skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co dát do popisu...
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Hlavním důvodem je asi zkusit si zajet na starý kolena "Republiku"...T ady to asi povedu jako takový deník, dílů je potřeba mraky a oproti Rapidu budu volit už trochu jinou strategii, takže letos to bude spíš o nashromáždění dílů a přípravě kastle.
Pak složit auto na čisto před lakem, napasovat a odladit a pak rozborka, lak a sborka...(což může být klidně v r. 2030)))
Taky uvidíme jak to bude vycházet finančně..
A abychom předešli dohadům - nestavím historika, bohužel (nebo bohudík?) nejsem tak bohatý abych utratil mega za 40 let starou techniku...Takže stavíme auto do kat. 17, kde máme trochu volnější ruce a možnost řešit to prostředky a materiály odpovídající 21. století.
Rád bych tu uplatnil řešení který se používá na současných závodních vozech, tak uvidíme jak ten celek bude fungovat...
2017:
máme plesnivou kastli - na první pohled....kdo si dnes může vybírat...
zadní náprava LR je doma
máme nádrž zapuštenou ala heigo včetně pěny a konzole na 2 pumpy
celohliníkový chladič
na konci roku nám dorazily z anglie brzdové a spojkový válec, držáky kapot, facet a další drobné díly.
Povedlo se pořešit sportovní průkaz vozidla
přední náprava připravena na vyztužení, připraveno nové řízení s ostrým pastorkem a jiné, silnější tyčky a čepy.
brzdová konzole s vahadlem - brzdové válce girling, spojka wilwood.
Motor: Urbanmotor - díky Péťo:-)
Převodovka: Hewland - Kalmar
Brzdy - Brembo Max Saky development and machining.
2018:
Alu potahy dveří a kapot - Krob motorsport (Zdenkovi díkujeme!)
Bery / 130 LR - komentáře:
22:56:56
23.03.2018
23.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 23.03.18 17:53:21: Co to, kde to?
18:48:40
18.03.2018
18.03.2018
Bery
-> Tuner#2: jasný. já ji celou ořezal od všeho zbytečného. A odklon a zaklon resim... chci řešit jinou ještě upravenejsi spodni hlavici svislaku. zatím ve výrobě.( havlík se nebude ušklíbat)))
18:17:00
18.03.2018
18.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 18.03.18 18:04:04: Rohy na nápravnici kde kolem chodí horní rameno. V L/A jsou ufrézované šikmo, já je zakulatil. Pokud přidáš nahoru podložky pro odklon, tak tam moc místa není.
18:04:04
18.03.2018
18.03.2018
Bery
doraz jednoduchý, ramena "skoro" sériová a co myslíte těma rohama?
11:10:27
18.03.2018
18.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 18.03.18 11:06:23: Jo už to tady v popisu čtu ;-)
11:09:58
18.03.2018
18.03.2018
havlik
-> Tuner#2: ono už z popisu je to jasné, protože na HA nesmí být hewland ani větší brzdy
11:06:23
18.03.2018
18.03.2018
havlik
-> Tuner#2: Já ne bery ano
11:05:42
18.03.2018
18.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 18.03.18 11:03:36: Tam může být unibal? To stavíte do volné třídy 17?
11:03:36
18.03.2018
18.03.2018
havlik
-> m8rinek: nebudou-> Tuner#2: tak ono to v unibalu nebude moc pružit
10:59:38
18.03.2018
18.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 18.03.18 10:45:41: LRa na eRka? To by neprošlo...
10:45:41
18.03.2018
18.03.2018
m8rinek
Nebudou tam ramena od Wlada?
09:58:40
18.03.2018
18.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Antony - zrušená registrace 18.03.18 09:39:16: Je to základní úprava i u Áčka. Ono to rameno vlivem sil na kolo pracuje v uložení a pak to tam dře i při menším počtu podložek.
09:39:16
18.03.2018
18.03.2018
Antony - zrušená registrace
-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.03.18 09:10:30: třeba nebude potřeba tak velkej příklon.
09:10:30
18.03.2018
18.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Bery 18.03.18 08:05:19: nezapomeň na rohy
08:59:52
18.03.2018
18.03.2018
Antony - zrušená registrace
-> Bery 18.03.18 08:05:19: jednoduchej doraz?
23:39:48
30.01.2018
30.01.2018
m8rinek
-> vhml:
21:27:13
29.01.2018
29.01.2018
Luky
18:23:34
29.01.2018
29.01.2018
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.01.18 17:56:32: jenom jednou na jaře. Na podzim s mazdou nesmim tak se nezúčastnuju