skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130SRC - Coyote Motors Team
Auto bylo postaveno během roku 2004 původně pro srazy s motorem 2.0 GTI z Golfa a následně bylo poupraveno pro závody a osazeno 1,3 motorem pro třídu do 1300.
První nasazení v závodě bylo na Jarním Srazu v Běšinech 2005
Následovalo několik závodů v Českomoravském poháru, v RallyeCapu a na klubových akcích RKHA.
Pravidelně jsme byli k vidění na srazech v Běšinech.
Poslední nasazení v Běšinech Podzim 2012.
V roce 2013 byla ukončena činnost Coyote Motors Teamu a provoz SRC
Po dlouhých úvahách co dál, jsme se rozhodli, že auto nebude prodáno a projde renovací.
Z časových důvodů zatím odpočívá v garáži a čeká......
Popis:
Karoserie - kompletně vyvařená a zpevněná, vevařen bezpečnostní rám, zbaveno tlumexu, zavařené okapničky, přepracované otvírání přední kapoty směrem ke sklu, a řada dalších drobných úprav
Motor - Škoda FA 135, odlehčeno,leštěné sání, slícováno, sportovní výfuk, karburátor SEDR z TAZ 1500, malý rozdělovač, a další
Převody - 5Q, Stálý 3,9 popř 4,2
Nápravy - Podle dokumentace L/A zesílené a vyvařené
Podvozek - Sníženo o 45mm, tvrdé pružiny, sportovní tlumiče, stabilizátor 19
Kola - 13" nebo 15" pneu Yokohama
Jelikož po renovaci bude zachován jen skelet a nějaké díly, nemá cenu vypisovat co vše na autě bylo
Auto bylo postaveno během roku 2004 původně pro srazy s motorem 2.0 GTI z Golfa a následně bylo poupraveno pro závody a osazeno 1,3 motorem pro třídu do 1300.
První nasazení v závodě bylo na Jarním Srazu v Běšinech 2005
Následovalo několik závodů v Českomoravském poháru, v RallyeCapu a na klubových akcích RKHA.
Pravidelně jsme byli k vidění na srazech v Běšinech.
Poslední nasazení v Běšinech Podzim 2012.
V roce 2013 byla ukončena činnost Coyote Motors Teamu a provoz SRC
Po dlouhých úvahách co dál, jsme se rozhodli, že auto nebude prodáno a projde renovací.
Z časových důvodů zatím odpočívá v garáži a čeká......
Popis:
Karoserie - kompletně vyvařená a zpevněná, vevařen bezpečnostní rám, zbaveno tlumexu, zavařené okapničky, přepracované otvírání přední kapoty směrem ke sklu, a řada dalších drobných úprav
Motor - Škoda FA 135, odlehčeno,leštěné sání, slícováno, sportovní výfuk, karburátor SEDR z TAZ 1500, malý rozdělovač, a další
Převody - 5Q, Stálý 3,9 popř 4,2
Nápravy - Podle dokumentace L/A zesílené a vyvařené
Podvozek - Sníženo o 45mm, tvrdé pružiny, sportovní tlumiče, stabilizátor 19
Kola - 13" nebo 15" pneu Yokohama
Jelikož po renovaci bude zachován jen skelet a nějaké díly, nemá cenu vypisovat co vše na autě bylo
Lemmons/130SRC - komentáře:
21:05:52
27.05.2013
27.05.2013
Lemmons
jj kola jsou z BMW ET 12 výrobce ale nevím
20:48:18
27.05.2013
27.05.2013
KKSkoda
pěkný sedan to se musí uznat :) ty 12ti loukotě jsou italské MIM ze starších bavoráků nebo neco jiného? dik