
             skoda.virt.cz
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
   Co dát do popisu...
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
      Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Bery / 130 LR - komentáře:
19:38:55
11.03.2019
11.03.2019

Antony - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> madcore:  Ano, vlastní vahadlo je ve futru přímo na pedalu 
	
18:31:15
11.03.2019
11.03.2019

madcore
			
				
			
		
		
-> Bery 11.03.19 06:25:46:  Děkuji, už jsem našel. Vahadlo je v nějakém pouzdře nebo futru, které je přímo v těle brzdového pedálu?
	11:08:29
11.03.2019
11.03.2019

vhml
			
				
			
		
		
-> Bery 11.03.19 10:53:56:  nejlepší mi přijde vahadlo bez bowdenu, nahrubo si to vyvážíš na pedálu a pak vedle sedačky pákovej omezovač s kterým si můžeš hrát za jízdy, kdyby začlo chcát třeba.
	11:05:32
11.03.2019
11.03.2019

Eidy
			
				
			
		
		
-> Bery: Jo tááák. Jen aby se vibracema ty brzdy nepřenastavily samy. Nebylo by lepší tam zamontovat akuvrtačku a na palubku vytáhnout ovládání? 
Hele, a jak přiděláš nášlapy? Když je to už po laku...
	
Hele, a jak přiděláš nášlapy? Když je to už po laku...
10:53:56
11.03.2019
11.03.2019

Bery
			
				
			
		
		
-> Eidy: jestli má cenu dávat tam nějaký vedení a bowden, když se můžeš ohnout pod volant a udělat to na stojícím autě. Nevim jestli na starý kolena budu mít tolik citu na brzdy abych něco ladil za jízdy:-)
Další otázka je jestli se taky budu moct pod ten volent ohnout a pak narovnat)))
Každopádně s tim vahadlem půjde nějak štelovat
	Další otázka je jestli se taky budu moct pod ten volent ohnout a pak narovnat)))
Každopádně s tim vahadlem půjde nějak štelovat
09:20:10
11.03.2019
11.03.2019

Eidy
			
				
			
		
		
-> Bery: -> Bery 10.03.19 14:44:31:  Rozumím tomu tak, že nevíš, jestli dáš bowden, i když ho máš připravený.
	08:04:46
11.03.2019
11.03.2019

Bery
			
				
			
		
		
-> Eidy: teď teda nevim co myslíš
	
07:13:30
11.03.2019
11.03.2019

Eidy
			
				
			
		
		
-> Bery: Já psal o vyvažování, protože tys psal, že nevíš jak s bovdenem. Tak se ptám.
	
06:25:46
11.03.2019
11.03.2019

Bery
			
				
			
		
		
-> madcore: kousek níž v diskuzi je vidět ten díl vahadla rozebraný na stole vedle brzdových válců
-> Eidy: vahadlo bude, nechci to auto šidit:-)
-> SEJGI: zeptám se jestli jsou nadělaný a dám vědět, kdyžtak do zpráv...
	-> Eidy: vahadlo bude, nechci to auto šidit:-)
-> SEJGI: zeptám se jestli jsou nadělaný a dám vědět, kdyžtak do zpráv...
20:43:39
10.03.2019
10.03.2019

madcore
			
				
			
		
		
-> Antony: Děkuji Ti za odpověď, rozumím. Kolečko jsem našel i v homologačním listu, ale ten pákový mechanismus mě nebyl jasný.
	20:25:09
10.03.2019
10.03.2019

Antony - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> madcore:  posouváním vahadla měníš pákové poměry mezi jedním a druhým válcem. A šteluje se to pomocí bowdenu a "kolečka" na palubovce 
	
20:16:52
10.03.2019
10.03.2019

SEJGI
			
				
			
		
		
Ahoj, kdo Ti dělal tu pedálovici? Nedal by jsi mi kontakt prosím? Taktéž aktuálně řešim. Děkuji
	19:52:50
10.03.2019
10.03.2019

madcore
			
				
			
		
		
Možná hloupý dotaz - jak funguje prosím štelování vahadla na brzdách a jak se zapojuje?Koukal jsem na homologační listy, ale zajímá mě, jak to přesně funguje. Díky
	19:37:49
10.03.2019
10.03.2019

Eidy
			
				
			
		
		
-> Tuner#2: Origo spojkový má 19.
-> Bery: Hezká pedálovka. A vyvažování brzd teda bude nebo ne? Podle čeho se rozhodneš?
	-> Bery: Hezká pedálovka. A vyvažování brzd teda bude nebo ne? Podle čeho se rozhodneš?
19:27:24
10.03.2019
10.03.2019

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Bery 10.03.19 19:19:41:  To je ještě otázka co zvolit, co je odzkoušené? Spojkový má tuším 16, tak třeba 14?
	19:19:41
10.03.2019
10.03.2019

Bery
			
				
			
		
		
-> Tuner#2: ber to tak že jsou hliníkovy a máš na výběr z několika průměru pistku a několika značek. když už to člověk dělá hezký a funkční.. může ta konzole stát 10, ale klidně i 20 000.
	18:51:37
10.03.2019
10.03.2019

havlik
			
				
			
		
		
-> Tuner#2: Ale tak to taky funguje ale zbytečně velký průměr válce bych rekl
	18:29:06
10.03.2019
10.03.2019

Tuner#2 - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> havlik 10.03.19 18:21:53:  To je právě otázka, nemám srovnání, takže nemůžu soudit. Každopádně wilwood bude asi lepší než když tam někdo dával naše spojkové. 
	
18:21:53
10.03.2019
10.03.2019

havlik
			
				
			
		
		
-> Tuner#2: Ono to asi je jedno jakou značku fungovat to bude +- stejně jen jde o to jestli za to dáš tolik nebo dvakrát tolik
	18:19:36
10.03.2019
10.03.2019

Bery
			
				
			
		
		
dneska to valím...
							
 Bery / 130 LR
            Bery / 130 LR
          
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
                                                                                                        




 
 




