skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co dát do popisu...
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Bery / 130 LR - komentáře:
-> Bery 27.05.19 22:51:16: Já pořád nerozumím tomu co chceš říct? Váha je u Rapida v podstatě totožná. Máme to chápat tedy tak, že Rapid (Kvasiny) je lépe svařený než boudy (Mladá Boleslav) z hlavní továrny? Já když studuju MATTESSovo Rapida, tak mě to nijak odlišný nepřijde a plechové výlisky jsou totožné...
-> Tuner#2: jak to má ty zadní dveře, tak to na mě působí lehce. navíc pořád do auta lezu předníma. i když lezu dozadu. ale to je zas jiná moje deformace..
ale prostě ten dojem z kastle , váha , tuhost sériový boudy, to zpracování...jak plechovky od fazoli.
ale prostě ten dojem z kastle , váha , tuhost sériový boudy, to zpracování...jak plechovky od fazoli.
-> Bery 27.05.19 21:37:30: V čem je Rapid jiný? O to, že tam máš bočnice a tady vyndaný dveře, ale jinak to je úplně stejné přece ne?
učinili jsme v dílně obrat o 180° a kuchame předek. ta kastle mi přijde jak papir. to se dá tlačit prstem. rapid je fakt tank proti tomu

-> Bery: Jen nekřič. Já dneska začal zkusmo pasovat blatníky a myslel jsem, že mi jebne. Křivej laminát na bouraný a 2x vyvařený kastli je trochu psycho. Ale když ji miluješ, nemáš na výběr. 

-> Eidy: když koukám jak postupujes Ty, tak to je pěkná práce. my máme ještě co dohánět. Ale ono to půjde.
-> Bery: Pěkná práce.
brzdič je to v podstatě stejný. jestli bude za 5000 a je schváleny, tak není co řešit. Ano, je povoleny 4pist klasický a rensport.
a M8 to dotáhl . když vidím ty ceny... prodám 4 pistky a doplatim si opravdový zlomek částky a mám pár brzdicu co jsou lehčí než 1 kus 4 pistu
a M8 to dotáhl . když vidím ty ceny... prodám 4 pistky a doplatim si opravdový zlomek částky a mám pár brzdicu co jsou lehčí než 1 kus 4 pistu
-> Eidy: to cumim, to je dnes repase PALovejch 4p dražší :D
-> Bery 25.05.19 22:39:04: jak to mám chápat? Jako, že do třídy 17 je povoleny rensport a nikoliv wilwood?
-> Bery: To bych řekl, že jsou. Sice tam maji jakože slevu, ale vždycky byly kolem sedmičky. speedpro.eu/produkt/akce-
wilwood-brzdic-powerlite-4
-pistkovy-alu-pro-chlazeny
-kotouc
-> Tuner#2: asi jdou, ale zase s tím bude problém . Tohle je povoleny na LR. a za zlomek ceny urcite Wilwoody nejsou.
-> Bery 25.05.19 19:50:27: a to nejdou použít wilwoody za zlomek ceny? Mě na tom tehdy lákala ta legalnost do provozu, ale to pro Tebe nemá význam. Už v té době to bylo za dvacku.
abych řekl pravdu, tak jsem to ještě neplatil
ale celý set je za 32??
pro mou skupinu jsou schválené, jsou lehké, tak proč to zase o kousek neposunout. drzaky budeme dělat sami. mám i jiné kotouče, takže by to úplně nepasovalo.

pro mou skupinu jsou schválené, jsou lehké, tak proč to zase o kousek neposunout. drzaky budeme dělat sami. mám i jiné kotouče, takže by to úplně nepasovalo.
-> Bery 25.05.19 08:54:27: kolik aktuálně stojí ty brzdy? Máš to i s držákama? Jeden čas to nabízeli i se silniční homologací, ale byla to raketa.
-> MOLSO: tak se asi šel serizovac zrovna vymocit;-)
to to trvalo... už tu máme první připomínky k rušení nedělního klidu.
řežu flexou a hned je problém. tak půjdem svářet na chvili
to to trvalo... už tu máme první připomínky k rušení nedělního klidu.

řežu flexou a hned je problém. tak půjdem svářet na chvili
-> Bery: to striekal automat pokial viem
asi sa im zasekávali 

