skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Toušík / Barunka 120S - komentáře:
23:02:08
13.04.2015
13.04.2015
Fifa
-> Toušík: Nemá to chybu, povedla se ti skvělá práce. Držím palce v soutěžích!
22:12:56
12.04.2015
12.04.2015
T
-> Toušík: : s těma polepama je to fakt moc hezký
21:55:47
12.04.2015
12.04.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík: Moc pěkný, tak hlavně nerozbít ať si to můžu vyfotit v Běšinech ;)
21:52:52
12.04.2015
12.04.2015
palinator
Pěkný, moc pěkný!
21:52:19
12.04.2015
12.04.2015
Toušík
-> vhml: Myslím že to za 14 dní pochopím taky dost :)
21:47:29
12.04.2015
12.04.2015
vhml
-> Toušík 12.04.15 21:42:23: Vyraž, brzy pochopíš, že kyvka vyžaduje dost specifický návyky :-D
21:42:23
12.04.2015
12.04.2015
Toušík
-> Přema: Je to polep. Je to závodní auto takže stříkání nepřipadá v úvahu to bych pak musel dělat furt :D :D
-> vhml: No mám tam jedny 14ky tak že bych vyrazil na slalom :D
-> vhml: No mám tam jedny 14ky tak že bych vyrazil na slalom :D
21:33:09
12.04.2015
12.04.2015
vhml
-> Toušík 12.04.15 21:11:01: Buď frajer a jeď Barumky aspoň vzadu :-)
21:30:19
12.04.2015
12.04.2015
Přema
-> Toušík: to jsou polepy nebo stříkané přes šablonu? Jinak nádhera akorát aby ještě barum platilo reklamu :D
21:17:32
12.04.2015
12.04.2015
bajou
-> Toušík: krása
21:11:01
12.04.2015
12.04.2015
Toušík
Jinak za fotky ručí Venni kterej mě fakt překvapil! Já jsem čekal že to bude jako z lepšího foťáku, ale tak hezké fotky jsem nečekal!!
21:06:46
12.04.2015
12.04.2015
Milan 136
Pecka!
21:04:41
12.04.2015
12.04.2015
Deacon
-> Toušík: Parádička! Radost se na to koukat
20:58:12
12.04.2015
12.04.2015
havlik
-> Toušík: Kráska
18:38:56
12.04.2015
12.04.2015
venni
-> Toušík: moc mě láká sem dát ty fotky co už jsou na Světě :D ale necham to na Tobě :)
15:15:37
01.04.2015
01.04.2015
vhml
-> Toušík 01.04.15 13:56:43: Naopak prvně potřebuješ mlhy. Rovně je rovně, tam toho moc k vidění není. Potřebuješ vidět do zatáček...
13:56:43
01.04.2015
01.04.2015
Toušík
-> MVM: No asi to tak dopadne že tam dám pouze něco takového splácnutého doma a na to dám jen 2 dálky. Snad nebude mlha to se rozhodne až potom.
-> vhml: Právě mlhovka mě chybí a měl jsem v plánu koupit 2 wesem mlhy protože jsou přeci jen víc u země, než budu mít všechny Helli, A jsou teď na netu nějaké dálky myslím když bys chtěl.
-> vhml: Právě mlhovka mě chybí a měl jsem v plánu koupit 2 wesem mlhy protože jsou přeci jen víc u země, než budu mít všechny Helli, A jsou teď na netu nějaké dálky myslím když bys chtěl.
10:25:18
01.04.2015
01.04.2015
vhml
-> Toušík 30.03.15 12:13:57: Ty máš 3 Helly 2000? Já taky Si můžem házet korunou kdo bude mít dvě a kdo čtyři.
Resp. mám 4 paraboly a tři hrnce, jelikož jsem si ho moudře přejel.
Doporučuju na mlhovky použít Helly, Wesemy svítí jen takovým trapným pruhem.
Resp. mám 4 paraboly a tři hrnce, jelikož jsem si ho moudře přejel.
Doporučuju na mlhovky použít Helly, Wesemy svítí jen takovým trapným pruhem.
18:30:22
30.03.2015
30.03.2015
MVM
-> Toušík: Já Ti to samozřejmě jen a jen přeji abys veškerý ježdění absolvoval bez komplikací. Ale protože se tím nějakej čas živím - vím že TO občas malinko nevyjde. A samozřejmě právě v noci je to riziko letět RZtu větší..No a právě aby se dalo "nějak" rozumně jet bych dal jen jedno a jedno. To si myslím že by udržela i jen trubka letmo. Potom až bude čas to samozřejmě doděláš tak jak budeš chtít.