Hele děkuji. Ono když to vezmu tak loukotě k autu patří. I jsem uvažoval že koupím nové jenže...Jenže tyhle kola jsou prostě funkční. Je jich dostatek, cenově dostupné, ideální na rozměry pneu co jezdím nebo chci navíc na úzkých nápravách potřebuju aby kola šli co nejvíce ven což tohle vše splňuje , a pokud bych ho poškodil je jich prozatím dostatek. A i jsem předek posadil o trošku níže abych víc využíval lyžiny, tak auto vpadá dravěji.
-> ochoda: Zvuk je to co se mi právě úplně nelíbí, je to nějaké moc tvrdé což nebylo..
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Toušík / Barunka 120S - komentáře:
21:15:23
04.05.2017
04.05.2017
Toušík
20:13:56
03.05.2017
03.05.2017
ochoda
-> Toušík: Auto krásný! Jitrnice tomu sedí jak prdel na hrnec. Má to príma zvuk a i tovje jízdy se mi líbí.
19:34:12
03.05.2017
03.05.2017
Eidy
-> Toušík: Loukotě jsou klasika, ale tyhle jitrnice jsou taky super. Takový sportovnější. Pěkný.
18:48:41
03.05.2017
03.05.2017
T
-> Toušík: gratulace a na nových kolech vypadá parádně
23:11:32
02.05.2017
02.05.2017
MVM
-> Toušík: Ahoj taky blahopřeju ke úspěšnýmu dokončení soutěže. Asi by to chtělo mít i vícero času a potrénovat, jinak pěkné. Musíte zrychlovat postupně ,jinak když se chce vše moc rychle - končí to rozbitým autem..
19:54:11
01.05.2017
01.05.2017
Toušík
Tak zde video z Vltavy 2017.. Je krásné to vidět, kolik člověk dělá chyb!! Podtočenej motor skoro pořád kterej se nemůže sebrat, brzké řazení, motor nejde tak jak Urbi naladil na Pačívu, no ale do cíle jsme dojeli tak musíme pilovat :)
20:51:48
28.04.2017
28.04.2017
Toušík
Letošní již 3tí Vltava byla taková jiná. Sice byla půlka sezony času dát auto dohromady, ale i to je času málo. Auto prošlo kompletní rozborkou po rance na Příbrami, ale vše se podařilo složit, opravit a i upravit pro lepší výsledky Jenže v hlavě zůstalo, že na mokru to klouže a to zde platilo 2x. Ještě před startem jsme zjistili, že lehce klepou kameny v diferenciálu, ale to nás neodradilo. Pátek byl krásnej! Musel jsem se naučit s novou převodovkou, která byla delší , ale vše šlo jako po másle. Je znát že nám to s Lukášem v autě klape, rozpis sedí i v noci a na suchu se jelo krásně. I časy byli pro nás super na, to že máme jedno z nejslabších aut.
Ale následovala sobota a to začal být očistec… Samozřejmě jakožto začátečníci jsme počítali že stačí na vše suché pneu sice měkké, ale… Nebo to je spíš tím že na ně ještě nemáme Ale nevadí snažili jsme se. Jen nám bohužel na mokru příliš neseděl rozpis, já jsem se dost bál, protože auto chvílemi drželo jako přibité a občas uklouzlo na rovince. Na neštěstí pře poslední RZ se začali ozývat divné zvuky ze zadní části vozu, tak jsme usoudili, že to „prodáme“ a radši dojedeme na rampu než to rvát do poslední chvíle. To nás stálo sice asi 2-3 místa, ale ůkol zněl jasně: Dojet v pořádku!!! Což mě nakázala maminka A to jsme i splnili i když bych si představoval lepší pozice. Byla to pro mě obrovská zkušenost, krásná soutěž super diváci i pořadatelé domácí překrásné tratě i príma lidé okolo tohoto sportu jak v autech tak okolo! Moc se těšíme s Lukášem až zas sedneme vedle sebe a užijeme si další soutěž, která je prozatím ve hvězdách.
Jinak perlička před rampou byla ta že za mnou přišel p. Vojík a řekl že mám krásné čisté auto, čistou jízdu a takto že to má vypadat a že ho těší jak předvádím tento sport!!!! A aby Sko bylo zas kousek Skem tak vytáhnul z tašky kus hadru a v tom origo otáčkoměr Smith který mě dal že ho mám zapasovat do kapličky :D Což mě osobně tyhle slova potěšili a otáčkoměr ještě víc A ještě doplním že na rampě jsem dostali obr poháry na šáňo za první místo ve třídě i první ve skupině D.
-> Tuner#2: Ahoj hele pneu jsou stejné jen všechny pneu fungl nové , disky 7" z čehož vyplývá že guma už není zmačknutá. Ještě jsme předělali geometrii na autě, ale abych řekl pravdu tak ještě nevím zda to funguje lépe nebo ne. JAk bylo vlhko nebo mokro tak jsem se dost bál. potřebuju na posouzení sluníčko a teplo. Pak poreferuji :)
Ale následovala sobota a to začal být očistec… Samozřejmě jakožto začátečníci jsme počítali že stačí na vše suché pneu sice měkké, ale… Nebo to je spíš tím že na ně ještě nemáme Ale nevadí snažili jsme se. Jen nám bohužel na mokru příliš neseděl rozpis, já jsem se dost bál, protože auto chvílemi drželo jako přibité a občas uklouzlo na rovince. Na neštěstí pře poslední RZ se začali ozývat divné zvuky ze zadní části vozu, tak jsme usoudili, že to „prodáme“ a radši dojedeme na rampu než to rvát do poslední chvíle. To nás stálo sice asi 2-3 místa, ale ůkol zněl jasně: Dojet v pořádku!!! Což mě nakázala maminka A to jsme i splnili i když bych si představoval lepší pozice. Byla to pro mě obrovská zkušenost, krásná soutěž super diváci i pořadatelé domácí překrásné tratě i príma lidé okolo tohoto sportu jak v autech tak okolo! Moc se těšíme s Lukášem až zas sedneme vedle sebe a užijeme si další soutěž, která je prozatím ve hvězdách.
Jinak perlička před rampou byla ta že za mnou přišel p. Vojík a řekl že mám krásné čisté auto, čistou jízdu a takto že to má vypadat a že ho těší jak předvádím tento sport!!!! A aby Sko bylo zas kousek Skem tak vytáhnul z tašky kus hadru a v tom origo otáčkoměr Smith který mě dal že ho mám zapasovat do kapličky :D Což mě osobně tyhle slova potěšili a otáčkoměr ještě víc A ještě doplním že na rampě jsem dostali obr poháry na šáňo za první místo ve třídě i první ve skupině D.
-> Tuner#2: Ahoj hele pneu jsou stejné jen všechny pneu fungl nové , disky 7" z čehož vyplývá že guma už není zmačknutá. Ještě jsme předělali geometrii na autě, ale abych řekl pravdu tak ještě nevím zda to funguje lépe nebo ne. JAk bylo vlhko nebo mokro tak jsem se dost bál. potřebuju na posouzení sluníčko a teplo. Pak poreferuji :)
16:12:02
26.04.2017
26.04.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 26.04.17 07:41:06: To jaksi z fotek za jízdy není poznat, za to je znát značné rozšíření.
07:41:06
26.04.2017
26.04.2017
vhml
-> Tuner#2 - zrušená registrace 24.04.17 22:43:26: šířka gum je stejná
22:43:26
24.04.2017
24.04.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík: Na těch nových kolech to vypadá luxusně. Jaké jsou jízdní pocity ze změny? Myslím, že v rychlých zatáčkách jen pozitivní ne?
21:01:30
17.10.2016
17.10.2016
Toušík
21:30:09
04.10.2016
04.10.2016
T
-> venni: což je samozřejmě super
-> Toušík: v pohodě, jen je to na oko znát, že to nemá koně,ale o to větší klobouk dolu nad časama
-> Toušík: v pohodě, jen je to na oko znát, že to nemá koně,ale o to větší klobouk dolu nad časama
17:46:33
04.10.2016
04.10.2016
Toušík
-> MVM: Bohužel mám u srdce tvé slova také jenže.... Lukáš může potvrdit že často říkam že to prodám protože to nechci někde rozvěsit. Ale zas když si to tak vezmu kolem a kolem to auto je jako peníze.. Buď se na ně dá doma koukat, hladit je, šetřit. A nebo se dají pořádně užít.. A musím říct že na závody jezdím s tím že nejdeme na výsledek, ale zas abych jezdil někde na konci a "jen šetřil" to zas radši proženu auta okolo :) Tak člověka to sere a dost, ale hned jak jsem odjížděl tak už jsem věděl že mám chuť jít dál, porovnat udělat něco lépe a jedeme na novo :)
-> T: Bohužel koně chybí což je mi jasný, ale jsou 2 možnosti jet s čistým štítem a nebo mít koně a podvádět. Což je taky už vidět dost. Holt jedu s čistým štítem a auto nejede. Ale zas odstoupit z 13 místa absolutně s 4 nejslabším autem nepovažuji za ostudu :)
-> Luky: Jo od ten přední disk asi nebude úplně ok myslím, ale to už tak je prostě udělat jsem to nechtěl a dělítka na tom nemám... A asi budou jiná kola
-> T: Bohužel koně chybí což je mi jasný, ale jsou 2 možnosti jet s čistým štítem a nebo mít koně a podvádět. Což je taky už vidět dost. Holt jedu s čistým štítem a auto nejede. Ale zas odstoupit z 13 místa absolutně s 4 nejslabším autem nepovažuji za ostudu :)
-> Luky: Jo od ten přední disk asi nebude úplně ok myslím, ale to už tak je prostě udělat jsem to nechtěl a dělítka na tom nemám... A asi budou jiná kola
08:02:34
04.10.2016
04.10.2016
Luky
-> venni: na stolici se to natáhne (samo ) a jede se dál. Ale sehnat pěkný loukotě je už pár let problém
22:51:03
03.10.2016
03.10.2016
venni
-> T: koníky tomu chybí,ale podle časů je spousta silnejších aut za žlutým Skem ;)
Luky,můžu Ti říct že já osobně bych uvítal radši 5 rozštípaných loukotí než dávat auto na stolici :/
Luky,můžu Ti říct že já osobně bych uvítal radši 5 rozštípaných loukotí než dávat auto na stolici :/
21:49:34
03.10.2016
03.10.2016
T
-> Toušík: byl jsem se podívat a paráda jen ten koník je vidět, že tomu nějakej chybí
17:43:44
03.10.2016
03.10.2016
MVM
-> Toušík: Dneska se říká že to naštěstí odnesly kompozity nebo plechy.. nějaký zavěšení.. řekněme no dobrá. Ale přesto to u těchto starších replik mě osobně přijde "líto" samosebou když se štípá lítaj třísky,na motorkách se padá,v autech se holt občas taky zadaří..něco trefit. Ale ruku na srdce - nasere to - když člověk auto obejde a vidí tu práci co s tím měl/potažmo co to bude stát času a peněz. Tím myslím historika kde těch dílů ubývá. (Možná je to jen moje doměnka, ale taky tento "blok" mám v hlavě a snažím se co nejvíc potlačovat emoce a auto nerozbít. Možná taky proto se vyhýbám nechat se vyhecovat a jet někde na 110%) Jenže se "závodničkou" se jako na nákup jet nedá...
17:34:25
03.10.2016
03.10.2016
Toušík
-> Bery: Já zaúpěl taky :D
17:33:57
03.10.2016
03.10.2016
Toušík
-> Luky: No úplně tak moc ne :/ Ale to si člověk nemůže diktovat :/ Ale jedeme dál :)
13:22:31
03.10.2016
03.10.2016
Bery
trochu jsem zaúpěl,když jsem vás viděl v odstupujících na havárii...
Hlavně,že nejde o život - pokud jsi nenasadil 6. bod do sedáku a ten ti nenatrhnul sáček:-)
Hlavně,že nejde o život - pokud jsi nenasadil 6. bod do sedáku a ten ti nenatrhnul sáček:-)