Co dát do popisu...
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T
ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Bery / 130 LR - komentáře:
kdyby někdo chtěl za cigara třeba zadní nápravu, pedalovku, přední dvoupistky...
auto nejezdí od r. 98. takže u ty zadní nápravy to může být plus že nejezdila... do 2017 stalo v garáži.pak pod okapem venku a pak...chvilku u Štěpána

upraveno 1x, naposled 04.05.2019 09:15:42
Á...paní koroze přišla na návštěvu...Tož vitajte...
a co odriznu a vykrouzim skladam do kbeliku;-)
pomalu loupu co se dá. a zkouška jak jde dolů ta megavstva plastizolu.
-> Bery: Plus blbej pristup k remenici, 3x zlomenej vystup...
-> Tuner#2: když už mám takový hezky tlumiče, tak je nechci schovávat.;-) nevidim v tom ani žádnou výhodu. jen komplikace kvůli úpravě čela
a čelo jsem nakonec použil z této kastle. už jsem si dal pozor a mřížku navaril tak jak má být

-> StepaNoFUN: jestli to tam bude prázdný, tak já nějaký auto přivezu... a nebo koupíme něco.
Zatim v dílně opatrně chodim kolem auta. Jediný co jsem udělal bylo že jsem otevřel zadní kapotu.
upraveno 1x, naposled 21.03.2019 06:25:36
-> Markold: Očištěno WAPkou a matovací rohožkou, abych z toho dstal ty lišejníky. :-D
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Už nemá. :-D Kilo je pod prostěradlama a plachtou vzadu a OCT co bylo kilo. Lepší by to bylo opačně, ale to bych musel vybourat průjezd k sousedům. V zadní garáži mi prostě těch 30cm na OCTu chybí...
BTW: Jeden lakovací box mi tu stál cca 2 roky... :-D A taky se to nepo...
upraveno 1x, naposled 19.03.2019 22:02:17
To Štěpán bude 2dny zapíjet, že má místo v garáži

před rokem 2 dny wapka a pak rok zrála kastle u štěpána v garáži... za což mu stále děkujeme. na mytí půjde až ji ještě trochu odlehcim.
-> Bery: Po nějakém čištění?
-> Eidy: pedály musely do laku. víš jak by byly rezavý než budu vařit šlapky:-)
než se udělá kastle, podlahy, usadí volantovka a sedačka... a samo přenastavit se to nemůže. ty si delat legraci
-> vhml: tak nějak nad tím přemýšlím...