skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Toušík / Barunka 120S - komentáře:
17:50:50
13.03.2015
13.03.2015
Jozka
-> Tuner#2: Jo, tak jsem to myslel.. s tím že oba výkroje se nejspíš vyskytovaly paralerně - dle toho, že kamarád měl koncem 80. celkem mladou a měla zaklepanou sériovou podobu a nakonec i dle dobovejch fotek..
17:18:40
13.03.2015
13.03.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 13.03.15 14:34:46: Jako ze bude predelat do vysky tak jak to mela 120S origo a nebo tam nechat seriove blatniky, neb i tak prvni 120S jezdily
14:34:46
13.03.2015
13.03.2015
Toušík
-> Jozka: Nerozumím odpovědi?
10:05:00
13.03.2015
13.03.2015
Jozka
-> Toušík: Buď tak anebo sérii, i ta by byla dobově OK..
08:53:15
13.03.2015
13.03.2015
Toušík
-> Luky: Hele Luky určitě na tom asi něco bude dobrá připomínka pro další EVO auta. On ten lem se vařil tenkrát na kopretiny a chtěl jsem aby to nějak vypadalo. Auto bylo vysoko byli tam malinké kolečka 175/60 a ten lem se vařil tak aby seděl spíš k tomu kolu a neuvažoval jsem ani o tom že z toho někdy bude takové auto. A ještě tomu opravdu dost přidali ty tlumiče protože to auto sedí strašně na zemi. Uvidíme až bude lyžina zda to nebudu muset zvednout trochu.
17:03:50
12.03.2015
12.03.2015
Luky
-> venni: když ale ten zadní lem porovnáš třeba s tímto (kudy běží prolis dveří), tak bych řekl že je to moc nízko www.skodateam.cz/Skoda_12
0S_Rallye-img_006ra.jpg
16:40:22
12.03.2015
12.03.2015
venni
-> Luky: on ten protlumáckej podvozek není jeden z nejvyšších :)
14:08:52
12.03.2015
12.03.2015
Luky
-> Toušík: teď už konečně přijdou nalepit "rychlí prouški"?
Hele nemáš zadní lem nějak nízko? Připadá mi to nějak jinak vypadající...
Hele nemáš zadní lem nějak nízko? Připadá mi to nějak jinak vypadající...
12:31:48
12.03.2015
12.03.2015
Toušík
Tak včera jsem ráno v 7 hodin vyrazil do dopravní inspektorát města Plzně pro nové značky. Byl jsem tam před 8, protože jsem nechtěl čekat tak abych byl první. Což jsem zjistil že si myslelo více lidí :) Ale nevadilo. V 8:03 jsem dostal číslo, a bylo mi řečeno že dneska jsou je 2 ze 3 komisařů. Předem mnou byl jen jeden člověk co chtěl odhlásit auto nebo něco podobného. Což řešil jeden komisař, mezi tím druhý byl na snídani. Přišel 8:45 což už jsem nevydržel a šel se zeptat zda bych si jen nemohl vyzvednout značky. Byl to pohodář ani já nebyl ještě nějak rozmrzelej tak mě řekl že jen něco dodělá a vrhnem se na to :) V ten moment se zvedli oba technici a šli asi na společnou snídani :D Pak už byli jen drobnosti že neví kolik to bude stát, jak se to dělá že to ví nejlépe ten co tam není, špatné formuláře atd :D No zkrátím to školu v 10:30 jsem školu nestačil, ale značky mám :)
Jen co mě zaskočilo je že v malém techničáku mám stejné hodnoty jako 100vka : Obsah motoru 988 -což neodpovídá velkému techničaku kde mám uvedenou změnu obsahu, max. výkon:35,3kw-přes co doufám že se dostanu, a max rychlost je 125- což je asi na trojku :)
Jen co mě zaskočilo je že v malém techničáku mám stejné hodnoty jako 100vka : Obsah motoru 988 -což neodpovídá velkému techničaku kde mám uvedenou změnu obsahu, max. výkon:35,3kw-přes co doufám že se dostanu, a max rychlost je 125- což je asi na trojku :)
20:40:18
10.03.2015
10.03.2015
Toušík
-> Tuner#2: No možná čtení parádní, ale ten zážitek tomu tedy neodpovídal a individuální testování jsem opravdu opravdu nechtěl
20:14:48
10.03.2015
10.03.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 10.03.15 10:48:16: Parádní čtení, parádní auto, jsem na něj zvědav na živo ;)
20:04:34
10.03.2015
10.03.2015
Toušík
-> MVM: Děkuju prozatím se budeme jen kamarádit s Barčou takže to bude snad na Vltavě takové první rande pokud mě to vyjde :)
17:31:24
10.03.2015
10.03.2015
MVM
Blahopřeju,hodně úspěchů na závodech,a hlavně málo oprav
15:26:05
10.03.2015
10.03.2015
Toušík
-> vhml: No ten začátečník byla jedna z narážek u komisařů.. Prej to mám sundat.. Tak to tam zkusím ještě nechat Ale ono to beru dost vážně, protože když jsem s tím jel po silnici poprvé tak jsem si připadal dost jako začátečník, protože auto skákalo ze strany na staranu.. Ale to bylo spíš tou sbíhavostí odhaduju tak 7-8 mm :D
15:13:58
10.03.2015
10.03.2015
venni
-> vhml: o tom začátečníkovi mu to říkám...to tam necháš a Radek s výtlemem ve tváři jasněěě :D
Jinak to pozadí fotek na HTP je famozní,takhle budeš mít vzpomínku i na svoje 138 auto jmenem hnujdaj :)
Jinak to pozadí fotek na HTP je famozní,takhle budeš mít vzpomínku i na svoje 138 auto jmenem hnujdaj :)
15:13:17
10.03.2015
10.03.2015
Jozka
-> Toušík: Dostal jsi mě - já furt kde jsou fotky a ty je dáš pro změnu na začátek..
Pochopitelně gratulace, vypadá to pěkně.. (ještě "Barum" pruhy a je to.. ).
Pochopitelně gratulace, vypadá to pěkně.. (ještě "Barum" pruhy a je to.. ).
14:50:16
10.03.2015
10.03.2015
vhml
-> Toušík 10.03.15 13:48:04: Ale jo, vždyť si dělám srandu. Jen tak mít čas konečně přiject na kontrolu. Rekonstrukce baráku, do toho lepení nový převodovky a nápravy, za měsíc Praha. nevím kam dřív skočit.
13:48:04
10.03.2015
10.03.2015
Toušík
-> vhml: No prosím tě ono HTP je sice moc pěkný, ale co v tom máš naplácaný je asi úplně jedno já jsem rád že sedí barva auta :D A výfuk už se připravuje, takže s kočárkem to bylo spíš aby to už neřešili dál to auto a to se dostatečně povedlo. A mřížky na testování už byli.
13:41:41
10.03.2015
10.03.2015
Petrson
-> Toušík: hezky napsaný sled událostí