skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 H
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
tomicraw.rajce.idnes.cz/
stavba která vychází z vozu škoda 130LR/H, tedy bez homologace
Karoserie
- škoda 130,
- kompletně odlehčená,
- převařené a zesílené držáky + výztuhy,
- vařený rám, podle homologace FIA-přílohy J - p.Němec - NC POWER racing,
- laminátová sada blatníků a nárazníku 130LR/H - p.Havránek,
- přední kapota seriová plechová bez rámu,
- zadní kapota seriová plechová bez rámu + laminátový spojler 130LR - MK Koša,
- všechny dveře seriový rám potažený hliníkovým plechem 0,63mm,
- všechno zasklení, kromě čelního nahrazeno makrolonem 3mm,
- sedačka SPARCO,
- pás šestibod SABELT,
- volant TAZIO,
- chladící, brzdové i spojkové potrubí vedeno vnitřkem,
- hasicí přístroj,
Přední náprava
- škoda 130,
- provařená a zesílená podle dokumentu 130 L/A,
- odlehčený náboj,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum,
- stabilizátor 20mm,
- chlazené kotouče - BREMBO,
- rozměr 247mm/22mm,
- kola dělená ARC 7,5" - p.Dusík,
- pneu Barum racing 195/45 - 13
Zadní náprava
- p.Molčan - PM autosport,
- jiné držáky,
- jiné ramena,
- úhel kývání zmeněn na 10 stupňu,,
- tlumiče pérování stavitelné - p.Křistek - ProTlum
- seriové kotouče 130,
- rozměr 247mm/10mm,
- kola dělená ARC 9" - p.Dusík,
- pneu AVON 9.0/21.0 - 13,
Motor
- Suzuki Swift GTI . 16V
- obsah 1300
- dva karburátory Weber 45 DCOE
- sání přímé - www.chadil.be
- výfukové svody NC Power
- bez řídící jednotky
- bez alternátoru
Převodovka
- p.Sixta,
-Synchronní 5Q
-SP - 4.22
-1st - dlouhý
-2st - krátký
-3st - krátký
-4st - krátký
-5st - krátký
Škoda 130 H - komentáře:
a bude to nadhera!!! to jo... nebudes mit strach s tim jezdit? ze to nekde urves?
-> Tomicraw: jako LR/H



-> Majkl: Jo, nějak to udělám. Už se těším, jak bude vypadat holá kastle a nalakovaná
-> Tomicraw: jj vysledek pak stoji samozrejme za tu snahu... vydrzi to vsechno... musis pouzit jen nejakej hodne pruznej karosarskej tmel, potom na ty prechody laminat a kov
-> Majkl: Ale zase to nebude dělat paseku. Kámoš sundával lamináty ze seatu a to tam bylo originál nýtovaný, tak to musí fungovat.
-> Tomicraw: jj to jo, ja nejtoval z casti jeden zadni blatnik a je to sileny... asi 55 nejtku... mi malem upadli ruce, ty nerezovy nejty sou pekne tvrdy...
-> Majkl: Jo, taky jsem to tak nějak slyšel. Ale bude to pakárna, to vše udělat, aby to vypadalo dobře
-> lpepsi: No, tak to budu, ale to už je osud
To víš, grupe B, nádrž v kufru a vše laminát
To bude adrenalin



-> lpepsi: nytuje se to... kamos ma jeden nyt cca na 2 centimetry + lepidlo... hlavicka nytu se zapusti do laminatu... a pak se prekituje.. musi se ale pouzit nerezovy nyty (ne hlinikovy ani ocelovy), jinak se pak odlupuje lak... nebo se delaji bubliny
a bude to nadhera!!! to jo... nebudes mit strach s tim jezdit? ze to nekde urves?
No, bude to pakárna, ale jednoho pěkného dne to bude na autě

nytuje? ale bude ti tam trcet hlavicka toho nytu ne? musi nejak lepit.. pajka na plast? heh netusim prave a zajima me to ;)
oooooooooo to byt moc pekne ta blatniky !!

-> lpepsi: Se to tam i nýtuje, já se musím někoho zeptat.
ale vypada to brutalne!!!
porad ja to nevim, jen me to zajima... bych to tam nalepil? ale asi ne co?
-> lpepsi: No, tak to každý musí vědět sám

ale zase jak tak nad tim premyslim, bouchnout ty nove blatniky, tak se obesim... bouchnout orygos, zanadavam vyklepu a jedu dal...
jak jsem videl za 12 000 cela ta laminatova sada (blatniky narazniky a zadni kapota) to se vcelku da
jojo dik bylo by to super, hej muzu mit takovy mozna vcelku trapny dotaz? jak se ty blatniky tam "pridelaji" proste vubec nevim... a ty predni... nevis nekde na netu nejaky navod na to si to nedokazu predstavit, co odrezat a tak