-> MVM: Já vím já mám právě v plánu dělat ty 2 trubky, jen jsem koukal na auta a oni je nahoře šroubují do čela, co se mi nechce, takže je asi udělám masivní a nahoře je chytat nebudu (dával se šroubek zevnitř nad chladičem).
Ale teď jsem chtěl něco provizorního jen na 3 RZ ,protože pak auto dostane na nějakou dobu oddech( škola, přítelkyně, trošku auto doladit ). Jinak já měl v plánu nějaké větší světla a když jsem měl možnost nakoupit helly za cenu Wesem tak jsem moc neváhal a když by se něco stalo tak se koupí wesem. Ten první pocit když bych chtěl na auto 4 chrom mlhovky se mi prostě nějak líbí víc :)
A jednou pro vždy bourat, ani pangejty vymetat samozřejmě nebudu
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Toušík / Barunka 120S - komentáře:
18:16:50
30.03.2015
30.03.2015
Toušík
16:59:34
30.03.2015
30.03.2015
MVM
Záleží na Tobě jak tu rampu chceš pojmout. Není nutný to hned hrotit a dělat propojenou z jednoho kusu trubky( takjak je to u mně- to je podle 130ky ),ale v podstatě tak jak to má správně na 120S být pravý a levý držák zvlášť. Což je plocháč plus kus trubky, a na jedný straně nezapomenout na tažný oko.. Má to výhodu že "hrazda" nepřekáží Massagům a pakliže máš taky tankování v kufru - je to pak opruz otvírat.Bohatě "stačí" jen dvě obyč Wesem dálkový a 2x 100W žárovky. - už jen proto že skla,paraboly i hrnce do Bosch nebo Hella dobových světel se hůře shánějí a v případě i malýho výletu škarpou je rampa (byť sebehezčí) první na ráně...
12:13:57
30.03.2015
30.03.2015
Toušík
-> venni: Bohužel mám jen 3x hella 2000. Takže bych musel dát dolů asi ty starší mlhy a nebo mě jednu určitě půjčí vhml jinak ho budeme muset v servisu nechat stát před karavanem :D Jinak v autě je na to vše připravený i náhradní relátko když by jedno padlo :) Ale ta škola teď není úplně košer na to abych vynechával a ještě chtěl dodělat brzdy, a rád bych zprovoznil ten nefunkční budík tlaku oleje než pojedeme i když možná je lepší ho nemít a jet pro tenhle motor. Takže holt asi otočím žárovku aby svítila dolů namísto nahoru a vyrazíme na ty 3 noční RZ jen tak se projet.
08:52:23
30.03.2015
30.03.2015
venni
-> Toušík: nějak si nevybavuju,který lampy maj přijít na rampu,na půdě jsi něco měl,ale pak jsi taky něco kupoval ne? jak je to s el. do předu? relátko atd tam přichystaný už je? myslím že by bylo rozumný oželit jeden den školu (študovat můžeš věčně,ale Vltavu jedeš poprvé jen jednou :D ) a rampu spíchnout,to klapne
11:14:19
26.03.2015
26.03.2015
Toušík
Tak měl bych prosbu neměl by někdo na zápůjčení světelnou rampu na Vltavu?? Vím že si spousty lidí ťuká na čelo že nedokážu udělat rampu :D Ale spíš jde o to že toho musím ještě dost připravit a nějak není celkově čas :( Proto bych byl moc rád když by se někdo našel protože přeci jen se toho pojede v noci víc a rád bych alespoň něco viděl když už tam jedu :) Děkuju moc!
10:16:14
24.03.2015
24.03.2015
Toušík
Tak jsem se dneska přihlásil na rally Vltava Legend. Nejlepší na tom je že netuším co mě čeká nevím kolik budu platit, co se pojede nebo nepojede, ale přihlášenej jsem :D Tak uvidíme zda to ta moje prdlavka vydrží. Snad s tím nebudu zacházet jako na slalomu s Unem :)
Ještě jsem přejmenoval kartu auta protože nějak se mi začíná zažívat že Barum auto je taková Barunka. Protože už to zelená Esmeralda není
Ještě jsem přejmenoval kartu auta protože nějak se mi začíná zažívat že Barum auto je taková Barunka. Protože už to zelená Esmeralda není
13:10:11
23.03.2015
23.03.2015
Toušík
-> lubor: Od koho máte to sání na 1x webra? Popřípadě délku nebo kvalitu zpracování. Díky
20:02:31
17.03.2015
17.03.2015
lubor
-> Toušík:jo to máš pravdu, že toto by byla cesta jak to udělat relativně levně a vlastně i s dobově vyhovujícím motorem (5ti kanál a 1x weber).
Jenže toto řešení máme třeba na 110R na běžný provoz s dlouhým svodem od Krejčího na původní chladič, a do závodního auta jsem chtěl webery dva, no a pak už se vlastně pouze vezeš v problémech;).
Těžko to popisovat, každý má jinou představu/povahu. Co vyhovuje jednomu, nevyhovuje druhému. Čepkovi jsem popsal své představy a vypadlo z něj číslo okolo 1/2 milionu za komplet motor s čtvercovou litinovou hlavou s čerpadlem v konfiguraci pro ME historiků. To už bylo pro mne moc, takže mám něco relativně levnějšího a nedobového. Ale i s odstupem času nijak zvláště tohoto nelituji, protože po konzultaci s ním mi toto bylo doporučeno jako cenově vyhovující řešení.
Tak to prostě je, a už to tak i zůstane;). To jen na vysvětlenou.
Jenže toto řešení máme třeba na 110R na běžný provoz s dlouhým svodem od Krejčího na původní chladič, a do závodního auta jsem chtěl webery dva, no a pak už se vlastně pouze vezeš v problémech;).
Těžko to popisovat, každý má jinou představu/povahu. Co vyhovuje jednomu, nevyhovuje druhému. Čepkovi jsem popsal své představy a vypadlo z něj číslo okolo 1/2 milionu za komplet motor s čtvercovou litinovou hlavou s čerpadlem v konfiguraci pro ME historiků. To už bylo pro mne moc, takže mám něco relativně levnějšího a nedobového. Ale i s odstupem času nijak zvláště tohoto nelituji, protože po konzultaci s ním mi toto bylo doporučeno jako cenově vyhovující řešení.
Tak to prostě je, a už to tak i zůstane;). To jen na vysvětlenou.
13:48:04
17.03.2015
17.03.2015
vhml
-> Toušík 17.03.15 13:41:14: Já jsem taky za 5k. Aspoň nebudu za exota sám ( a s tebou ) :-)
13:41:14
17.03.2015
17.03.2015
Toušík
-> lubor: Já osobně nevím proč každej řeší jen 8k litinu?? Jinak zrovna s panem Čepkem jsem litinu 8k probíral a zmínka o nesmyslu určitě nebyla :) Ano je to kravina pokud chceš jezdit okruhy, nějaké kopce, amatéry, nevím co ještě..... Na to mám doma samozřejmě taky postavenej jeden motor s Al hlavou, který taky budu využívat na srazy a pokud se pojedu někam vyblbnout. Jinak na tohle bych trochu reagoval: nevím do čeho chceš sypat 1/2 milionu?? Za to postavíš přeci skoro celé auto.
Ale přece Sko má i 5ti kanál tak proč neděláš ten? Neměl bys problém s testováním, měl bys úplně jinou třídu než miliony lidí s Fa,Fe motorama, dostatek náhradních dílů... Jen by to nejelo to je fakt :D
Ale přece Sko má i 5ti kanál tak proč neděláš ten? Neměl bys problém s testováním, měl bys úplně jinou třídu než miliony lidí s Fa,Fe motorama, dostatek náhradních dílů... Jen by to nejelo to je fakt :D
21:31:05
16.03.2015
16.03.2015
m8rinek
-> lubor: Hele já to nemyslím nijak zle, jen říkám, že vzhled 120s nedělá, dobře to je vidět právě na Toušikově autě, které dává dobově smysl, zatímco mixování komponent z ostatních řad z toho dělá právě upravenou stovku... Motor se dnes dá tolerovat (dokonce jsou vypsány třídy pod hlavičkou FASu, které jej dovolují použít), litinový 8k jezdit pro zábavu je opravdu utopie... Nicméně neříkám, že to nebude hezká, funkční auto, které bude širokou veřejností považováno za eSko...
Dál bych to nerozváděl, od zasírání karty jsou tu jiní :))).
Dál bych to nerozváděl, od zasírání karty jsou tu jiní :))).
21:19:06
16.03.2015
16.03.2015
lubor
-> m8rinek : Tak to poslední co to auto o kterém píšu je, je právě "tuningové kilo" - ale pobavil jsem se, takže dobrý;).
Je to pochopitelně replika 120S, protože např. vrážet peníze do motoru se starou 8kanálovou litinovou hlavou mi přišlo jako nesmysl (nakonec i podle Čepka je to skoro blbost pokud do toho dneska investor nenasype alepoň 1/2 milionu aby to k něčemu bylo - a od něj mám nejenom tento pohled na věc ale třeba i současný motor).To že tam je hřeben(a ne nedokonalé maticové řízení) , posilovač (Girling) a čtyřpístky ještě přeci vůbec neznamená, že je to pouze tuning.
To by třeba MVM měl v tom případě taky"tuningové kilo" - a jaké to má naopak pěkně dobově provedené, i s tripmastery (které je tak těžké dnes sehnat ve slušném stavu i s náhonem).
Co jsem tady ale určitě řešit nechtěl je auto samotné,protože jaké je a nebo není, to není pro postup který mám zvolit to nejdůležitější. To vím nakonec já sám nejlíp - a to úplně stačí;).
Jediné co to určitě není, tak to je originál - proto to nelze dát momentálně na V a to je můj problém. Před časem to ale ještě možné bylo, nakonec na srazech historiků různých více či méně podařených kousků s rámem jezdí nemálo.Ti měli štěstí, že to testovali nejspíše ještě v době kdy to šlo.
Asi nezbyde stejně nic jiného než prostě čekat,až se předpisy pro testaci vozů s rámem trochu uvolní a třeba to zase bude možné.
Je to pochopitelně replika 120S, protože např. vrážet peníze do motoru se starou 8kanálovou litinovou hlavou mi přišlo jako nesmysl (nakonec i podle Čepka je to skoro blbost pokud do toho dneska investor nenasype alepoň 1/2 milionu aby to k něčemu bylo - a od něj mám nejenom tento pohled na věc ale třeba i současný motor).To že tam je hřeben(a ne nedokonalé maticové řízení) , posilovač (Girling) a čtyřpístky ještě přeci vůbec neznamená, že je to pouze tuning.
To by třeba MVM měl v tom případě taky"tuningové kilo" - a jaké to má naopak pěkně dobově provedené, i s tripmastery (které je tak těžké dnes sehnat ve slušném stavu i s náhonem).
Co jsem tady ale určitě řešit nechtěl je auto samotné,protože jaké je a nebo není, to není pro postup který mám zvolit to nejdůležitější. To vím nakonec já sám nejlíp - a to úplně stačí;).
Jediné co to určitě není, tak to je originál - proto to nelze dát momentálně na V a to je můj problém. Před časem to ale ještě možné bylo, nakonec na srazech historiků různých více či méně podařených kousků s rámem jezdí nemálo.Ti měli štěstí, že to testovali nejspíše ještě v době kdy to šlo.
Asi nezbyde stejně nic jiného než prostě čekat,až se předpisy pro testaci vozů s rámem trochu uvolní a třeba to zase bude možné.
21:16:44
16.03.2015
16.03.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> lubor 16.03.15 19:44:49: V podstatě jsi tady popsal všechny možnosti a je to bohužel tak. Holt my tuningáři máme těžký život a není nad to mít doma tolik "originálů" jako ten co tu háže tak silnýma řečma...
21:10:10
16.03.2015
16.03.2015
MVM
-> m8rinek: Kritiku přijmu vždycky. Je to součást slušnosti. Ale věř,že kdykoliv "něco" dokončím - někde mi malá myšlenka říká:"příště to udělej trochu jinak" Kdybychom si na začátku dali za cíl udělat věrnou kopii - myslím že by dalo hodně práce najít rozdíl. Ale na Kdyby se nehraje..
20:23:39
16.03.2015
16.03.2015
m8rinek
-> MVM: Vaše auto je boží, supr technický provedení s množstvím technických detailů poplatných době... Motor se dá tolerovat, když s tím chcete jezdit, ale začínat dnes stavbu eska tak bych tuningy jako 4p, posilovač (ideálně ze 120), hřeben ještě líp vykosenej tunel pro 5q a vlečka jako vrchol techniky je opravdu spíš tuning kila (erka) posledního dvacetiletí. Dnes bych takovou stavbu zkusil pojmout dobově korektnějš.
5q se dá poskládat i do malýho obalu, brzdy uměj brzdit i bez posilovače a řízení přes matici k tomu hold patří....
Není to myšleno zle, pod pojmem tuning chápu jeho opravdový výraz ne pokroucenou realitu způsobenou sérií F&F :P.
5q se dá poskládat i do malýho obalu, brzdy uměj brzdit i bez posilovače a řízení přes matici k tomu hold patří....
Není to myšleno zle, pod pojmem tuning chápu jeho opravdový výraz ne pokroucenou realitu způsobenou sérií F&F :P.
20:14:28
16.03.2015
16.03.2015
MVM
-> m8rinek 16.03.15 19:56:19: Davide prosím Tě. Naše auto je od začátku zamýšleno jako replika,píšu to skoro všude. Na originály je tady specialista Jourin - a taky ta auta podle toho mají vzhled a hodnotu.O tom žádná. Nemám ale vyslovně rád slovo tuning ,o to víc pojem tunigová stovka.Příště to zkus prosím formulovat trochu vhodněji - ono to člověka trochu zamrzí
19:57:55
16.03.2015
16.03.2015
MVM
-> lubor: V našem státě je nejlepší vůbec nebýt a nejezdit. I když se Ti po dlouhý cestě podaří dostat auto na značky - je to pořád ojeb.(ale s vevařeným rámem je to teda asi možný jen někde) v našem autě je "jen" oblouk a vzpěry dozadu - a je šroubovaný. Tak pořád je co dva roky STK. I když všecko vodmontuju,dám nárazníky,udusím to výfukem - tak to pořád někteří technici víc či míň řeší. Už dneska střádám plány na Včka... Zatím mám jen průkaz historickýho vozidla na bílých značkách..
19:56:19
16.03.2015
16.03.2015
m8rinek
-> lubor: Jenže vůz co popisujete je tuningový kilo a ne 120S. Jako individuální přestavba asi jo, ale 120S není jen vzhled, ale i odpovídající technika...
19:44:49
16.03.2015
16.03.2015
lubor
-> Toušík: Díky, to mě spíš utvrzuje v tom, že to na R značky testovat nebudu.
V mém případě je to stavba vozu na základě karoserie, která byla vyřazena z evidence. Jezdit závody s tím nechci, pouze se zůčastňovat jízd pravidelnosti (kde se ale jezdí i po klasických komunikacích) - nechci s tím jezdit na uzavřené akce.
Testace na V je momentálně zablokovaná, což je podle mého pouze otázka debility bafuňářů FASu. U nás je to ale vždy podle stejných not, český člověk totiž dokáže být vždy papežštější papeže. Tedy nic nového a do budoucna zatím bez naděje na nějaké zlepšení.
Napadá mě snad tedy jediný postup dle vzoru, který použil MVM, nicméně stále je tady rám(mám dle přílohy J, vevařen napevno) a ten klasicky na STK neprojde.
Jedinou možností by ho bylo otestovat a zlegalizovat přes Dekru (což by asi možné bylo). Nevím ale, jak by se pak dále tvářili na hliníkový osmikanál, čtyřpístky, hřeben a posilovač (nicméně i to MVM ve voze z větší části má).
Jsem ochoten podstoupit i papírovou válku s úřady a dát do toho nějakou tu korunu, jen prostě momentálně nevím, jestli je toto správná cesta jak to dostat na silnici. To je celé.
V mém případě je to stavba vozu na základě karoserie, která byla vyřazena z evidence. Jezdit závody s tím nechci, pouze se zůčastňovat jízd pravidelnosti (kde se ale jezdí i po klasických komunikacích) - nechci s tím jezdit na uzavřené akce.
Testace na V je momentálně zablokovaná, což je podle mého pouze otázka debility bafuňářů FASu. U nás je to ale vždy podle stejných not, český člověk totiž dokáže být vždy papežštější papeže. Tedy nic nového a do budoucna zatím bez naděje na nějaké zlepšení.
Napadá mě snad tedy jediný postup dle vzoru, který použil MVM, nicméně stále je tady rám(mám dle přílohy J, vevařen napevno) a ten klasicky na STK neprojde.
Jedinou možností by ho bylo otestovat a zlegalizovat přes Dekru (což by asi možné bylo). Nevím ale, jak by se pak dále tvářili na hliníkový osmikanál, čtyřpístky, hřeben a posilovač (nicméně i to MVM ve voze z větší části má).
Jsem ochoten podstoupit i papírovou válku s úřady a dát do toho nějakou tu korunu, jen prostě momentálně nevím, jestli je toto správná cesta jak to dostat na silnici. To je celé.
12:43:59
16.03.2015
16.03.2015
Jozka
U těch 120S to ještě nebylo tak divoký, jako později.. a že na každou krajskou správu SNB přišly dva kusy, je sice JPP, ale z několika na sobě nezávislých (neinternetových) zdrojů..