skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Původně Škoda 105 L r.v. 1985.
Karoserie komplet vyvařená a vyztužená. Potahy kapoty a dveří z hliníkového plechu.
Vevařený rám dle přílohy J (Grabiec)
Přední náprava: vyztužená podle Škoda 130 L/A (zatím, ve výstavbě 130LR) , krátké řízení, krátké pružiny škoda. Tlumiče KONI.
Zadní náprava: Originál 130 LR/B, tlumiče Protlum.
Převodovka: 5q Š 130 MTX - stálý převod 4.22
Motor: ve výstavbě
Interiér: FIA Homologované sedačky GP Race (Nakonec vyměněny za skoda-virt.cz/cz/.../1126 1-butchis-skoda-octavia ) 6-ti bodové pásy RRS.
Hodně lidí se mi ptalo co se s autem děje a proč se tu nic neaktualizuje, zde je vysvetleni:
1. Někdy začátkem roku 2012 jsem zakoupil menší statek v Jižních Čechách v totálně zdevastovaném stavu (Ale mělo to dvě stodoly :D), což mi zabralo většinu z již tak mála času.
2. Aby toho nebylo málo pořídil jsem si Jawu 250 Pérák také v dost zuboželém stavu, kterého jsem následně zrekonstruoval.
butchis.rajce.idnes.cz/Ja wa_250_Perak_rekonstrukce
3. Postavili jsme s kamarády na nohy Ford Sierra RS 4x4 Cosworth a jednoho bývalého závodníka :), který se s ní následně zúčastnil s námi v roli mechaniků na I. a II. Podbrdskou rallye legend a Setkání historiků u Čínova, kde to zase rozbil :)
butchis.rajce.idnes.cz/I_ Podbrdska_rallye_legend
butchis.rajce.idnes.cz/II _Podbrdska_rallye_legend
4. Následně se nám podařilo postavit BMW 318 is, které se letos úspěšně otestovalo do MČRHA.
Jelikož jsem shledal, že člověk by měl žít, statek je do smrti a nové místo na všechny auta hotové, pokračuji dál ve stavbě LRky, aby neskončila jako "nikdy nedodělaná kastle" :)
Nejbližší plány jsou:
Vyměnit střechu a nalakovat auto
Karoserie komplet vyvařená a vyztužená. Potahy kapoty a dveří z hliníkového plechu.
Vevařený rám dle přílohy J (Grabiec)
Přední náprava: vyztužená podle Škoda 130 L/A (zatím, ve výstavbě 130LR) , krátké řízení, krátké pružiny škoda. Tlumiče KONI.
Zadní náprava: Originál 130 LR/B, tlumiče Protlum.
Převodovka: 5q Š 130 MTX - stálý převod 4.22
Motor: ve výstavbě
Interiér: FIA Homologované sedačky GP Race (Nakonec vyměněny za skoda-virt.cz/cz/.../1126 1-butchis-skoda-octavia ) 6-ti bodové pásy RRS.
Hodně lidí se mi ptalo co se s autem děje a proč se tu nic neaktualizuje, zde je vysvetleni:
1. Někdy začátkem roku 2012 jsem zakoupil menší statek v Jižních Čechách v totálně zdevastovaném stavu (Ale mělo to dvě stodoly :D), což mi zabralo většinu z již tak mála času.
2. Aby toho nebylo málo pořídil jsem si Jawu 250 Pérák také v dost zuboželém stavu, kterého jsem následně zrekonstruoval.
butchis.rajce.idnes.cz/Ja wa_250_Perak_rekonstrukce
3. Postavili jsme s kamarády na nohy Ford Sierra RS 4x4 Cosworth a jednoho bývalého závodníka :), který se s ní následně zúčastnil s námi v roli mechaniků na I. a II. Podbrdskou rallye legend a Setkání historiků u Čínova, kde to zase rozbil :)
butchis.rajce.idnes.cz/I_ Podbrdska_rallye_legend
butchis.rajce.idnes.cz/II _Podbrdska_rallye_legend
4. Následně se nám podařilo postavit BMW 318 is, které se letos úspěšně otestovalo do MČRHA.
Jelikož jsem shledal, že člověk by měl žít, statek je do smrti a nové místo na všechny auta hotové, pokračuji dál ve stavbě LRky, aby neskončila jako "nikdy nedodělaná kastle" :)
Nejbližší plány jsou:
Vyměnit střechu a nalakovat auto
Butchis / Škoda 130 LR/B - komentáře:
Pěkná prace, jen tak dal.
prosimtě zajimalo by mě čím to máš nastříkaný prosim napiš mi do sz
jinak moc pěkná práce

-> pepa.ventilek: Na paletě
Na čem ti to leží když to mas vyvráceny?
-> Honza5: Tak prijed ja te ubytuju :D
-> butchis: Kolem toho auta je místa, to bych taky potřeboval 

krasna praca prajem vela stastia
Poznatek dne: Nikdy nezkoušejte zařazovat paty rychlostni stupeň bez nasazené zasouvací vidličky. Kuličky a pérka se po místnosti dost blbě hledají 

-> vhml: Je to prekerka to staveni co
Nicmene ja puvodni drzaky ponechat nemohl jednak kvuli uhlum a jednak, ze mi na jeden vysel uchyt sedacky. Takze jsem to vyresil takhle a doufam, ze to zas takovej problem nebude. Co jsem koukal do Petakovo S2000 mel to reseny obdobnym zpusobem tak nevim.

-> butchis: Ano, to máš pravdu, to jsem též řešil jak do prahu. Bohužel se v tu dobu akorát měnili hlavní technici a nikdo mi tak nebyl schopen odpovědět. Takže jsem ponechal původní úchyty pásů
-> vhml: To mas pravdu, ale to platí pro montovaný upevnovací bod. Pokud by to opravdu tak bylo jak ty rikas (a je to i logicke), tak by byl strasny probl0m pridelat upevnovaci bod treba do prahu.
-> butchis: je tam obrazek, kde je to zespoda
-> vhml : Ja si nemyslim, ze by v priloze J bylo definovany jestli ma byt ze spoda nebo zvrchu v pripade ze je to vareny.
"Pro každý nove vytvorený upevnovací bod se použije ocelová výztužná desticka o
minimální ploše 40 cm2 a tlouštce minimálne 3 mm."
"Pro každý nove vytvorený upevnovací bod se použije ocelová výztužná desticka o
minimální ploše 40 cm2 a tlouštce minimálne 3 mm."
-> deathcat: jo jasný...:)
-> Radar: Takhle www.skodateam.cz/Denik_Sk
oda_130_LR-img_MyWI.jpg
-> vhml: Jak to myslíš?
-> butchis: Ta platle s matkama na pásy by měla zespoda podlahy správně...
-> vhml: Coz to mas asi pravdu
-> butchis: libej nelibej, bezpecnost je v tom prave uplne jina.
-> vhml: Když já nevim. Mě se ty ušáci moc nelíběj