
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co dát do popisu...
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Bery / 130 LR - komentáře:
18:41:05
13.06.2018
13.06.2018

Nwkt
-> Bery: Ohrádka? To jsou ale nějaký malý koníci 

18:33:32
13.06.2018
13.06.2018

Bery
a něco pro koně
13:24:16
10.06.2018
10.06.2018

Bery
ta kvalita odlitku je teda děsná...
13:22:14
10.06.2018
10.06.2018

Bery
ložiska do LR nápravy a jedny do rezervy. levnější to nebude, jak to tak vypadá, tak kvalitnější taky ne.
přivezl jsem víko z elektronu, a klobouky na tlumiče jsou skoro hotovy
přivezl jsem víko z elektronu, a klobouky na tlumiče jsou skoro hotovy
18:34:40
23.05.2018
23.05.2018

Bery
přibývá to pomalu...ale není kam spěchat...
06:10:15
24.04.2018
24.04.2018

MajoLR
13:10:16
23.04.2018
23.04.2018

Bery
-> m8rinek: tak víš co - ne každý kdo dělá povrchovku to může zapéct a když ještě někdo honí cenu... Tak to musí vydržet...
21:26:44
22.04.2018
22.04.2018

m8rinek
-> Tuner#2: -> Eidy: žíhání po moření, či žíhání pro odstranění vodíkové křehkosti. U Šroubů by to v zinkovně měla být samozřejmost.... leč... není...
20:08:24
22.04.2018
22.04.2018

Bery
-> havlik: jo sirkou;-)) jasně. celý ponk jsem polil benzínem a je to vyřešeny celý)))
18:57:05
22.04.2018
22.04.2018

havlik
-> Bery: A tos udělal tou šířkou co tam mas u toho na ponku?
16:35:13
22.04.2018
22.04.2018

Bery
není to žádné tajemství. to by měly firmy složitý kdyby všechno museli nechat uzrat.
vyhledejte si zihani k odstranění uhlikove křehkosti
vyhledejte si zihani k odstranění uhlikove křehkosti
21:50:19
21.04.2018
21.04.2018

Eidy
-> Bery 21.04.18 14:50:07: Ta křehkost mě teda taky dost zajímá. Jediná možnost o které vím, je nechat do pár let v regálu a vodík prý vyprchá. Jinak netuším.
21:25:31
21.04.2018
21.04.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 21.04.18 14:50:07: Jak pokud není tajné?
14:50:07
21.04.2018
21.04.2018

Bery
nápravy po laku. křehkost u zinkovanych dilu vyresena
21:15:27
09.04.2018
09.04.2018

Bery
zase se v tom vrtate, pane doktore?
22:30:19
05.04.2018
05.04.2018

Bery
zítra opiskovat a vyzvednout opiskovane. v dílně slušnej bordel po tom brouseni...
15:42:35
05.04.2018
05.04.2018

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 05.04.18 15:28:50: Pravda 

15:28:50
05.04.2018
05.04.2018

Eidy
-> Tuner#2: Zdrubák na to přišel.
