skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Toušík / Barunka 120S - komentáře:
10:26:06
03.10.2016
03.10.2016
Luky
-> Toušík: disky přežily? To by bylo horší, než nějaká ohnutá poloosa...
22:52:21
02.10.2016
02.10.2016
Toušík
Rally Příbram potěšení i smůla.
Právě jsem přijel z naší plánované poslední soutěže rally Příbram. Tuhle soutěž jsem si užíval na maximum!!! Soutěž měla krásné RZty, prostředí, organizaci i prostředí! Super bylo ubytování, které zařídil Petr Šlegl za což mu myslím všichni moc děkujeme a omlouváme se za přejetý toustovač :D :D Profesionální servis který zařídil Petr Frei, který se staral o mé auto jako o vlastní Asi největší dík tentokrát přikládám Jakub Kopaničák, který mě nenechal ve štychu, když jsem neměl nikoho do servisu kdo by mě pomohl a zkomplikoval si kvůli mně práci a udělal si pro kamaráda čas, za to VELIKÉ díky!! Samozřejmě o nic menší díky patří Venni Jarý kterej se postaral o zábavu, o auto, o mého syna a o vše aby byla pohoda! Poté musím říctže pohodičku v autě zařídil Lukáš Hronek, který byl na soutěž parádně připravenej, vytištěné mapy, staral se o mně, staral se o přejezdy i veškeré drobnosti což bylo super! A co člověka nejvíce potěší je když tuhle zábavu může sdílet s nejbližšími což byla Andrea Javorská s tím mým uličníkem Štěpánem!!! Tohle vše se promítnulo na naší jízdě. První den jsem se snažil, ale věděli jsme že nejdůležitější je dojet. Což se první den povedlo a myslím že 15té místo průběžně nebyl s jedním z nejslabších aut špatný výsledek!!! I přes tyhle všechny super faktory jsem druhý den na 11RZ udělal jezdeckou chybu kde jsem za horizontem na vlhkých kostkách byl příliš rychlej a auto ujelo a obrubník neuhnul :/ Tak to zapříčinilo ohnutí předních ramen , zaražení podběhu do auta, ohnutí zadní poloosy a roztržení pneu. Což je doufám výčet všech neduhů, které musím odstranit, abych mohl znovu vyrazit na závody. I přes to jsem si závody neuvěřitelně užil, mrzelo mě že jsme odstoupili z 13 místa absolutně a vím že samochvála smrdí, ale na to že to byla naše první sezona v závodním autě tak jsme se ukázali v tom lepším světle a ani za výsledky se nemusíme stydět! Všem co drželi palce velice děkuji a hlavně mamče Eva Tousova která držela palce z domova a byla ráda když jsem zavolal a řekl že jsme v pořádku !!! Samozřejmě moc blahopřeji klukům z LR kteří dojeli na 2 místě absolutně a první ve třídě což je neuvěřitelné!!! Jen tak dále! Děkujeme Radek, Lukáš a Barunka :)
Právě jsem přijel z naší plánované poslední soutěže rally Příbram. Tuhle soutěž jsem si užíval na maximum!!! Soutěž měla krásné RZty, prostředí, organizaci i prostředí! Super bylo ubytování, které zařídil Petr Šlegl za což mu myslím všichni moc děkujeme a omlouváme se za přejetý toustovač :D :D Profesionální servis který zařídil Petr Frei, který se staral o mé auto jako o vlastní Asi největší dík tentokrát přikládám Jakub Kopaničák, který mě nenechal ve štychu, když jsem neměl nikoho do servisu kdo by mě pomohl a zkomplikoval si kvůli mně práci a udělal si pro kamaráda čas, za to VELIKÉ díky!! Samozřejmě o nic menší díky patří Venni Jarý kterej se postaral o zábavu, o auto, o mého syna a o vše aby byla pohoda! Poté musím říctže pohodičku v autě zařídil Lukáš Hronek, který byl na soutěž parádně připravenej, vytištěné mapy, staral se o mně, staral se o přejezdy i veškeré drobnosti což bylo super! A co člověka nejvíce potěší je když tuhle zábavu může sdílet s nejbližšími což byla Andrea Javorská s tím mým uličníkem Štěpánem!!! Tohle vše se promítnulo na naší jízdě. První den jsem se snažil, ale věděli jsme že nejdůležitější je dojet. Což se první den povedlo a myslím že 15té místo průběžně nebyl s jedním z nejslabších aut špatný výsledek!!! I přes tyhle všechny super faktory jsem druhý den na 11RZ udělal jezdeckou chybu kde jsem za horizontem na vlhkých kostkách byl příliš rychlej a auto ujelo a obrubník neuhnul :/ Tak to zapříčinilo ohnutí předních ramen , zaražení podběhu do auta, ohnutí zadní poloosy a roztržení pneu. Což je doufám výčet všech neduhů, které musím odstranit, abych mohl znovu vyrazit na závody. I přes to jsem si závody neuvěřitelně užil, mrzelo mě že jsme odstoupili z 13 místa absolutně a vím že samochvála smrdí, ale na to že to byla naše první sezona v závodním autě tak jsme se ukázali v tom lepším světle a ani za výsledky se nemusíme stydět! Všem co drželi palce velice děkuji a hlavně mamče Eva Tousova která držela palce z domova a byla ráda když jsem zavolal a řekl že jsme v pořádku !!! Samozřejmě moc blahopřeji klukům z LR kteří dojeli na 2 místě absolutně a první ve třídě což je neuvěřitelné!!! Jen tak dále! Děkujeme Radek, Lukáš a Barunka :)
11:11:35
19.07.2016
19.07.2016
Toušík
Už i místní noviny o tom píšou :D :D
klatovsky.denik.cz/ostatn i_region/fotogalerie-tous- zavodil-s-legendami-motors portu-20160719.html
klatovsky.denik.cz/ostatn i_region/fotogalerie-tous- zavodil-s-legendami-motors portu-20160719.html
11:06:06
19.07.2016
19.07.2016
Luky
-> vhml: tak ono to není o tom, že by to bylo nějak nízký, ale nutno říct, že když na tom jedeme třeba s Martinou, tak už je to dost břichoplaz Nicméně zvýšený se mi to líbí, mám už několik let koupený dopředu progresy a dozadu dlouhý tvrdý péro, tak když už se v tom budu hrabat, tak jsem si pořídil i set na zvýšení.
Líbilo by se mi něco takovýho v barvách Repsol, ale asi to nebudu přehánět
www.offmoto.com/uploads/2 848_africatwin2.jpg
Líbilo by se mi něco takovýho v barvách Repsol, ale asi to nebudu přehánět
www.offmoto.com/uploads/2 848_africatwin2.jpg
10:47:07
19.07.2016
19.07.2016
vhml
-> Luky 19.07.16 10:26:55: Nejsi, já to mám výhledově taky v plánu A to si myslím, že ty už to máš i v základu ještě vyšší než já :-)
10:26:55
19.07.2016
19.07.2016
Luky
Koukám že jsem zase proti většině, když plánuju podvozek u svý čtvrttunový motorky naopak zvýšit, co?
15:59:15
18.07.2016
18.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 18.07.16 07:00:16: No já se mám co smát, asi bych to taky nedal
07:00:16
18.07.2016
18.07.2016
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.07.16 22:19:58: někde mám natočeno jak to zkoušel i Lukáš, kterej je o dobrý 3 cm vyšší Úspěšnost podobná
23:09:13
17.07.2016
17.07.2016
Eidy
-> Toušík: Tak tu soutěž ti přeju. Super, že se to povedlo a užili jste si ji.
21:58:18
17.07.2016
17.07.2016
Toušík
cituji ze Škodateamu kde jsou i fotky:
Tak o rally Vltava jsem zde nic nenapsal jen že bylo auto na výstavce. Tak to asi nemá už moc cenu rozepisovat! Soutěž se povedla na 100% auto fungovalo. S Lukášem se oba učíme já jak zacházet s autem Lukáš diktovat a výsledky byli také ale to asi většina už ví.
Ale spíše sem přidám něco z realizovaného výletu na rally k našim bratrům Rakoušákům :)
Původně tato soutěž v plánu nebyla, ale když jsem zjistil že že pačejov jedeme až na konci července bylo mě Barči líto aby stála na špalkách a trošku jsem ji provětrali. Tak jsem poprosil Lukáše aby nás nějak den po uzávěrce přihlásil což se povedlo. Pak nastalo hledání auta a podvalu což klaplo a vyrazili jsme.
Na místě bylo úžasné prostředí, servis byl v garážích obchodního domu což by u nás bylo nemyslitelné, pohodová atmosféra, vydávání itíků a map v den kdy už jsme měli najíždět a neočekávané zkrácení celkové délky soutěže. Ale náladu to nepokazilo.
Tak jsme si najeli RZ a pak už jen závodit. Byla paráda že soutěž obsahovala veškeré povrchy a druhy disciplín co se zde nejezdí. První RZ na šotolině byli dost zvláštní podklad byl tvrdý a na tom nasypaný píseček který dost prášil a ještě tam nějakej zemědělec kterej moc nesouhlasil se závody na auta stříkal vodu takže po první RZ byli auta dost špinavá což mě mrzelo.
Pak se jelo na letiště kde byla jen smyčka pro divák kde teda naše obutí BARUM na zadku dost trpělo a neustálé hodiny byli opravdu jen pro pobavení diváků :D
Pak se jeli RZ znovu a jak jsme byli nadšení z šotoliny tak jsem přijeli po konci soutěže znovu na start a poprosili zda můžeme jet ještě jednou že u nás šotolina není.... Tak jsme jako jediní měli 3 průjezdy a všechny jsme si moc užili!!! A jen taková perlička:
Při druhém průjezdu šotolinou na mě Lukáš : Hele nech tam zařazenou tu dvojku.....
Odpověd: Ty vole já tam mám roztočenou 4 tak to bylo dost úsměvný :D :D
Pak byla už jen očista těla a dílů :D
Druhý den následovaly 2 RZ krátké po úzkých cestičkách mezi ohradníky v horském prostředí. A jako třešnička na dortu byla RZ na chatu pod ledovci kde na trati bylo spousty klikatých zatáček, tunelů, prudkých stoupání. No musím uznat že tohle bylo opravdu asi to proč tahle akce je tak úžasná!!!
A celou soutěž nás doprovázeli nádherná Bčková auta na které by stálo se jet jen podívat, ale když byla ta možnost i vedle nich startovat byla to nádhera!!! Když jsem například koukal na videa Diany tak jsem říkal že ten člověk umí ale naživo je to neuvěřitelný!!!! Italové jak řemen :D
To asi vše všem kdo by chtěl určitě tuto soutěž doporučuji i jen jako divák!!!! Je to paráda!
Tak o rally Vltava jsem zde nic nenapsal jen že bylo auto na výstavce. Tak to asi nemá už moc cenu rozepisovat! Soutěž se povedla na 100% auto fungovalo. S Lukášem se oba učíme já jak zacházet s autem Lukáš diktovat a výsledky byli také ale to asi většina už ví.
Ale spíše sem přidám něco z realizovaného výletu na rally k našim bratrům Rakoušákům :)
Původně tato soutěž v plánu nebyla, ale když jsem zjistil že že pačejov jedeme až na konci července bylo mě Barči líto aby stála na špalkách a trošku jsem ji provětrali. Tak jsem poprosil Lukáše aby nás nějak den po uzávěrce přihlásil což se povedlo. Pak nastalo hledání auta a podvalu což klaplo a vyrazili jsme.
Na místě bylo úžasné prostředí, servis byl v garážích obchodního domu což by u nás bylo nemyslitelné, pohodová atmosféra, vydávání itíků a map v den kdy už jsme měli najíždět a neočekávané zkrácení celkové délky soutěže. Ale náladu to nepokazilo.
Tak jsme si najeli RZ a pak už jen závodit. Byla paráda že soutěž obsahovala veškeré povrchy a druhy disciplín co se zde nejezdí. První RZ na šotolině byli dost zvláštní podklad byl tvrdý a na tom nasypaný píseček který dost prášil a ještě tam nějakej zemědělec kterej moc nesouhlasil se závody na auta stříkal vodu takže po první RZ byli auta dost špinavá což mě mrzelo.
Pak se jelo na letiště kde byla jen smyčka pro divák kde teda naše obutí BARUM na zadku dost trpělo a neustálé hodiny byli opravdu jen pro pobavení diváků :D
Pak se jeli RZ znovu a jak jsme byli nadšení z šotoliny tak jsem přijeli po konci soutěže znovu na start a poprosili zda můžeme jet ještě jednou že u nás šotolina není.... Tak jsme jako jediní měli 3 průjezdy a všechny jsme si moc užili!!! A jen taková perlička:
Při druhém průjezdu šotolinou na mě Lukáš : Hele nech tam zařazenou tu dvojku.....
Odpověd: Ty vole já tam mám roztočenou 4 tak to bylo dost úsměvný :D :D
Pak byla už jen očista těla a dílů :D
Druhý den následovaly 2 RZ krátké po úzkých cestičkách mezi ohradníky v horském prostředí. A jako třešnička na dortu byla RZ na chatu pod ledovci kde na trati bylo spousty klikatých zatáček, tunelů, prudkých stoupání. No musím uznat že tohle bylo opravdu asi to proč tahle akce je tak úžasná!!!
A celou soutěž nás doprovázeli nádherná Bčková auta na které by stálo se jet jen podívat, ale když byla ta možnost i vedle nich startovat byla to nádhera!!! Když jsem například koukal na videa Diany tak jsem říkal že ten člověk umí ale naživo je to neuvěřitelný!!!! Italové jak řemen :D
To asi vše všem kdo by chtěl určitě tuto soutěž doporučuji i jen jako divák!!!! Je to paráda!
22:19:58
14.07.2016
14.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 14.07.16 22:14:34: Mě nejvíc zaujalo jak jsi chtěl vyzkoušet vhml pionýra U toho jsem včera brečel smíchy
22:14:34
14.07.2016
14.07.2016
Toušík
-> Tuner#2: Tu jsem ani já ještě nenašel. Jinak ono to počasí a krajina na to byla fakt krásná + spousta neuvěřitelných aut okolo byla fakt pecka. I když jsem tam musel říkat že to co máme vzadu není přídavné topení, ale opravdu závodní motor
22:09:48
14.07.2016
14.07.2016
Eidy
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.07.16 19:43:54: Ta je jak z Photoshopu. Až neuvěřitelně krásná.
19:43:54
14.07.2016
14.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
Tahle je luxusní s tím pozadím: fbcdn-sphotos-c-a.akamaih
d.net/hphotos-ak-xpa1/.../
13654132_620552261452381_3
869646000929035964_n.jpg?o
h=fc7d574...
21:47:03
10.07.2016
10.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 10.07.16 21:15:49: Sledoval jsem na FB, pěkná akce jako každý rok a závidím aktivní účast
21:15:49
10.07.2016
10.07.2016
Toušík
Tak jsme se úspěšně navrátili z gr.b rallyelegenden 2016. Byla to velice zajímavá akce! Myslím že oproti českým RZ to bylo hodně rozdílné! Krásné šotolinové RZ kterou jsme si projeli nakonec ještě vícekrát než ostatní :D , úzké uličky, stoupání, tunely na RZtě. A jako třešnička na dortu super grupa lidí okolo a nádherná auta!!! Všem moc děkuji i těmto fotografům!!!
22:52:47
06.07.2016
06.07.2016
Toušík
Tak zítra vyrážíme sice máme startovní číslo až 96, ale nerad bych dojížděl ty 600koňové drobky přede mnou.. Tak snad bude Barča sloužit a společně si to všichni užijeme!!
11:03:03
04.05.2016
04.05.2016
Toušík
Letošní Vltava byla pro nás první velká a zároveň domácí soutěž. Pro mě za volantem, i když soutěž jsem již dvakrát absolvoval po boku Honzi Freie, pro Lukáše premiéra absolutní. S autem probíhala velká seznamovačka, nový motor, pneumatiky, geometrie. Nekladli jsme si žádné přehnané cíle a vítezstvím by bylo pro nás pouhé dojetí. Shakedown, první kilometry na trati, kde jsme poznali, že auto jede, zatáčí, brzdí. Následoval servis a první ostré kilometry na Čínovském okruhu. Okruh byl parádní, jen pro naše auto trošku trápením. Tím že ještě neumíme s autem zacházet, přehřáli jsme olej a vypadalo to, že je to náš konec. Auto v cíli skoro přestalo mazat. Pak jsem pochopil, že musím auto co nejvíce dochlazovat a už jsme fungovali perfektně dále. Díky drobné poruše na přejezdu do UP jsme přijeli pozdě do časovky a následovala nevyhnutelná odměna v podobě 50 sekund. Další 2RZ byli super, Lukáš diktoval, já se učil s motorem. První den se nám celkem vydařil, byli to pro nás téměř domácí kilometry a tak jsme očekávali, že v sobotu se trošku propadneme. Ale opak byl pravdou. Druhý den mě parádně sedl. Auto fungovalo na mě, až příliš moc dobře J Pořád jsem brzdil brzo, chtěl jet spíš opatrně, aby se nic nestalo. Na Štajfově skoku, kde jsem se bál, abychom nechytly pravý příkop, jsme pro jistu doletěli až do levého. Ale auto jsme udrželi na silnici a jízda pokračovala dále. Před RZ na Erbenově náměstí jsme si řekli, že budeme šetřit nové gumy. Kdo tam byl, může potvrdit, že se to nepovedlo :D Když jsme viděl počet lidí a auto začalo jít bokem, tak jsem je nechtěl zklamat a doufám, že měli alespoň show!!! Do posledních RZ jsme nastupovali s úsměvem na tvářích a s vidinou, že dojedeme! Vyšlo počasí, soutěž, lidi, kluci v servisu, prostě všichni, kteří nám fandili, byli super!! Jako bonus nás na konci soutěže těšil pohled na výsledkovou listinu. 1. Místo v C1 a 14. absolutně v MČRHA je výsledkem nad očekáváním, a věřím, že budeme pro ostatní závodníky rovnocennými soupeři!
Jinak zde je video ze skoku 4:20
Jinak zde je video ze skoku 4:20
22:15:59
20.04.2016
20.04.2016
Toušík
-> vhml: hm....
22:13:45
20.04.2016
20.04.2016
vhml
-> Toušík 20.04.16 22:10:16: já tě všechny ty pérovky z auta zase vyndám a nacpu do prdele jo?