
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co dát do popisu...
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Bery / 130 LR - komentáře:
-> StepaNoFUN 08.08.19 21:40:40: nn, myslel jsem že bude šroubovanej klasický 4ma šroubama. Ikdyž tvoje poznámka vzhledem ke zbytku auta dává též smysl 

-> Bery: Myslím, že Antony to myslel jako jestli by z toho nešly ubrat gramy... :-D
-> Antony: to jsou jen pomocný. zbytek bude našroubovany svareckou
-> Bery 08.08.19 16:50:08: Antone Pavloviči, jen dvě díry na domcích, není to málo?
-> Eidy: to je prachobycejny unibal

-> Bery 08.08.19 16:50:08: hezký domečky. Co to vrchní uchycení, jaký bude?
jinak jsem zatím vykroužil a vyřezal 4,8 kg plechu, který je navíc. hřeje mě, že jako něco kastle zhubla, ale ten vahovy ubytek je bída. 

dovolená 100% rodinná. dnes po pár týdnech opět v garáži. odvezl jsem bordel, přemístil do stodoly nějaké díly a okna, pripravuju věci na zinkovani a komax. A kompletuju domky na tlumiče. pere mi do dílny sluníčko a jsem pěkně línej.
Pánové v pohodě, já si to nějak doženu 

-> Bery: ty jsou u me
. Asi jsem spatne prevzal hlaseni. 


-> Antony: takže k tobě nedorazila ani airboxy

-> Bery: děkuju moc. No já musel odjet dřív, než vůbec Dušan jel za tebou. 

-> Antony: njn.. když tě tu vidim - u Polyše máš domky z kyvky. měl jsi se o ně u Dušana hlásit. Takhle zůstaly v krabičce u poloos...:-)
-> Bery: z toho si nic nedělej, já taky rozebral auto s vidinou 3 měsíců práce a byly z toho 3 roky. A se stavbou to šlo do kopru uplně 

-> Bery: Ty máš zase rodinu a k tomu práce na baráku kopec. Já mám všechno důležitý hotový. Odsunul jsem na vedlejší kolej jen věci jako zvětšení terasy, gril a nový plot. Teď dělám ten gril a víc měřím a nastavuju než svařuju. Je to opruz. Už mi z toho hrabe.
po třech týdnech jsem donatiral prkna a trámy a otevřel garáž. abych zmírnil depresi z Eidiho postupu, protože to prostě nestíhám...;-) , aspoň jsem kastli vyčistil po tom mytí a začal ovářet spoje. 

-> Tuner#2: nakupuju. i když je to zvláštní styl obchodu. bral jsem 3 věcí. potvrdili 2, ale v prvním balíku přišla ta třetí, co neměla být skladem. prekvapko:-). pak přišel volant a samotný... bez poštovného... pár dní později.
-> Kocvin 27.06.19 19:00:32: To sice ne, ale za ty peníze když vzali tak velký objem je ani zdaleka nikdo nemá.
-> Tuner#2: Volanty Sabelt přece nemá jen Speedpro.. 

-> Bery 27.06.19 18:38:46: Já myslel, že ve speedpro nenakupujete nebo?