
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
soutěžní speciál původem Škoda 130L rallye MTX rok výroby 1986 dnes se podobá Škodě 130LR ale ještě toho dost chybí
jirka - komentáře:
musim trochu poopravit predchozi clanek. omlouvam se Harymu. pojedou dva dvojnasobny mistri republiky. 

akorád na rallye Humpolec asi těžko obhájim prvenství ve tridě protože jedou samý fakt dobrý jezdci dokonce jede i dvojnásobnej mistr republiky v historikach takže podle slov mého bratra a zároven spolujezdce tady chybí akorád Padrián a je tam kompletní spička z volného poháru v A1 a Rallye Cupu

tento týden 16.4 mě čeká moje druhá letošní soutěž rallye Humpolec moje oblíbená
z druhé strany ani nemám startovní číslo je magnetické a nikdo předemnou to číslo stratil a pořadatelé ho nestačily nechat přidělat
10.4 2011 jsem odjel první podnik AD cupu v Bechyni obsadil jsem společně s Tomášem Kůrkou 9 místo z 19 ve třídě do 1600 přidávám pár fotek z této akce
pan je servisman od plynovych kotlu
proto tak hranaty privod

-> jiri vanasek: ten hranatej přívod do těla tlumiče výfuku je hustej)
tohle auto by jste měly vidět 16.4.2011 na rallye Humpolec posádka Zbyněk Pytlík a spolujezdec ještě neni jistej tak ho psát nebudu
sezóna se blíží moje auto je snad připravené a proto pomahám kámošovi s přípravou druhého vozu za Garáž racing zrovna jsme namontovaly kratsi prevodovku a na motor webry tak uvidíme jak to pojede


-> jiri vanasek: zajímavě řešený držák rezervy
NEBUDU SE DOHADOVAT ALE V SOBOTU REKLY ZE GELOVA ANI NAHODOU, TAK ZREJME V NEDELY MLUVILY JINAK A JESTLY SI TESTOVAL BAVORAKA JAK S TIM JEZDI BELOHRADSKY NEBO CO. TAK TEN UZ MA DOKLADY DAVNO POKUD VIM A NENI TO NOVE POSTAVENE AUTO ZATIM BEZ DOKLADU DEKUJI ZA POCHOPENI
já jsem testoval v neděli taky do mčrha a řekli mi,že musím dát suchou-gelovou
divil jsem se tomu.ale gelova baterka byt nemuze. toto pravidlo plati nove od noveho roku, na mistrostvi republiky, pro nove postavena auta jako je tohle auto. prisel s tim uz pred mesicem spolujezdec honzy pavel sarka, ktery pravidelne kazdy rok chodi na skoleni zavodnich jezdcu. a ted se to potvrdilo na testovani vozidla. jak jsem informaci koupil tak i prodavam. na k4 se to zrejme nevztahuje to nevim
gelová baterka být muže
to jsem taky navrhoval,do motoroveho prostoru, ale je to nevhodne misto na rozlozeni vahy, treba to tak nakonec dopadne.
-> jiri vanasek: To sú fakt pridrbané predpisy,chlapi nezávidím vám,ked toto všetko máte splniť,čo si budeme klamať,je to zase len o ťahaní prachov a nabalení sa predsatviteľov FAS-u,hlavne že tie peniaze nikde nevidno,ani na pretekoch ani v organizácií,to je presne to isté ako u nás,darmožráčstvo prvej triedy.Ale navrhoval by som umiestnenie baterky do motorového priestoru,viem,že niektoré upravené škodovky to tak majú.
testovaly to do republiky, panove z FASU zase vymyslely genialni vec, autabaterie umistena v prostoru pro posadku nesmi byt kapalinova ani gelova ale nejaka baterie takzvane sucha ktera ma jen pouhych 30Ah a stoji 6000kc a zivotnost je pouhe 2 roky a jeste je tezka jako prase asi 10kg . nejvetsi paradox je ze kapalinova baterie muze klidne bejt ale proste mimo kabinu takze klidne v kufru kde je u LR nadrz a benzinove pumpy takze pri bouracce muzou tyhle auta bouchat jak v bondovce asi to chytraci z fasu chteji mit na rychlostce akcnejsi.nejhorsi je ze Honza rikal ze ji do toho kufru bude muset prestehovat protoze kam u 130 ji mas dat
-> jiri vanasek: JJ fakt pěkný, doufám že tu časem založí sám kartu a budou větší fotky.
