skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
soutěžní speciál původem Škoda 130L rallye MTX rok výroby 1986 dnes se podobá Škodě 130LR ale ještě toho dost chybí
jirka - komentáře:
14:48:02
14.03.2011
14.03.2011
Petrson
-> jiri vanasek: zajímavě řešený držák rezervy
18:51:06
09.03.2011
09.03.2011
jiri vanasek
NEBUDU SE DOHADOVAT ALE V SOBOTU REKLY ZE GELOVA ANI NAHODOU, TAK ZREJME V NEDELY MLUVILY JINAK A JESTLY SI TESTOVAL BAVORAKA JAK S TIM JEZDI BELOHRADSKY NEBO CO. TAK TEN UZ MA DOKLADY DAVNO POKUD VIM A NENI TO NOVE POSTAVENE AUTO ZATIM BEZ DOKLADU DEKUJI ZA POCHOPENI
20:15:49
08.03.2011
08.03.2011
jezkos
já jsem testoval v neděli taky do mčrha a řekli mi,že musím dát suchou-gelovou
19:37:37
08.03.2011
08.03.2011
jiri vanasek
divil jsem se tomu.ale gelova baterka byt nemuze. toto pravidlo plati nove od noveho roku, na mistrostvi republiky, pro nove postavena auta jako je tohle auto. prisel s tim uz pred mesicem spolujezdec honzy pavel sarka, ktery pravidelne kazdy rok chodi na skoleni zavodnich jezdcu. a ted se to potvrdilo na testovani vozidla. jak jsem informaci koupil tak i prodavam. na k4 se to zrejme nevztahuje to nevim
11:30:11
08.03.2011
08.03.2011
jezkos
gelová baterka být muže
19:26:46
07.03.2011
07.03.2011
jiri vanasek
to jsem taky navrhoval,do motoroveho prostoru, ale je to nevhodne misto na rozlozeni vahy, treba to tak nakonec dopadne.
15:03:41
07.03.2011
07.03.2011
Michal N 283 - zrušená registrace
-> jiri vanasek: To sú fakt pridrbané predpisy,chlapi nezávidím vám,ked toto všetko máte splniť,čo si budeme klamať,je to zase len o ťahaní prachov a nabalení sa predsatviteľov FAS-u,hlavne že tie peniaze nikde nevidno,ani na pretekoch ani v organizácií,to je presne to isté ako u nás,darmožráčstvo prvej triedy.Ale navrhoval by som umiestnenie baterky do motorového priestoru,viem,že niektoré upravené škodovky to tak majú.
20:56:00
05.03.2011
05.03.2011
jiri vanasek
testovaly to do republiky, panove z FASU zase vymyslely genialni vec, autabaterie umistena v prostoru pro posadku nesmi byt kapalinova ani gelova ale nejaka baterie takzvane sucha ktera ma jen pouhych 30Ah a stoji 6000kc a zivotnost je pouhe 2 roky a jeste je tezka jako prase asi 10kg . nejvetsi paradox je ze kapalinova baterie muze klidne bejt ale proste mimo kabinu takze klidne v kufru kde je u LR nadrz a benzinove pumpy takze pri bouracce muzou tyhle auta bouchat jak v bondovce asi to chytraci z fasu chteji mit na rychlostce akcnejsi.nejhorsi je ze Honza rikal ze ji do toho kufru bude muset prestehovat protoze kam u 130 ji mas dat
20:36:21
05.03.2011
05.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jiri vanasek: JJ fakt pěkný, doufám že tu časem založí sám kartu a budou větší fotky.
20:23:45
05.03.2011
05.03.2011
Honza5
-> jiri vanasek: Kam to testovali do Poháru?
18:58:26
05.03.2011
05.03.2011
jiri vanasek
neco mam ja a on samozrejme taky
18:40:29
05.03.2011
05.03.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jiri vanasek 05.03.11 18:33:27: Moc pěkný, nemá někde víc fotek a větších ze stavby?
18:39:20
05.03.2011
05.03.2011
jiri vanasek
ještě chybí pár drobností, označení odpojovače ,přední klipsny kapoty a řada jinejch ptákovin ale důležité je že maji razítko ve sportovnim průkazu
18:33:27
05.03.2011
05.03.2011
jiri vanasek
dnes klukům proběhlo úspěšně testování v Praze,takže po 3 letech je zase posádka Jan Krejča-Pavel Šárka na trati. To zas od nich bude obklad