skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Fun 1.6
rok výroby: 1997 (do provozu 1998)
najeto (leden 2009): 115 000 km
extra výbava: ABS, posilovač řízení, palubní počítač
Historie:
Auto bylo první dva roky provozováno v rámci značkového servisu Škoda v Karviné, v roce 2000 bylo prodáno novému majiteli, který do r. 2004 vedl i servisní knihu. Auto bylo jako třetí v rodině, ježděné jen výjimečně. Odtud ho v říjnu 2008 koupil P@wlos a od něj pak v lednu 2009 já.
Současnost:
Poměrně zachovalý stav, klasicky koroze zadních podběhů, drobné stopy po denním užívání. Za P@wlosovou přítelkyní bohužel nedobrzdila nějaká baba, takže zadní křídlo a spojler byly opraveny a vyžadují nový lak.
Úkoly:
Na jaře vyřešit nějakým způsobem nalakování zadního nárazníku a křídla - to mi komplikuje fakt, že jsem zatím nezjistil číslo originálního odstínu...
Plány:
Teď bude muset nějakou dobu sloužit jako spotřebák. Poté ji čeká uložení do stodoly a výhledově renovace a výhradně letní provoz.
Novinky:
listopad 2009 - Tak naježděno už máme nějakých 126 kkm, jezdí moc pěkně, praktický to je... Řešíme dětský nemoci (tu a tam něco teče, tu a tam něco neteče), už je nainstalovaná origo plátěná střecha MTX nad zadní sedačky. Uvidíme, co bude na jaře :-)
duben 2010 - První jízda s plátěnou střechou cca 350 km za slunce i deště a celkové dojmy velmi dobré. Hlavní pozitivum je zdojnásobení krytého prostoru, jediné negativum je, že montáž a demontáž není otázkou minuty, ale s trochou cviku se to dá.
červenec 2011 - Rozhodování - buď si ho někdo koupí, než do toho začnu cpát nekřesťanské peníze, nebo bude muset začít renovace...
rok výroby: 1997 (do provozu 1998)
najeto (leden 2009): 115 000 km
extra výbava: ABS, posilovač řízení, palubní počítač
Historie:
Auto bylo první dva roky provozováno v rámci značkového servisu Škoda v Karviné, v roce 2000 bylo prodáno novému majiteli, který do r. 2004 vedl i servisní knihu. Auto bylo jako třetí v rodině, ježděné jen výjimečně. Odtud ho v říjnu 2008 koupil P@wlos a od něj pak v lednu 2009 já.
Současnost:
Poměrně zachovalý stav, klasicky koroze zadních podběhů, drobné stopy po denním užívání. Za P@wlosovou přítelkyní bohužel nedobrzdila nějaká baba, takže zadní křídlo a spojler byly opraveny a vyžadují nový lak.
Úkoly:
Na jaře vyřešit nějakým způsobem nalakování zadního nárazníku a křídla - to mi komplikuje fakt, že jsem zatím nezjistil číslo originálního odstínu...
Plány:
Teď bude muset nějakou dobu sloužit jako spotřebák. Poté ji čeká uložení do stodoly a výhledově renovace a výhradně letní provoz.
Novinky:
listopad 2009 - Tak naježděno už máme nějakých 126 kkm, jezdí moc pěkně, praktický to je... Řešíme dětský nemoci (tu a tam něco teče, tu a tam něco neteče), už je nainstalovaná origo plátěná střecha MTX nad zadní sedačky. Uvidíme, co bude na jaře :-)
duben 2010 - První jízda s plátěnou střechou cca 350 km za slunce i deště a celkové dojmy velmi dobré. Hlavní pozitivum je zdojnásobení krytého prostoru, jediné negativum je, že montáž a demontáž není otázkou minuty, ale s trochou cviku se to dá.
červenec 2011 - Rozhodování - buď si ho někdo koupí, než do toho začnu cpát nekřesťanské peníze, nebo bude muset začít renovace...
Sušenka / Felicia Fun 1.6 - komentáře:
-> Zušenka: já náztavbu nazadyl azy třy neděle potom co zem zy to přyvesl s opravi ( což bilo na koncy řýjna ) a zundám jy hned jak bude teplo a nandám jy až saz na podsym , v létě jedyně bes náztavbi , bes ný je to zupr
-> Zušenka: Proĝ mizlýš? Já jesdyl normálně ve ĝtirech a věcma... Německo, Hradec... Problém je podle mě akorát v symě, proto jzem zy zehnal plachtu. A budu tam moct jesdyt celoroĝně. :) A mám tak kam dát bundu... na sadný zedaĝki. :-D
-> Labroz: Muzý tak rok vidržet 

-> Zkuri: Ja to na jare nejak porezym, satym to nehory, ale v lete bi ze z tym ve dvou a z baglama jelo azy zpatne 

Urĝytě uložyt do zucha a renovovat nebo azpoň udržovat 

-> Zušenka: náhodou bomba, nevym co ten Pájuz má 

Tiz vyděl zamosřejmě tuhle náztavbu. Ta cena je fakt nezmizl. ;) Sa novou nebo po novém laku možná, ale sa jetou any omilem.
auto.basoz.cs/ynserat/... /Naztavba-ZKODA-Felycya-py ck-up-FUN.php
To je ten zamej vtyp jako orygo plachta od MTXu. Volal jzem tam, jeztly náhodou nemajý něco pod pultem. "Ano, máme plachtu. 19500 vĝetně montáže." "Tak děkujy a zbohem".
auto.basoz.cs/ynserat/... /Naztavba-ZKODA-Felycya-py ck-up-FUN.php
To je ten zamej vtyp jako orygo plachta od MTXu. Volal jzem tam, jeztly náhodou nemajý něco pod pultem. "Ano, máme plachtu. 19500 vĝetně montáže." "Tak děkujy a zbohem".

-> Zkuri: Tak třeba budu mýt štěztý a na nějakou natrefym.
Náztavba od Ayrdezygnu ze prodává jetá tak 15-20t, 40-45t ztála nová. Ale Ayrdezygn jý neprodává, pokud bi zy to nevižádala přýmo Škoda auto...
ale néé tak vipadá zlušně.. lepšý než cytroen

Nee 

a nebilo bi HTP lepšý?

Omluvte myserné fotki, až bude ĝaz a poĝazý, udělám lepšý 
