skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
'' Naspäť cesta nemožná, napred sa ísť musí !!! '' - Ľudovít Štúr
KAROSERIA
- zaklad S130L karoseria sedan, prerobena na TUDOR (two door)
- dvere rozrezane predlzene o 20 cm, kostra potiahnuta hlinnikovym plechom, okna Makrolon - takisto posunuty stlpik dveri
- karoseria zbavena plastisolu,asfaltu,bodick a, vybrusena na plech, osetrena zakladom a polyuretankou
- zbytocne casti karoserie su vyrezane, niektore diery su nahradene 0.6mm hlinnikovym plechom (palubovka, stena motoru)
- centralne riadenie, cize volant v strede - vsetko sa presunulo do stredu , plynovy pedal a paka radenia dostali nove konzoly
-tunel isiel prec, podlaha je vystuzena L-profilmi 3x3cm
-predna kapota - lamino 3kg, uchytena zavodnymi packami :)
-predny bodykit - zvarene blatniky s celom, orezane, navareny nerez plech 0.55-0.8 nasledne gitovane a rozrezane (kvoli nakladaniu nizkeho auta)
- prahy - hlinnik 0.8 profil , bez vystuh
-zadny bodykit - hlinnik 0.8 vrch, boky 0.6 hlinnik vystuzene
- "zadne dvere" - 0,6ka plech poohybany podla dvery - 1kg
- zadna kapota - vyrezana kostra potiahnuta hlinnikom 0.6, tahokov
- zadne celo - totalne vyrezane , vazi asi 1,5 kg
- predne sklo original menene, ostatne MAKROLON 2mm , nitovany , srobovany
- "svetla" - lesteny nerez + matny cierny sprej
PODVOZOK
- predna naprava - Mkova siroka hreben, komplet generalka, aj nove loziska a tak :) , vystuzene ramena, zvarena napravnica
- upravene hrebenove riadenie, hreben posunuty 4cm doprava, 2cm dole , jedna spojovacka skratena, druha predlzena
- vrtane kotuce, 4 piestikove brzdice s prepojkou, naboj s dlhymi stiftami
- nizke pruziny, tvrde tlmice
- 30 mm duralove podlozky
- 20mm stabilizator, ulozeny v durale
- predna naprava vovarena do karoserie o 4 cm - kvoli tomu aj uplne novy most napravy, vyrobeny s 2mm plechu a poriadne vystuzeny
-zadna naprava - vlecka od Petra Molcana, nove loziska gufera............napravy su namontovane rozsirene o 30mm na kazdej strane !!!
- klasicke poloosy + duralovy medzikus na rozsirenie
- tlmic na usiach - S120 rozoberatelny, prerobeny na pruzinu z passata, 3 polohy
- dlhe stifty na unasaci, podlozka dural 30 mm
- prevodovka sucha 4.22 5 rychlostna po GO , zavesena , 5. rýchlosť - 0,96 namiesto 0,84
- kola - rozsirene disky 13" o 7,5 cm , vpredu obute sliky MICHELIN 200/540 R13, vzadu sliky MICHELIN 220/540
MOTOR
-zaklad Fabia 8v 1396ccm (75,5x78)
-kluka vyvazena, zotrvacnik Favorit, odlahceny a vyvazeny + veniec s120
-spojka - 190tka lamela obycajna + pritlacny tanier Felicia1.6
-ojnice odlahcene, vyvazene (mínus 15 gramov / kus)
-piesty a piestne capy odlahcene a zrovnane hmotnosti ( mínus 25 gramov / kus)
-vacka 300/300 velke ulozenie, zdvih 7,2mm
-hlava Felicia 1,3MPi upravena, KP 11,5:1 , sacie kanale 30mm, ventily seriove, upravene spalovaky
-vahadla favorit upravene, tycky ocelove+Al,, upravene zdvihatka
-vodna pumpa S130 velke lopatky
-4x motorkové karburátory KEIHIN 38mm na dlhom priamom sacom potrubi
-palivova pumpa FACET
-vyfuk 4-2-1
MOTOR TURBO 2
-zaklad Fabia 8v 1396ccm (75,5x78)
-kluka vyvazena, zotrvacnik Favorit, odlahceny a vyvazeny + veniec s120
-spojka - 190tka lamela obycajna + pritlacny tanier Felicia1.3
-ojnice odlahcene, vyvazene (mínus 5 gramov / kus)
-piesty a piestne capy odlahcene a zrovnane hmotnosti ( mínus 30 gramov / kus)
-úprava kompresného pomeru na 8:1
-vacka 296/296 velke ulozenie, zdvih 7,3mm (polotovar)
-závodné kónicke ventilové pružiny Toyota
-hlava Felicia 1,3MPi upravena, sacie kanale 30mm, ventily seriove, upravene spalovaky (vybranie kôli KP)
-vahadla favorit upravene, tycky ocelove+Al, upravene zdvihatka ventilov
-vodna pumpa S130 (velke lopatky)
-vymenik voda-olej VW group
-karburátor SOLEX 32 DIS + sacie potrubie R5GTT prisposobene na Skoda prirubu
-vyfuk 4-1 + turbo Borg Warner K04 (1.8 T 20v Cupra 225HP)
-zalozne turbo Borg Warner K03S (1.8T 20v RS 180HP)
-big intercooler
v príprave : plneprogramovatelná ECU (vstrekovanie, zapalovanie, boost control, launch control)
predpokladane parametre (ciel) - 200-220HP 250-260Nm
namerané parametre pri 0.8 bar 187HP 256Nm
1 bar 203HP 278Nm
INTERIER
- trubkovy zvarany ram, robeny doma , ocel 40x2
- vystuhy podlahy, uchytenia sedacky, uchytenia 6-bod pasov
- sedacka OMP Eco po homolog + "orig." drziaky sedacky
- 6 bodove bezp. pasy SABELT s central. matkou
- semisovy rally volant +70mm
- stlpik volantu prevareny do stred auta, prevarene usi drziaka volantu
- mierne upraveny kardan volantu
- pristrojovka "Carbon look" - otackomer, 2x teplomer , tlakomer oleja
- konzola pedalov posunuta na stred
- vyrobena konzola plyn. pedalu + upraveny plyn pedal
- konzola radiacej paky + panel vypinacov
- radiaca tyc zvarena s kardan. krizmi s Fiata
- hasiaci pristroj 2kg
- drziak na fotak, kameru
HOTOVO !!!
NEW !!! videjko z pretekov TDC Baba 2010
NEW !!! videjko z pretekov TDC Šturec 2010
NEW !!! videjko z pretekov Havária Swifta a prejazdy závodnych škodoviek
NEW !!! videjko z pretekov TDC Bojnice 2010
KAROSERIA
- zaklad S130L karoseria sedan, prerobena na TUDOR (two door)
- dvere rozrezane predlzene o 20 cm, kostra potiahnuta hlinnikovym plechom, okna Makrolon - takisto posunuty stlpik dveri
- karoseria zbavena plastisolu,asfaltu,bodick a, vybrusena na plech, osetrena zakladom a polyuretankou
- zbytocne casti karoserie su vyrezane, niektore diery su nahradene 0.6mm hlinnikovym plechom (palubovka, stena motoru)
- centralne riadenie, cize volant v strede - vsetko sa presunulo do stredu , plynovy pedal a paka radenia dostali nove konzoly
-tunel isiel prec, podlaha je vystuzena L-profilmi 3x3cm
-predna kapota - lamino 3kg, uchytena zavodnymi packami :)
-predny bodykit - zvarene blatniky s celom, orezane, navareny nerez plech 0.55-0.8 nasledne gitovane a rozrezane (kvoli nakladaniu nizkeho auta)
- prahy - hlinnik 0.8 profil , bez vystuh
-zadny bodykit - hlinnik 0.8 vrch, boky 0.6 hlinnik vystuzene
- "zadne dvere" - 0,6ka plech poohybany podla dvery - 1kg
- zadna kapota - vyrezana kostra potiahnuta hlinnikom 0.6, tahokov
- zadne celo - totalne vyrezane , vazi asi 1,5 kg
- predne sklo original menene, ostatne MAKROLON 2mm , nitovany , srobovany
- "svetla" - lesteny nerez + matny cierny sprej
PODVOZOK
- predna naprava - Mkova siroka hreben, komplet generalka, aj nove loziska a tak :) , vystuzene ramena, zvarena napravnica
- upravene hrebenove riadenie, hreben posunuty 4cm doprava, 2cm dole , jedna spojovacka skratena, druha predlzena
- vrtane kotuce, 4 piestikove brzdice s prepojkou, naboj s dlhymi stiftami
- nizke pruziny, tvrde tlmice
- 30 mm duralove podlozky
- 20mm stabilizator, ulozeny v durale
- predna naprava vovarena do karoserie o 4 cm - kvoli tomu aj uplne novy most napravy, vyrobeny s 2mm plechu a poriadne vystuzeny
-zadna naprava - vlecka od Petra Molcana, nove loziska gufera............napravy su namontovane rozsirene o 30mm na kazdej strane !!!
- klasicke poloosy + duralovy medzikus na rozsirenie
- tlmic na usiach - S120 rozoberatelny, prerobeny na pruzinu z passata, 3 polohy
- dlhe stifty na unasaci, podlozka dural 30 mm
- prevodovka sucha 4.22 5 rychlostna po GO , zavesena , 5. rýchlosť - 0,96 namiesto 0,84
- kola - rozsirene disky 13" o 7,5 cm , vpredu obute sliky MICHELIN 200/540 R13, vzadu sliky MICHELIN 220/540
MOTOR
-zaklad Fabia 8v 1396ccm (75,5x78)
-kluka vyvazena, zotrvacnik Favorit, odlahceny a vyvazeny + veniec s120
-spojka - 190tka lamela obycajna + pritlacny tanier Felicia1.6
-ojnice odlahcene, vyvazene (mínus 15 gramov / kus)
-piesty a piestne capy odlahcene a zrovnane hmotnosti ( mínus 25 gramov / kus)
-vacka 300/300 velke ulozenie, zdvih 7,2mm
-hlava Felicia 1,3MPi upravena, KP 11,5:1 , sacie kanale 30mm, ventily seriove, upravene spalovaky
-vahadla favorit upravene, tycky ocelove+Al,, upravene zdvihatka
-vodna pumpa S130 velke lopatky
-4x motorkové karburátory KEIHIN 38mm na dlhom priamom sacom potrubi
-palivova pumpa FACET
-vyfuk 4-2-1
MOTOR TURBO 2
-zaklad Fabia 8v 1396ccm (75,5x78)
-kluka vyvazena, zotrvacnik Favorit, odlahceny a vyvazeny + veniec s120
-spojka - 190tka lamela obycajna + pritlacny tanier Felicia1.3
-ojnice odlahcene, vyvazene (mínus 5 gramov / kus)
-piesty a piestne capy odlahcene a zrovnane hmotnosti ( mínus 30 gramov / kus)
-úprava kompresného pomeru na 8:1
-vacka 296/296 velke ulozenie, zdvih 7,3mm (polotovar)
-závodné kónicke ventilové pružiny Toyota
-hlava Felicia 1,3MPi upravena, sacie kanale 30mm, ventily seriove, upravene spalovaky (vybranie kôli KP)
-vahadla favorit upravene, tycky ocelove+Al, upravene zdvihatka ventilov
-vodna pumpa S130 (velke lopatky)
-vymenik voda-olej VW group
-karburátor SOLEX 32 DIS + sacie potrubie R5GTT prisposobene na Skoda prirubu
-vyfuk 4-1 + turbo Borg Warner K04 (1.8 T 20v Cupra 225HP)
-zalozne turbo Borg Warner K03S (1.8T 20v RS 180HP)
-big intercooler
v príprave : plneprogramovatelná ECU (vstrekovanie, zapalovanie, boost control, launch control)
predpokladane parametre (ciel) - 200-220HP 250-260Nm
namerané parametre pri 0.8 bar 187HP 256Nm
1 bar 203HP 278Nm
INTERIER
- trubkovy zvarany ram, robeny doma , ocel 40x2
- vystuhy podlahy, uchytenia sedacky, uchytenia 6-bod pasov
- sedacka OMP Eco po homolog + "orig." drziaky sedacky
- 6 bodove bezp. pasy SABELT s central. matkou
- semisovy rally volant +70mm
- stlpik volantu prevareny do stred auta, prevarene usi drziaka volantu
- mierne upraveny kardan volantu
- pristrojovka "Carbon look" - otackomer, 2x teplomer , tlakomer oleja
- konzola pedalov posunuta na stred
- vyrobena konzola plyn. pedalu + upraveny plyn pedal
- konzola radiacej paky + panel vypinacov
- radiaca tyc zvarena s kardan. krizmi s Fiata
- hasiaci pristroj 2kg
- drziak na fotak, kameru
HOTOVO !!!
NEW !!! videjko z pretekov TDC Baba 2010
NEW !!! videjko z pretekov TDC Šturec 2010
NEW !!! videjko z pretekov Havária Swifta a prejazdy závodnych škodoviek
NEW !!! videjko z pretekov TDC Bojnice 2010
Gemini / Skoda 130 Maxi - komentáře:
19:12:10
13.12.2010
13.12.2010
Kurier Grobar
-> itchy: tymto moja konverzacia konci este som sa nestretol s takym dilinom ako si ty strasne nedokazes pochopit obdiv pochvalil si ty niekedy dakeho? nebudem utracat svoj cas do konverzacii zo stlpom ked raz nechapes raz si neandertalec taky aj zostanes urcite ludia okolo teba su stastny pochibujem otom a ano trap sa bo neviem gramatiku trap trap magor!
19:10:42
13.12.2010
13.12.2010
itchy
-> Kurier Grobar: neandertalec? To je ake silne slovo, to si urcite hladal aspon pol hodiny na google nez si to spravne napisal, ze? Slovo "maž" je od slova mazat, ale nechapem jeho zmysle v tejto vete. Nie "z" cudzími ale s cudzími, uz sa lepsis je vidiet pokrok. Este treba pochopit co sa ti ostatni snazia napisat a uz to bude dobre.
19:08:04
13.12.2010
13.12.2010
Kurier Grobar
-> itchy: co je na tejto veci podla teba ublizujuce druhemu? ja ani nemozem uverit ze pisem majitelovy tejto skodovky ze je MASAKERNA! :).....podla mna to je potesujuca sprava pre majitela tochto auta ale podla teba (neandertalca) je to nieco uplne ine tak lutujem ta fakt ked neovladas konverzaciu a pochopenie viet skoda musis mat tazky zivot
19:05:43
13.12.2010
13.12.2010
Kurier Grobar
-> itchy: koľko maž ty kamarátov keď sa rozprávaš z cudzími ľuďmi ako neandertálec?
18:31:48
13.12.2010
13.12.2010
itchy
-> Kurier Grobar: vobec ziadne hadky, ale skus trochu rozmyslat co napises, a hlavne si to po sebe precitat, vyjadrujes sa ako 14rocny chlapec, ktory ma prvy mesiac internet a ostatne ani nehovorim, tak nabuduce 2x rozmyslaj a potom pis
12:18:46
13.12.2010
13.12.2010
Kurier Grobar
-> itchy: neriesim to nema to zmysel prepac nechcel som ta urazit ani nikeho ineho si na 100x vysej urovni ako ja co sa tyka skodoviek chcel som ho len pochvalit za tu skodovku lebo som ju uz davnejsie cekoval na youtub ako si masti a zvrtlo sa to do hadok sory
23:25:28
12.12.2010
12.12.2010
itchy
-> Kurier Grobar: co?
Gramatiku neovladas a citat asi tiez nevies kde leziem do riti? Trtko!
Gramatiku neovladas a citat asi tiez nevies kde leziem do riti? Trtko!
23:19:49
12.12.2010
12.12.2010
Kurier Grobar
-> itchy: ty vole teraz si to citam znova ale si ty ritolezec riadny hh je uz zvyknuty na pochvali od kazdeho tak si to uz prestal cenit
18:48:24
17.10.2010
17.10.2010
Kurier Grobar
itchy 15.10.10 22:02:01 napsal:
→ Kurier Grobar: kokos ja neviem co tu uz pises, to je
hrozne, gramatika ako 8 rocne decko a tie vyplody, ved sa spravaj trosku
normalne, Geminy je uplne normalny chalan, len vie toho trosku viac o tomto
ako my hej mam gramatiku ako decko už som to počul od viacerých ale to nieje podstatne sa mi zdá
→ Kurier Grobar: kokos ja neviem co tu uz pises, to je
hrozne, gramatika ako 8 rocne decko a tie vyplody, ved sa spravaj trosku
normalne, Geminy je uplne normalny chalan, len vie toho trosku viac o tomto
ako my hej mam gramatiku ako decko už som to počul od viacerých ale to nieje podstatne sa mi zdá
22:02:01
15.10.2010
15.10.2010
itchy
-> Kurier Grobar: kokos ja neviem co tu uz pises, to je hrozne, gramatika ako 8 rocne decko a tie vyplody, ved sa spravaj trosku normalne, Geminy je uplne normalny chalan, len vie toho trosku viac o tomto ako my
08:54:47
15.10.2010
15.10.2010
Gemini
-> Kurier Grobar: ano, prečítal som si správu.....ďakujem :)
10:08:46
14.10.2010
14.10.2010
Kurier Grobar
hej no ale tak som rad ze si si mohol precitat moju spravu :)
09:01:02
13.10.2010
13.10.2010
pistaa
-> Kurier Grobar: co je na tom ze sem pises take neuveritelne? ved je to verejne forum napise sem hocikto..
15:51:37
12.10.2010
12.10.2010
Kurier Grobar
ja ani nemozem uverit ze pisem majitelovy tejto skodovky ze je MASAKERNA! :)
09:17:48
04.10.2010
04.10.2010
Gemini
-> Marcius: samozrejme, aj gear indicator
08:03:51
04.10.2010
04.10.2010
Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Gemini: a budeš chtít ještě ten boost controller ? kdyžtak můžeme domluvit jiný čidla cokoliv, je to adaptabilní
14:29:42
29.09.2010
29.09.2010
Vojta91 - zrušená registrace
-> Lukky_sk: Tak tohlecto auto je velká pecka, když sem to viděl naživo je to parádní :-) tak třeba někdy Gemini postaví Octavii nebo neco podobnýho
14:24:24
29.09.2010
29.09.2010
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Gemini: Vyrostl jsi a už je to pro tebe "dětská hračka"? Co budeš stavět lepšího, silnějšího...?
12:57:45
29.09.2010
29.09.2010
Gemini
-> Lukky_sk: nestavia ale chcel by
12:56:01
29.09.2010
29.09.2010
Lukky_sk
-> Vojta91: určite to predáva, lebo stavia ešte lepšiu pecku typujem