Škoda 130 LR/H MK2 Škoda 130 LR/H MK2

komentáře | popis | fotky | Petros_168 | 12.06.18 08:17 | 94x v oblíbených
Základem pro stavbu 130 LR/H je ŠKODA 125l vyrobená v lednu 1990, takže asi jedna z úplně posledních...
Karoserie je v původním stavu bez oprav, najeto cca 70 000 km.

V plánu je tato specifikace:

ŠKODA 130 LR/H na okruhy a vrchy se sportovním průkazem

Karoserie:

- kompletně zbavena izolačních hmot, laminátové blatníky a kapoty
- ochranný rám dle přílohy J s atestem
- skla nahrazena makrolonem
- zbarvení ?

Podvozek:
- tlumiče a pružiny PROTLUM
- přední náprava zapuštěná do kastle o 40 mm
- zadní náprava LR ( replika )
- kola MTX nebo rovné ARC 8 a 9 palců

Převodovka:
- 5° s upravenými převody od Sixty

Motor:
- Skoda :-)




Škoda 130 LR/H MK2 - komentáře:

20:55:09
12.06.2018
Petros_168

Dvoudílnou masku sháním.... Kdyby někdo měl, nabídněte :-)
20:43:01
12.06.2018
Antony

-> Robert 106: Tak tak, snad jen dvoudílnou masku.
-> Petros_168: pěkna práce 4
20:10:13
12.06.2018
castrol

Uz to chyta formu
19:43:11
12.06.2018
Robert 106

Ten předek je nej. M-ku to vyloženě sluší
22:35:38
10.03.2018
Tuner#2

-> Petros_168: Pěkná práce ten zadek 4
19:05:28
01.03.2018
Petros_168

Nápravnici jsem celou neovařoval, jen v místě uchycení spodních ramen + přidal několik bodových svárů po obvodu. Horní rameno nechám bez úprav, spodní bude upravený pro uchycení tlumiče Protlum1
17:57:25
01.03.2018
Tuner#2

-> havlik 01.03.18 16:06:28: Tak jako jo máš z určitého úhlu pohledu pravdu, ale třeba to řízení je sakra znát (na hrobech to přestane zvonit) a ramena tady díky stavitelné výšce ponesou celou váhu auta, takže vyztužení/předělání pro tlumič je na místě. Stejně tak úprava tvaru napravnice pokud bude chtít nahnat rozumný odklon.
16:06:28
01.03.2018
havlik

-> Tuner#2: doufám že to ted zakřiknu:) Sice mám na rapidu ramena vyztužené, ale ne uchycení pro tlumič(došlo k nějakému komunikačnímu šumu) a klep klep zatím to pořád drží a myslím že se k tomu úplně hezky nechovám. Ale uznávám že tyhle věci asi má smysl spíš sem myslel nějaké zběsilé vyváření ramen atp. Otázkou je jak moc trpí ta nápravnice, i když po tom co jsem včera přivezl z pískování nápravnici na LRu tak je jí lepší ovařit už jen z principu.:) Doporučuji někdy oškrábat celý auto:D čim víc se v tom hrabu tim víc se divim že to vůbec drží pohromadě. Spousta bodů zfušovaných, spousta věcí neprovařené, spousta věcí snad ani nikdy nesvařených dohromady. Vlastně si myslím že nápravnice u odlehčeného auta na vrchy musí přežít celé auto aniž bys na ni kdy šáhnul:)
upraveno 1x, naposled 01.03.2018 16:10:28
15:53:05
01.03.2018
Tuner#2

-> havlik 01.03.18 12:46:02: No zrovna jako ovařit nápravnici, vyztužit držáky řízení, upilovat rohy nápravnice kvůli ramenu a spodní ramena vystužit pro tlumič jsou dost zásadní úpravy, které bych na autě určitě udělal...
12:58:47
01.03.2018
Markold

-> havlik: proto se ptám 158
12:46:02
01.03.2018
havlik

-> Markold: to nemá cenu vyztužovat
12:44:51
01.03.2018
Markold

-> Petros_168: taky chci bezcenné poloosy 47 budeš přední nápravu i vyztužovat? 4
18:09:13
25.02.2018
MajoLR

-> Petros_168 25.02.18 18:01:49: U nás také vrakovisko nemáááme!!!3
18:01:49
25.02.2018
Petros_168

-> MajoLR 25.02.18 16:50:41: Náhodou na vrakovišti, prý bezcenné :-)
16:50:41
25.02.2018
MajoLR

-> Petros_168 23.02.18 18:50:06: V akom rybníku si to ulovil???40 156 135
18:50:06
23.02.2018
Petros_168

Dnesni ulovek 1
zvětšit Škoda 130 LR/H MK2 - obrázek od Petros_168 vložen 23.02.2018 18:50:06
21:56:44
19.02.2018
Tuner#2

-> majop3k 19.02.18 21:39:10: To není vůbec zlý. 4

Mě by se líbilo tohle, ale cenově a provedením to bude už dost drahej polep: hotcarpics.ch/diecast/... /2.jpg
14:08:09
19.02.2018
Školník

-> Petros_168: tiez sa priklanam ku nejakemu retro dizajnu pripadne farebnej kombinacie konca80/zaciatku90 tych rokov a tiez som nazoru ze nemusi to byt nevyhnutne len skodovacke pomalovanie :)
21:22:24
18.02.2018
Petros_168

-> majop3k: To je docela dobrá idea ..... 9
Extreme Tyres