skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110R r.v. 1977
na přelomu roku 1999/2000 byla zakoupena v úpravě rally RS s dělítky
v roce 2ooo se začala objevovat na akcích Šíma sprint
a v roce 2003/2004 prošla přestavbou odlehčení karoserie a výměnou blatníků za okruhovou verzi cca 680kg a dodání výkonnějšího motoru z národní formule škoda (ex p. Baron), a přibyl i rovný zub a odlehčeným obalem.
V roce 2004 mistr České Republiky na akci Šíma sprint
Výsledky:
4.místo v amatérských závodech do vrchu Vítkov podhradí
Technický popis:
Motor Škoda Favorit s vačkou 280/280
AC pumpa nahrazena el. čerpadlem
krmeno karburátory Yamaha R1
přímý zub 5q suché poloosy
Plány do budoucna:
Motor škoda Favorit 77 T-písty vačka 285/280
Lepší sání na karburátory (zlepšení proudění směsi)
Rám do auta a vyztužení karosérie
úprava podvozkové části
kotoučová brzda v zadu
na přelomu roku 1999/2000 byla zakoupena v úpravě rally RS s dělítky
v roce 2ooo se začala objevovat na akcích Šíma sprint
a v roce 2003/2004 prošla přestavbou odlehčení karoserie a výměnou blatníků za okruhovou verzi cca 680kg a dodání výkonnějšího motoru z národní formule škoda (ex p. Baron), a přibyl i rovný zub a odlehčeným obalem.
V roce 2004 mistr České Republiky na akci Šíma sprint
Výsledky:
4.místo v amatérských závodech do vrchu Vítkov podhradí
Technický popis:
Motor Škoda Favorit s vačkou 280/280
AC pumpa nahrazena el. čerpadlem
krmeno karburátory Yamaha R1
přímý zub 5q suché poloosy
Plány do budoucna:
Motor škoda Favorit 77 T-písty vačka 285/280
Lepší sání na karburátory (zlepšení proudění směsi)
Rám do auta a vyztužení karosérie
úprava podvozkové části
kotoučová brzda v zadu
Matty/13O RS - komentáře:
08:04:18
12.06.2012
12.06.2012
shakinka17
Zdravím ja mám tieto iste karbiky v škode a dáko sa to nedarí naladit nedala by sa poslat lepšia foto karbikov na aute kuknut či mám všetko pozapájane dakujem.
22:58:18
31.10.2011
31.10.2011
Matty
-> MajoLR: hlavně si dej pozor na membrány nesmí být dlouho bez benzínu pak jdou membrány do háje a dělá to bordel při seřizování
22:50:22
31.10.2011
31.10.2011
MajoLR
Díky za rady... Kamoš má rozbitú Ninju 1000ku či niečo takého tak pojdem omrknúť karburátory či sú OK.
20:54:22
31.10.2011
31.10.2011
Matty
-> Matty: jinak náklady byly 15oo,- sání
225o,- karburátory Yamaha R1
15o,- 1m hadice na spojení karbecu a sání a sponky na hadice
a to jsou veškeré náklady
225o,- karburátory Yamaha R1
15o,- 1m hadice na spojení karbecu a sání a sponky na hadice
a to jsou veškeré náklady
20:47:55
31.10.2011
31.10.2011
Matty
-> MajoLR: tak mám zkušenost jen malou měl jsem to ve fáčku a oproti seriovému přetryskovanému karbcu to mělo na kopci zrychlení o 3,5s a to nejsou sladěny. Ale co u nás jezdí závody kluci tak je mají velmi pěkně sladěné jsou rychlejší jak s webrama o dokonce jezdí lepší časy jak 1.8 a 2.o.
20:50:51
17.10.2011
17.10.2011
MajoLR
Ide do obľúbených!!! Ako to funguje s tými moto karbesmy??? Ide to pekne? Ja sa už rok rozhodujem či Webre alebo takéto niečo. Toto je asi jednoduhšie riešenie, myslím na montáž, cenu atď. Či???
14:09:31
20.09.2011
20.09.2011
Lukky_sk
super super, teším sa na ďalšiu kapitolu v "knihe škoda.virt". Prosím skús pridať aj popis vozidla, samozrejme aj foto :)
07:50:17
20.09.2011
20.09.2011
Martin/125/
Super :-)