro autíčko veleůspěšný den, první "bedna" a hned 1.místo na rallyshow vysočina, akce parádní, svezli sme se jak na mokru tak na suchu, co kolo to lepší čas, i přez neplánované kolečko pro diváky, rivalita mezi námi a soupeři(kamarády) byla tak silná že po každém porovnání časů mezi námi, na mou osobu padlo pár výrazů , jako bezmozek apod :) Štěpán říkal že si nepamatuje místo , nebo zatáčku kde by auto neletělo efektně řízeným smykem, je fakt že občas ty obrubníky byly sakra těsně od ráfku ,a říkal že mi helma na mozku mačká tlačítko on/off, na čož sem mu v cíli RZ odpověděl že si posledních 2.37.06minut života nepamatuju.... největší překvapení padlo při vyhlašování, vůbec sme na bednu nemysleli , takže když hlásili třetí místo, mysleli sme si ..tak nic no.. , a pak hle ,Štěpána perfektní navigace, fungující auto a bezmozek za volantem, první místo posádka Hruška/Izaj, no radost neskutečná.. Takže akce velmi povedená, už se těšíme na Humpolec
18.9 2010 sraz želiv, 1.místo slalom, 3.místo sprint S1, povozil sem pár zvědavců, včetně psychycky zdeptaného mitfáry, tak snad bez větších trvalých následků na psychyce, ikdyž Bibendum30 řikal něco o mnohonásobném orgasmu :)
VELKÉ POĎEKOVÁNÍ: p.Václav Oberreiter, majitel servisu, za to že nám to na dilně trpí
VIDEA testování
http://youtube.com/v/B87m rDfrvho http://youtube.com/v/a9Cz aKAi-8U
videa humpolec:
on board by Bibendum30
http://youtube.com/v/1e1M dhLTRHk
první kotrmelec máme za sebou :))))
Pro rejpaly: nejedná se o repliku, nebo přesnou kopii, tak si nechte kecy od cesty
jedná se o původně 105l, v tp je výměna kastle, která je původní, nikdy nevařená a kupodivu zdravá, auto vypadá sešle páč stálo venku a jezdilo valašskou zimu a podobné zlínské soutěže.
co auto umí ted:
motor: felda, vačka 300/300, udělaná hlava, odlehčený setrvák, výfuk 2-1 + příčák, karbec Lada 1500 přetryskován..... auto od 2tis je jak nakopnutá mičuda :-)
převodovka: 4,22 mokrá, "3"kvalt- chybý 3jka :-)
interier: polorám, 1x sportsitze, volant, upravená ručka, zbaveno tlumících hmot
podvozek: tlumiče KONI, Zadní pružiny KONI, přední RIEGER
kasně: původní, nevařená, zdravá. děrovaná z.kapota, LR vana, válečné barvy
A CO NÁS ČEKÁ:
zástavba vlečky s kotoučema a 4q 4.44
montáž sedáků a pásů OMP
interkom OMP
chlazené p. kotouče a 4p
beskydky :)
výměna čela a blatníků
svody 4-1
Wébříky
až budou korunky tak rám dle "J" p. Dlouhý (Mladá Boleslav - nezaměňovat prosím s p.Dlouhým z Ledče nad Sázavou)
postavit na tp š130
všechny jmenované věci jsou doma z ex B5, tak to pujde jak lego :)
tak lego začíná...
30.1 2010 umístěno na dilnu , vyndány agregáty, nádrž apod, a začínáme škrábat plastizol, zjištění že jak tlumiče tak pružiny jsou KONI bylo potěšující
31.1 2010 : odstraněn plastizol z motorového prostoru, za a pod zadnímy sedadly, jednoho podběhu, vyřezán rám, vyndána okna
2.2 2010: dobroušeny podlahy vevnitř, auto otočeno na bok, a začínáme boj s plastizolem zespod
6.2.2010: objednán rám dle J
7.2 2010: spodek natřen 2ma vrstvama formexu, zbývá převařit uložení nápravy vepředu a zítra tam vrhnu nádrž a nápravu
12.2.2010 po obroušení celého spodku, donatření základem, a kompletní ostrojení brzdovými trubičkami, nápravami, a vším co tam patří a vráceno zpět na kola
21.3.2010 rám jest dovařen, výborná práce štěpánku... dále nová dělítka na předek
27.3.2010 pamatný den, vevnitř vše dovařeno, paráda
29.3.2010 nalakován interier a rám, jedny dveře osazeny makrolonem
3.4.2010 pokračuje tahání elektriky, dostrojen motor, vše zapojeno, a kuft nalakován na bílo
7.4.2010 autí dnes poprvé nastartováno, hotová elektrika, v interieru vše co má být, můžu lakovat díly
10.4.2010 lakujem, bílá hotová
11.4 2010 modrá je hovová
13.4 2010 dnes toho pamatného dne sme se konečně svezli, ještě dovychytat mušky a můžem jak velký klucí na rally
4.9.2010 dnes byl pro autíčko veleůspěšný den, první "bedna" a hned 1.místo na rallyshow vysočina, akce parádní, svezli sme se jak na mokru tak na suchu, co kolo to lepší čas, i přez neplánované kolečko pro diváky, rivalita mezi námi a soupeři(kamarády) byla tak silná že po každém porovnání časů mezi námi, na mou osobu padlo pár výrazů , jako bezmozek apod :) Štěpán říkal že si nepamatuje místo , nebo zatáčku kde by auto neletělo efektně řízeným smykem, je fakt že občas ty obrubníky byly sakra těsně od ráfku ,a říkal že mi helma na mozku mačká tlačítko on/off, na čož sem mu v cíli RZ odpověděl že si posledních 2.37.06minut života nepamatuju.... největší překvapení padlo při vyhlašování, vůbec sme na bednu nemysleli , takže když hlásili třetí místo, mysleli sme si ..tak nic no.. , a pak hle ,Štěpána perfektní navigace, fungující auto a bezmozek za volantem, první místo posádka Hruška/Izaj, no radost neskutečná.. Takže akce velmi povedená, už se těšíme na Humpolec
18.9 2010 sraz želiv, 1.místo slalom, 3.místo sprint S1, povozil sem pár zvědavců, včetně psychycky zdeptaného mitfáry, tak snad bez větších trvalých následků na psychyce, ikdyž Bibendum30 řikal něco o mnohonásobném orgasmu :)
VELKÉ POĎEKOVÁNÍ: p.Václav Oberreiter, majitel servisu, za to že nám to na dilně trpí
VIDEA testování
http://youtube.com/v/B87m rDfrvho http://youtube.com/v/a9Cz aKAi-8U
videa humpolec:
on board by Bibendum30
http://youtube.com/v/1e1M dhLTRHk
první kotrmelec máme za sebou :))))
Pro rejpaly: nejedná se o repliku, nebo přesnou kopii, tak si nechte kecy od cesty
**Apple / LoRa 130 - komentáře:
-> Bery: twe, ty se flinkáš na horách..... sem zvědavý co řekneš až se jaro zeptá



-> Apple STS Chvojkovice-Brod: no sláva:)
dnes odstrojený předek, oškrábány podběhy, zítra vyvařujem

Tak dnes jsem nebyl kontrolován a zatímco Honza zadní nápravu nainstaloval do auta, tak jsem tu přední z auta vyndal. :-)
-> Mantrabeach: cena svodu? 

-> Stepan FUN: alpiny na zimu?neblázni.To by byla další odcizená věc z tvýho auta a já osobně bych si je sundal u vás před barákem.tajně - samozřejmě...:-)
-> Bery: Už jsem se na ně taky ptal... Ale prej je slíbil Tobě, takže zase nemám nic. :-D A já už si myslel, že budu mít na Funa pěkný 13tky na zimu... :-D
-> Mantrabeach: ale s těma kolama to platí!?
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: aha,já myslel že bysme se domluvili skrze lak a stejně jsou pod příčku takže nic.škoda no.Hold budu muset celou částku našetřit
-> Mantrabeach: leda výměnou za ty naše, ale musely by být nad příčku

nechcete hoši ode mě svody 4 do 1?


mitfára pakůpil rám

-> Stepan FUN: nj, už som sa dočítal aj v Co jste dnes udelali....
-> minno: Zadní kapsa byla místy odsekána, místy odvrtána. Byla částečně (Spodní hrana a asi 3 cm nahoru, takže oproti jinejm kastlím byla vlastně zdravá. Ale když už, tak už...) napadena korozí, tak bude vyrobena nová. ;-) Jinak výztuha prahu je naprosto v pořádku. Až jsem se divil...:-)
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: nechýbajú tam na tej kasni zadné kapsy pod prahmi?
rám co byl v autě je vyřezán, tak když by nekdo měl zájem za drobný peníz
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: se asi prijedu podivat na Humpolec

-> Petrson: moooožná běšiny, každopádně humpolec
