Dobře Ty!
už máme i nápravy. dostrojím rapida a vlítnem na LR, ať se to pohne.
skoda.virt.cz odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co dát do popisu...
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Bery / 130 LR - komentáře:
07:19:50
24.03.2022
24.03.2022
Bery
23:09:51
23.03.2022
23.03.2022
StepaNoFUN
Tak snimac mame... GPS momentalne za rozumny peniz asi nedostupna. Schvalne zkusim objednat z ciny univerzal a nakalibrovat ji. Origo pro porovnani si pak pujcim... Asi budu jezdit chvili do prace na tripmaster...
06:58:26
14.03.2022
14.03.2022
vhml
-> StepaNoFUN 13.03.22 12:11:02: ano, snadno :-)
12:11:02
13.03.2022
13.03.2022
StepaNoFUN
-> vhml: Myslíš jako že telefon to nahradí? :-D
12:09:12
13.03.2022
13.03.2022
vhml
-> StepaNoFUN 13.03.22 11:51:14: co to ma za smysl v dnešní digitalni dobe?
19:41:49
28.11.2021
28.11.2021
StepaNoFUN
-> Bery: Jsou u kamen a chodím přikládat... Takže až dovalíš jednotky k transportu, tak jsou k "odběru". ;-)
Edit: Ale v následujícím měsíci by ta barva vytvrdla i při současný venkovní teplotě. :-D
Edit: Ale v následujícím měsíci by ta barva vytvrdla i při současný venkovní teplotě. :-D
19:39:45
28.11.2021
28.11.2021
Bery
-> StepaNoFUN: žádný pískování!!! nic tomu není.
19:29:34
28.11.2021
28.11.2021
StepaNoFUN
-> havlik: Protože jsem o to poprosil pana nejvyššího?
19:19:28
28.11.2021
28.11.2021
havlik
-> StepaNoFUN: Jaktoze sem můžeš přidat fotky?
19:13:24
28.11.2021
28.11.2021
StepaNoFUN
Ale asi je necham opiskovat a znovu... steklo mi to... :-/
19:10:55
28.11.2021
28.11.2021
StepaNoFUN
No mohlo by nasnezit a zamrznout. V praci me serou, tak jsem se do toho pomniku pustil... Vyztuha na miste, kde to chytalo lisku, tak obrouseno a"ozakladovano"
...
17:35:55
28.11.2021
28.11.2021
Bery
v týdnu výlet do prahy- snad to stihnu. dodat pár drobností na převodovku.
A Štěpán se taky pochlubí??
A Štěpán se taky pochlubí??
11:13:10
12.08.2020
12.08.2020
pistaa
-> Bery: ide to, zije to a neutecie to... a mna to tesi...
15:39:03
13.04.2020
13.04.2020
Bery
ja nemam.vse jako historik. máme jinak řešeny držák převodovky, jinak domky. tady fotky trochu klamou ale věřte, že to co tam je, má svůj smysl
13:45:54
13.04.2020
13.04.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 13.04.20 10:09:16: teď koukám na fotky od Jirky a on to má vyřešené, když je na místě baterka, tu podlahu má celou novou ty 2/3. Mrkni na fotky odeme, tam je to vidět. takže beru zpět, tady fotka klame.
13:40:32
13.04.2020
13.04.2020
StepaNoFUN
-> Tuner#2: Jak víš, že není trubka dopředu na nápravu?
13:38:15
13.04.2020
13.04.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 13.04.20 10:09:16: také to nechápu proč v části baterky chybí? Co se mě moc nelíbí opticky je ten velký trojúhelník u hlavy a když vidí zavřenou zadní stavbu, proč není trubka i na přední nápravu? Jirka to taky umí.
13:29:37
13.04.2020
13.04.2020
Bery
já to pak rozfotim trochu v detailu.
ta zastavba je v podstatě dle fabriky- co měla LR+ soucasne moznosti a materialy. ono jak je to spojené s tou novou části podlahy, tak je to prý nezničitelný ingot.
jirky možnosti a know how je záruka kvality.
rám, sedacky, zastavba nápravy, nová podlaha, domky tlumičů - já jsem moc spokojen
ta zastavba je v podstatě dle fabriky- co měla LR+ soucasne moznosti a materialy. ono jak je to spojené s tou novou části podlahy, tak je to prý nezničitelný ingot.
jirky možnosti a know how je záruka kvality.
rám, sedacky, zastavba nápravy, nová podlaha, domky tlumičů - já jsem moc spokojen