Škoda 130 LR/H MK2 Škoda 130 LR/H MK2

komentáře | popis | fotky | Petros_168 | 02.06.22 22:08 | 152x v oblíbených
Základem pro stavbu 130 LR/H je ŠKODA 125l vyrobená v lednu 1990, takže asi jedna z úplně posledních...

Karoserie je v původním stavu bez oprav, najeto cca 70 000 km.



V plánu je tato specifikace:



ŠKODA 130 LR/H na okruhy a vrchy



Karoserie:



- kompletně zbavena izolačních hmot, laminátové blatníky a kapoty

- ochranný rám VND autosport

- skla nahrazena makrolonem





Podvozek:

- tlumiče a pružiny PROTLUM

- přední náprava zapuštěná do kastle o 40 mm

- zadní náprava LR ( replika )

- kola MTX 8 a 9 palců

- 4x brzdové kotouče, vahadlo brzd, brzdové komponenty Wilwood, hydraulická ruční brzda



Převodovka:

- 5° s upravenými převody od Sixty



Motor:

- základ MPI, objem 1289 ccm

- vačka 307°/307°

- 2x WEBER 40 DCOE

- výfuk Hlušička













Škoda 130 LR/H MK2 - komentáře:

18:32:54
03.03.2019
castrol
-> Antony: od neho sa neda ine cakat ked pozries na prvu stavbu
18:29:50
03.03.2019
Antony - zrušená registrace
-> Petros_168: to je prostě boží stavba 171
18:18:23
03.03.2019
Petros_168
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.03.19 17:59:51: Mám nějaký návrh v hlavě, ale to přijde na řadu posléze... Možná až na finále.
17:59:51
03.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
Nádhera, máš už nějakou vizualizaci polepu?
19:28:42
01.02.2019
Petros_168
11:47:37
28.01.2019
DEKODOVAC
krásna profesionálna prácička chalani uplne závidím 4
00:01:32
26.12.2018
Antony - zrušená registrace
-> StepaNoFUN: ok 4
23:28:49
25.12.2018
StepaNoFUN
-> Antony: Tak jsou 2 verze, jak (v malým a "na koleně" - průmyslový technologie jako vstřikování a vakuum vynechávám) ten laminát dělat. Jedna je natírání a pak pokročilejší stříkání. Při stříkání vzniká o dost míň vad (bublinky, kapsy). Minimálně v gelcoatu...

Edit: Ale samozřejmě při konzistenci pryskyřice i gelcoatu je stříkání klasickou pistolí nesmysl. Tudíž se tohle případně stříká tlakem "barvy" (neboli tý pryskyřice, či gelcoatu) a ta technologie tudíž nestojí řádově jednotky tisíc...
upraveno 1x, naposled 25.12.2018 23:34:33
23:23:48
25.12.2018
Antony - zrušená registrace
-> StepaNoFUN: jak to myslíš, že to není stříkaný?
23:10:17
25.12.2018
StepaNoFUN
-> Šáca: Vypadá to jako od Karla... Ale není to jedinej výrobce těhlech dílů. Navíc dneska už to Karla "neživí", takže ceny jsou docela vysoko - komentoval to se slovy" Když už do tý dílny mám jít, tak ať mi to za to stojí".

Ale kšeftů má prej pořád dost. Je to docela kvalita. Když jsem u něj byl pro poslední várku, tak jsme kecali o technologii a nepoznal jsem, že to není stříkaný, byť jsem to už párkrát dělal... :-O
23:03:11
25.12.2018
Šáca
-> petr130lr: Řekl bych že zde: www.krajansky.wz.cz/
19:46:37
25.12.2018
petr130lr
Prosim tě kde jsi sehnal tu přední kapotu?
23:05:50
20.12.2018
m8rinek
-> Tuner#2: Mezi rám a trubku by šel prostrčit tak maximálně papír skoda110r.eu/1150rr/kvete n1570004.jpg Ostatní mnou poptávaní rámaři mi to slíbit neuměli :))).
upraveno 1x, naposled 20.12.2018 23:06:21
22:37:50
20.12.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 20.12.18 22:17:05: jak myslíš to vyšprajcování?
22:17:05
20.12.2018
m8rinek
-> Petros_168: Měl jsem rám také od VND a to vyšprajcování oblouku okolo rámu čelního okna, to snad nikdo jiný neumí... Patky v prazích nezvyklé, ale hádám, že to není první 120ca co tam rámují :))).
13:17:57
18.12.2018
Petros_168
-> Tuner#2 - zrušená registrace 18.12.18 09:50:19: po pravde nevim, ale u M kastle to takhle dela u vsech! Jina situace je u "stovek" a rs atp., kde je vnitrni prah do praveho uhlu.
09:56:31
18.12.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
upraveno 2x, naposled 18.12.2018 10:00:05
09:53:27
18.12.2018
Eidy
-> Petros_168: Aha, nezvyklé řešení. Kdo je výrobcem rámu?
09:50:19
18.12.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petros_168 17.12.18 22:49:21: Nějaká výhoda takto řešené patky? Podle mě je lepší to rozepřít i o podběh, ale je to jen čistě laický pocit.
22:49:39
17.12.2018
Petros_168
-> Tuner#2: 4
Extreme Tyres