skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co dát do popisu...
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Bery / 130 LR - komentáře:
22:19:51
12.08.2019
12.08.2019
peter13789
-> Bery: Vyborny napad,tiez zrealizujem
16:33:06
11.08.2019
11.08.2019
Eidy
-> Bery: Chytrý. Aspoň to nezpuchří.
22:42:16
08.08.2019
08.08.2019
StepaNoFUN
-> Bery: Tady je jen dvojitá příčka, nebo i odhlučněnní mezi plechama?
22:21:37
08.08.2019
08.08.2019
Bery
když vidím to spasovani plechu kolem tlumicu, tak vyhrává vevareny domek.
už mám ovareny skoro celý zadek, pak do toho riznu abych usadil ty 2 válce.
už mám ovareny skoro celý zadek, pak do toho riznu abych usadil ty 2 válce.
22:19:17
08.08.2019
08.08.2019
StepaNoFUN
-> Antony: Asi tak... Ale tyhle domky přijdou stejně přivařit (po vykuchání části stěny). Takže tady ty díry jsou spíš "montážní"...
22:10:47
08.08.2019
08.08.2019
Antony - zrušená registrace
-> StepaNoFUN: tako ono by to i na dva fungovalo, přeci jen kolikrát se dneska s autem skáče, že?
22:05:33
08.08.2019
08.08.2019
StepaNoFUN
-> Antony: Zase na druhou stranu - když jsme na naší LR na vlečku cpak kyvkový tlumiče (i pružiny, protože byly - origo KONI) tak jsem na prasáka vytočil ze silonu podložky, přišrouboval to na 2 šrouby a nikdy s tím nebyl problém. :-)
22:04:57
08.08.2019
08.08.2019
Eidy
-> Bery 08.08.19 18:31:06: Tak to jo. Takže nic zvláštního. A to ho při výměně budeš muset vytlouct ven?
21:59:53
08.08.2019
08.08.2019
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 08.08.19 21:56:47: sériový jo, elera měla vždycky 4
21:56:47
08.08.2019
08.08.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 08.08.19 21:54:14: Domky jsou u eMka jen na dva šrouby, tam ani 4 nejsou.
21:54:14
08.08.2019
08.08.2019
Antony - zrušená registrace
-> StepaNoFUN 08.08.19 21:40:40: nn, myslel jsem že bude šroubovanej klasický 4ma šroubama. Ikdyž tvoje poznámka vzhledem ke zbytku auta dává též smysl
21:40:40
08.08.2019
08.08.2019
StepaNoFUN
-> Bery: Myslím, že Antony to myslel jako jestli by z toho nešly ubrat gramy... :-D
21:38:10
08.08.2019
08.08.2019
Bery
-> Antony: to jsou jen pomocný. zbytek bude našroubovany svareckou
19:27:44
08.08.2019
08.08.2019
Antony - zrušená registrace
-> Bery 08.08.19 16:50:08: Antone Pavloviči, jen dvě díry na domcích, není to málo?
18:31:06
08.08.2019
08.08.2019
Bery
-> Eidy: to je prachobycejny unibal
17:58:11
08.08.2019
08.08.2019
Eidy
-> Bery 08.08.19 16:50:08: hezký domečky. Co to vrchní uchycení, jaký bude?
16:55:15
08.08.2019
08.08.2019
Bery
jinak jsem zatím vykroužil a vyřezal 4,8 kg plechu, který je navíc. hřeje mě, že jako něco kastle zhubla, ale ten vahovy ubytek je bída.
16:50:08
08.08.2019
08.08.2019
Bery
dovolená 100% rodinná. dnes po pár týdnech opět v garáži. odvezl jsem bordel, přemístil do stodoly nějaké díly a okna, pripravuju věci na zinkovani a komax. A kompletuju domky na tlumiče. pere mi do dílny sluníčko a jsem pěkně línej.
20:56:21
10.07.2019
10.07.2019
Antony - zrušená registrace
Pánové v pohodě, já si to nějak doženu