skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co dát do popisu...
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Bery / 130 LR - komentáře:
-> Tuner#2: nakupuju. i když je to zvláštní styl obchodu. bral jsem 3 věcí. potvrdili 2, ale v prvním balíku přišla ta třetí, co neměla být skladem. prekvapko:-). pak přišel volant a samotný... bez poštovného... pár dní později.
-> Kocvin 27.06.19 19:00:32: To sice ne, ale za ty peníze když vzali tak velký objem je ani zdaleka nikdo nemá.
-> Tuner#2: Volanty Sabelt přece nemá jen Speedpro.. 

-> Bery 27.06.19 18:38:46: Já myslel, že ve speedpro nenakupujete nebo?
volantovka komplet...jinak se nic neděje. 14 dní natiram palubky a trámy. . . nic moc motorsport
obvolávám to. ale asi pustim chlup u Krobů za cca 7 měsíců...práce je dost, připraví se jiné věci
zatim přivezu kovadlinu, babku, vytáhnu kovací stůl, ohybačku a budem dělat třeba plechařinu
zatim přivezu kovadlinu, babku, vytáhnu kovací stůl, ohybačku a budem dělat třeba plechařinu
-> Bery 17.06.19 11:31:53: Kdo bude rámovat a co má za termín?
bude se dělat, to je jasný, ale vzhledem k termínu na rám není kam spěchat.
-> Bery: Body jsou vidět i po tryskání, ale tady je to lepší, to jako jo. Hmm, zajímavý. Tak teď budeš taky řezat a vařit? Bude fotoseriál? Abych věděl, na co jsem zapomenul. 

taky jsem se ptal. ale asi další výhoda toho mytí je, že na plechu normálně zustává ta pasivační vrstva z fabriky, navíc je to ošetřený po umytí nějakým odrezovačem, takže mám prý minimálně půl roku času.
Co je super je to, že nevypískují ty bodový sváry, takže člověk krásně vidí kde odvrtávat, plech je hladký, bez pórů. Jako pěkný to je
Co je super je to, že nevypískují ty bodový sváry, takže člověk krásně vidí kde odvrtávat, plech je hladký, bez pórů. Jako pěkný to je
-> Bery: Hele a nechytne to hned lišku? A co dutiny?
jen vodou
-> Bery: Krásný. To je jen sodou? Písek na zrezlý místa nemají?
-> Bery: Jen běž. Já už dělám kravál dávno. Ale v garáži a sousedi jsou v klidu.
-> Eidy: a teď už stačí jen umýt a jít
i když... půjdu si do nedělního klidu ještě něco vyřezat


-> Bery: Je to nějaký vysoký, zatáči tomu všechna kola, je to Bigfoot? :)