skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Toušík / Barunka 120S - komentáře:
22:10:21
08.03.2016
08.03.2016
vhml
-> Toušík 08.03.16 22:07:08: ono to v prvním rozbitým retardéru rychle pochopíš, neboj
22:07:08
08.03.2016
08.03.2016
Toušík
-> m8rinek: Hele to už je známá otázka :D Já nic vidět nechci a ostatní mě fakt řekne mitfára tak na to kašlu. Ne po pravdě jsem myslel že jsem nízko ale není to tak hrozný jak to vypadá. Když se hodně zvednu tak vidím i přes volant :)
18:44:17
08.03.2016
08.03.2016
vhml
-> m8rinek 08.03.16 18:03:16: nevidí, ale nechce to přiznat, protože by musel předělat držáky
18:11:29
08.03.2016
08.03.2016
MVM
-> m8rinek: Neblázni,snižuje těžiště. U Ska stačí když vidíš přímo na otáčkoměr v kapličce a zbytek mu řekne mitfára..
18:03:16
08.03.2016
08.03.2016
m8rinek
Ty z toho auta něco vidíš? :D
23:08:18
25.12.2015
25.12.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
15:59:49
07.12.2015
07.12.2015
Toušík
Drobnej dotaz. Nějaké doporučení na olejový chladič? Značku popřípadě uchycení aby se nevytrhávali "uši" chladiče, popřípadě reference na velikost? A ještě bych se chtěl zeptat zda někdo nepřišel do kontaktu s něčím podobným : www.boatservice.cz/ventil
ator-blower-12v-prumer-75m
m.html nebo nějakej ventilátor podobnej. Chtěl bych ho do palubní desky jen na ofuk oken. Ale cena 1300 se mi zdá dost :/ Sorry mají na speedpro.
07:22:57
25.11.2015
25.11.2015
vhml
-> Toušík 22.11.15 23:30:05: A když budeš bourat, tak musíš organizovaně, jako já a rostřelit si třikrát stejnej blatník Zbytek auta je v pohodě a tenhle už od první rány vypadá pořád podobně
23:55:30
22.11.2015
22.11.2015
Luky
23:37:48
22.11.2015
22.11.2015
Toušík
-> Luky: Já ji prostě kvůli vám opravím no
23:32:28
22.11.2015
22.11.2015
Luky
-> Toušík: jasný no, taky zastávám názor, že na závodním autě nemusí být všechno vymazlený. Ale tohle je zrovna dost vidět, je tam disproporce...
23:30:05
22.11.2015
22.11.2015
Toušík
-> Luky: Tohle už je marný komentovat Ale po pravdě mě to nějak extra nevadí ty blatníky. Stejně to není originál a je to "závodní" auto takže až padnou nové blatníky tak tyhle hodím zpět a hurá na další škarpu. I když já samozřejmě bourat nebudu
-> Tuner#2: No nejsem si jistej. Ale člověk nikdy neví.
-> Tuner#2: No nejsem si jistej. Ale člověk nikdy neví.
23:14:33
22.11.2015
22.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 22.11.15 21:11:01: Takže s objednávkou triček máme počkat až na koukatelnou verzi 2016 jo?
23:10:51
22.11.2015
22.11.2015
Luky
-> Toušík: na té splácanině na foto 4 to nikdo neřešil Koho by napadlo že to použiješ i na udělané auto, jinak bych ti to napsal dřív...
21:11:01
22.11.2015
22.11.2015
Toušík
-> havlik: Ty vole to by po vás asi Venni skočil jestli mě kopnete do novejch :D
12:34:38
22.11.2015
22.11.2015
havlik
-> Toušík: tak na jaře
09:40:29
22.11.2015
22.11.2015
Milan 136
-> Toušík:
23:23:53
21.11.2015
21.11.2015
Toušík
-> Milan 136: Tak stačí přijít, kopnout do blatníku a říct : Nazdar taky to máš nějaký prohnutý, ale stejně je ten blaťas na prd tak to udělej pořádně! Ale teď už nemusíte skákat po haupně že tam chybí nápis :D
23:18:02
21.11.2015
21.11.2015
Milan 136
-> Toušík: tak nepujdu za Tebou v Besinach a nebudu Ti kazit radost z auta
23:12:59
21.11.2015
21.11.2015
Toušík
Jinak tak koukám že nikomu nevadilo a nikdo mě neřekl dříve že je lem špatně už na 4té fotce jsem je měl a to nevadilo a najednou no to je každej hnidopich