skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
30.3. 2013 Tak nás po roce opustila :-( Poslední fotky z odvozu na geometrii a pak už předání nadšenému majiteli :-) Další setkání s touhle kočkou bude až na Rallye Praha Revival :-) Kdo jí chce vidět na živo muže přijít fandit... a hlavně nezapomeňte chválit majiteli jak je parádně zrenovovaná :-) :-) :-)
11.3. 2013 Dnes se byl na auto osobně podívat jeho původní jezdec Karel Kašpárek, pokud pude vše podle plánu, tak s ním pojede na Rallye Praha Revival letos na jare
6.3. 2013 Tak už to jezdí :-)
29.1. 2013 Máme za sebou první výlet ven :-)
21.12. 2012 Makáme na tom aby jsme stihli vše ještě před koncem světa. Dnes jsme zapojili audiosystém, osvětlení podvozku neónama, poprvé nastartovali motor a upálili trochu zadních pneumatik
18.12. 2012 Tak motor je svém místě a světla svítí
3.11. 2012 - Jedem lakovat :-)
Tak se mi dnes podařilo dojednat s majitelem zveřejnění alespoň nějakých fotek z renovace originálního auta Škoda 160 RS MTX :-)
Jedná se o jeden ze tří vyrobených originálních kusů posádky Kašpárek - Kounovský. Tento vůz byl vyrobený jako druhý v pořadí a závodil za Agroteam Slušovice. Bohužel závodil pouze jeden rok (1984), neboť v AZNP nesouhlasili s homologací tohoto typu a zároveň nebylo možné vyrobit požadovaných 200ks pro homolagaci do skupiny B
Auto se dochovalo v kompletím stavu včetně podvozku, agregátů a technického průkazu, pouze jej někdo "vyladil" do zelené barvy. V současné době probíha jeho renovace do původního stavu včetně Slušovických válečných barev.
S ohledem na talent některých jedinců okopírovat naprosto cokoliv (nééé nemyslím čínské designery) :) jsem se s majitelem dohodl, že nebudeme zveřejňovat žádné detaily náprav a dalších specifických detailů..
Hezký článek a dobové fotky jsou na eWRC www.ewrc.cz/ewrc/show.php ?id=9170
Renovace probíha u nás na dílně www.renovace-veteranu.cz pokud vše dobře dopadne tak auto představíme na Rallye Praha Revival 2013 tak držte palce ať to stihneme :)
11.3. 2013 Dnes se byl na auto osobně podívat jeho původní jezdec Karel Kašpárek, pokud pude vše podle plánu, tak s ním pojede na Rallye Praha Revival letos na jare
6.3. 2013 Tak už to jezdí :-)
29.1. 2013 Máme za sebou první výlet ven :-)
21.12. 2012 Makáme na tom aby jsme stihli vše ještě před koncem světa. Dnes jsme zapojili audiosystém, osvětlení podvozku neónama, poprvé nastartovali motor a upálili trochu zadních pneumatik
18.12. 2012 Tak motor je svém místě a světla svítí
3.11. 2012 - Jedem lakovat :-)
Tak se mi dnes podařilo dojednat s majitelem zveřejnění alespoň nějakých fotek z renovace originálního auta Škoda 160 RS MTX :-)
Jedná se o jeden ze tří vyrobených originálních kusů posádky Kašpárek - Kounovský. Tento vůz byl vyrobený jako druhý v pořadí a závodil za Agroteam Slušovice. Bohužel závodil pouze jeden rok (1984), neboť v AZNP nesouhlasili s homologací tohoto typu a zároveň nebylo možné vyrobit požadovaných 200ks pro homolagaci do skupiny B
Auto se dochovalo v kompletím stavu včetně podvozku, agregátů a technického průkazu, pouze jej někdo "vyladil" do zelené barvy. V současné době probíha jeho renovace do původního stavu včetně Slušovických válečných barev.
S ohledem na talent některých jedinců okopírovat naprosto cokoliv (nééé nemyslím čínské designery) :) jsem se s majitelem dohodl, že nebudeme zveřejňovat žádné detaily náprav a dalších specifických detailů..
Hezký článek a dobové fotky jsou na eWRC www.ewrc.cz/ewrc/show.php ?id=9170
Renovace probíha u nás na dílně www.renovace-veteranu.cz pokud vše dobře dopadne tak auto představíme na Rallye Praha Revival 2013 tak držte palce ať to stihneme :)
160 RS MTX - komentáře:
15:20:49
06.11.2012
06.11.2012
jourin
-> Tuner#2: Dobry je, ze na lidi co lezou pod autem s suplerou se da dobre slapat
15:19:37
06.11.2012
06.11.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jourin 06.11.12 15:07:50: Hehe tak to mě ještě neznáš, když bych to potřeboval pro sebe, tak tam klidně polezu i se šuplerou Vím, že jsi nejmenoval, ale ono z toho co píšeš ani nemusíš.
15:07:50
06.11.2012
06.11.2012
jourin
-> Tuner#2:
To s tím že auto nikam nepojede byl vtip :-) myslel jsem ze za tim byl dostatecne dlouhy smajlik ale asi ne :)))
Jinak je jasny ze na srazech nekdo neco nafoti, ale uz ti tam nepoleze pod autem s pravitkem :-))
A žádnou firmu jsem nejmenoval :) a Běšiny byly dobrý :)
To s tím že auto nikam nepojede byl vtip :-) myslel jsem ze za tim byl dostatecne dlouhy smajlik ale asi ne :)))
Jinak je jasny ze na srazech nekdo neco nafoti, ale uz ti tam nepoleze pod autem s pravitkem :-))
A žádnou firmu jsem nejmenoval :) a Běšiny byly dobrý :)
15:02:22
06.11.2012
06.11.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jourin 06.11.12 14:52:57: A ty se domníváš, že Vostrý a jeho lidi jako nejezdí po akcích a nemají oči? Velmi naivní obzvlášť když vzpomenu na jarní Běšiny kdy jste stáli proti sobě přes cestu.
15:00:33
06.11.2012
06.11.2012
exwrcteam
ja si myslim ze to je jedno... tesim se az bude slozeny pripraveny do "akce" :)
14:58:53
06.11.2012
06.11.2012
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jourin: Znám už nějaký pátek majitele, překvapilo mě, že to tu vůbec je ale to co momentálně tajíš je dle mě nesmysl a hrotit to do fáze "to auto nikam nepojede" je k smíchu. Pokud bude někdo někdy chtít postavit repliku ať už více či méně zdařilou, tak tomu nezabráníte ani když to auto zůstane v trezoru, což už tady konec konců jeden pán předvádí a třeba ty dohady ohledně rozvoru mě zajímají čistě jen ze zvědavosti a jak tu psal Luky jsou snadno zjistitelné i bočním pohledem na auto...
14:52:57
06.11.2012
06.11.2012
jourin
-> škodec: Problem neni v tom, ze to bude delat nejaky fanousek doma v garazi, tomu naopak drzime palce aby udelal hezky auto a neni to zadna potiz.. ale jista nejmenovana firma a bohuzel ne cinska dela (lepe receno snazi se delat) repliky aut ve velkym.. a tim vznika riziko znehodnoceni puvodnich aut :-(
Kvuli nim jsme stahli 90% fotek ktere mohli lidem doma pomoct, neb presne kopirovali veskere nase dataily.. Prisli jsme na to tak, ze do svych aut zacli pouzivat nektera reseni ktera treba nejsou uplne originalni a delali jsme jen jen my.. Takze proto kolem tech detailu ted nic nezverejnujeme :-)
Kvuli nim jsme stahli 90% fotek ktere mohli lidem doma pomoct, neb presne kopirovali veskere nase dataily.. Prisli jsme na to tak, ze do svych aut zacli pouzivat nektera reseni ktera treba nejsou uplne originalni a delali jsme jen jen my.. Takze proto kolem tech detailu ted nic nezverejnujeme :-)
14:45:06
06.11.2012
06.11.2012
škodec
-> jourin: tomu rozumiem, ale nemyslim si ze sme ako Cinske copy firmy...malo kto by sa do takehoto projektu pustal ako vy. Tomu velky klobuk dolu a je skoda lebo by som si pozrel a dozvedel sa viac o technike bez toho aby som si to doma na kolene vyrabal, ale ako fanusik tychto aut a to asi kazdy. Ale drzim palce
14:44:59
06.11.2012
06.11.2012
havlik
-> jourin: ale jo to je jen dobře, ale zrovna tahle fotka stačí pro doplnění té nejasnosti zadní náprava vs rozvor auta.
14:44:38
06.11.2012
06.11.2012
jourin
-> škodec:
tak za A dost toho vyfotit nejde a za B jeste par takovyhle komentaru a to auto nikam nepojede :)))
tak za A dost toho vyfotit nejde a za B jeste par takovyhle komentaru a to auto nikam nepojede :)))
14:42:15
06.11.2012
06.11.2012
škodec
-> Luky.: ano z auta a foto dokumentacii to nepopieram. Staci pár akcii a bude na nete komplet fotogaleria od nejakeho spiona, takze ake utajovanie
14:41:39
06.11.2012
06.11.2012
jourin
-> havlik:
jo nejake fotky rozhodne na netu jsou :) ale moc jich neni a ani na nich nezjistis jak to opraravdu vypada :-) je vzdy videt jen cast a nepoznas z toho nic :-)
jo nejake fotky rozhodne na netu jsou :) ale moc jich neni a ani na nich nezjistis jak to opraravdu vypada :-) je vzdy videt jen cast a nepoznas z toho nic :-)
14:39:39
06.11.2012
06.11.2012
jourin
-> škodec:
Jo jenze my nic nevyrabime :) jen jsme na aute vyvarili par mist a vracime to do puvodniho stavu, nekdo si to predelal na bezny provoz :-)
Takze nas vynalez to neni ani zadna replika... Ale jsou v tom dily ktere staci obkreslit a omerit a vyrobit neomezene mnozstvi techto aut...
A to nechceme a majitel taky ne... tim padem nezverejnujeme zadne miry ani fotky kde jsou videt atypicke konstrukcni detaily :-)
Jo jenze my nic nevyrabime :) jen jsme na aute vyvarili par mist a vracime to do puvodniho stavu, nekdo si to predelal na bezny provoz :-)
Takze nas vynalez to neni ani zadna replika... Ale jsou v tom dily ktere staci obkreslit a omerit a vyrobit neomezene mnozstvi techto aut...
A to nechceme a majitel taky ne... tim padem nezverejnujeme zadne miry ani fotky kde jsou videt atypicke konstrukcni detaily :-)
14:34:06
06.11.2012
06.11.2012
Luky
-> škodec: hmmm.. A kde jinde se k takovému výrobnímu tajemství dostaneš, když na takhle na autě?
14:33:11
06.11.2012
06.11.2012
Luky
-> havlik: takže prodloužený ramena ale rozvor stejný díky posunutí ramen vpřed?
14:33:10
06.11.2012
06.11.2012
škodec
-> m8rinek: ved prave ze to je original ktory niekto uz vymyslel tak tieto vyrobne tajomstva su ponekud uz bez vyznamu.
14:28:14
06.11.2012
06.11.2012
havlik
-> Luky.: posunutý do auta je to vidět na jedné fotce z toho odkazu co sem dával
e: skoda130lr.wz.cz/Dakos/ba stard2.jpg tady je ta nápravnice a uložení ramena až za stěnou co se normálně přivařuje LR/RS náprava
e: skoda130lr.wz.cz/Dakos/ba stard2.jpg tady je ta nápravnice a uložení ramena až za stěnou co se normálně přivařuje LR/RS náprava
14:25:04
06.11.2012
06.11.2012
Luky
-> MATTESS: jak "posunuto uložení nápravy"? Vpřed/vzad/vlevo/vpravo? :)
-> jourin: nj, takovou odpověď jsem čekal :) On teda zrovna tenhle údaj asi není nijak tajný a je zjistitelný na autě, já holt si to pak na Revivalu odkrokuju :)
-> jourin: nj, takovou odpověď jsem čekal :) On teda zrovna tenhle údaj asi není nijak tajný a je zjistitelný na autě, já holt si to pak na Revivalu odkrokuju :)
14:24:53
06.11.2012
06.11.2012
m8rinek
-> škodec: jaká kopie, když je to jedno z originálních aut?
14:24:37
06.11.2012
06.11.2012
havlik
-> škodec: ale tohle je origo auto