a přivezli jsme teď se Stepanem nějaký aluminium. a já ještě musím jít vařit obed na zítra. což je to nej dneska:-)
už dlouho jsem kvůli motorsportu takhle neponocoval..
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co dát do popisu...
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Bery / 130 LR - komentáře:
2 patra;-)
Asi abs. zítra vyfotim. ponechal jsem si 1 exemplář.
Asi abs. zítra vyfotim. ponechal jsem si 1 exemplář.
-> vhml: dle me na pohled ABS... Ale potvrdit musi Bery.
-> StepaNoFUN 21.09.19 15:09:00: a co to bylo za matros?
-> vhml: Jo. Viděl jsem to po vystavení 80°C v troubě... Zkroucený jako prase a smrsknutý.
-> Bery 21.09.19 09:37:53: jaky byly problémy s tiskem? Teplota v motorovym prostoru?
-> Bery: Bude to šestiválec nebo jsou tam 2 patra? 

3d tisk se neosvědčil, takže cnc soustruh...aneb trumpety pro paní colombovou

mikrolamely na nábojích a kotoučích jsou krásný a snad i trvanlivý, tak můžeme skládat nápravu a mezitím dorazily upravený spodní hlavice na svisláky - úprava odklonu i záklonu provedena.
A tvrdoelox jako třešnička na dortu.
Zbývají ještě 2 páry- kdyby někdo chtěl..
Jinak si vyřezávám díry do kastle a připravuju zdravý plechy, který vysadim. Snad ještě letos:-)
A tvrdoelox jako třešnička na dortu.
Zbývají ještě 2 páry- kdyby někdo chtěl..
Jinak si vyřezávám díry do kastle a připravuju zdravý plechy, který vysadim. Snad ještě letos:-)
-> Eidy: půjdem na to... už neni na co se vymlouvat...
na to že dělám jak když nedělám, na stole je plno.

na to že dělám jak když nedělám, na stole je plno.
-> Bery: Od zítra má být chladno, tak můžeš řádit v dílně. 

-> Bery: Vyborny napad,tiez zrealizujem
-> Bery: Chytrý. Aspoň to nezpuchří.
-> Bery: Tady je jen dvojitá příčka, nebo i odhlučněnní mezi plechama?
když vidím to spasovani plechu kolem tlumicu, tak vyhrává vevareny domek.
už mám ovareny skoro celý zadek, pak do toho riznu abych usadil ty 2 válce.
už mám ovareny skoro celý zadek, pak do toho riznu abych usadil ty 2 válce.
-> Antony: Asi tak... Ale tyhle domky přijdou stejně přivařit (po vykuchání části stěny). Takže tady ty díry jsou spíš "montážní"...
-> StepaNoFUN: tako ono by to i na dva fungovalo, přeci jen kolikrát se dneska s autem skáče, že?