Tak včera jsem ráno v 7 hodin vyrazil do dopravní inspektorát města Plzně pro nové značky. Byl jsem tam před 8, protože jsem nechtěl čekat tak abych byl první. Což jsem zjistil že si myslelo více lidí :) Ale nevadilo. V 8:03 jsem dostal číslo, a bylo mi řečeno že dneska jsou je 2 ze 3 komisařů. Předem mnou byl jen jeden člověk co chtěl odhlásit auto nebo něco podobného. Což řešil jeden komisař, mezi tím druhý byl na snídani. Přišel 8:45 což už jsem nevydržel a šel se zeptat zda bych si jen nemohl vyzvednout značky. Byl to pohodář ani já nebyl ještě nějak rozmrzelej tak mě řekl že jen něco dodělá a vrhnem se na to :) V ten moment se zvedli oba technici a šli asi na společnou snídani :D Pak už byli jen drobnosti že neví kolik to bude stát, jak se to dělá že to ví nejlépe ten co tam není, špatné formuláře atd :D No zkrátím to školu v 10:30 jsem školu nestačil, ale značky mám :)
Jen co mě zaskočilo je že v malém techničáku mám stejné hodnoty jako 100vka : Obsah motoru 988 -což neodpovídá velkému techničaku kde mám uvedenou změnu obsahu, max. výkon:35,3kw-přes co doufám že se dostanu, a max rychlost je 125- což je asi na trojku :)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Toušík / Barunka 120S - komentáře:
12:31:48
12.03.2015
12.03.2015
Toušík
20:40:18
10.03.2015
10.03.2015
Toušík
-> Tuner#2: No možná čtení parádní, ale ten zážitek tomu tedy neodpovídal a individuální testování jsem opravdu opravdu nechtěl
20:14:48
10.03.2015
10.03.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 10.03.15 10:48:16: Parádní čtení, parádní auto, jsem na něj zvědav na živo ;)
20:04:34
10.03.2015
10.03.2015
Toušík
-> MVM: Děkuju prozatím se budeme jen kamarádit s Barčou takže to bude snad na Vltavě takové první rande pokud mě to vyjde :)
17:31:24
10.03.2015
10.03.2015
MVM
Blahopřeju,hodně úspěchů na závodech,a hlavně málo oprav
15:26:05
10.03.2015
10.03.2015
Toušík
-> vhml: No ten začátečník byla jedna z narážek u komisařů.. Prej to mám sundat.. Tak to tam zkusím ještě nechat Ale ono to beru dost vážně, protože když jsem s tím jel po silnici poprvé tak jsem si připadal dost jako začátečník, protože auto skákalo ze strany na staranu.. Ale to bylo spíš tou sbíhavostí odhaduju tak 7-8 mm :D
15:13:58
10.03.2015
10.03.2015
venni
-> vhml: o tom začátečníkovi mu to říkám...to tam necháš a Radek s výtlemem ve tváři jasněěě :D
Jinak to pozadí fotek na HTP je famozní,takhle budeš mít vzpomínku i na svoje 138 auto jmenem hnujdaj :)
Jinak to pozadí fotek na HTP je famozní,takhle budeš mít vzpomínku i na svoje 138 auto jmenem hnujdaj :)
15:13:17
10.03.2015
10.03.2015
Jozka
-> Toušík: Dostal jsi mě - já furt kde jsou fotky a ty je dáš pro změnu na začátek..
Pochopitelně gratulace, vypadá to pěkně.. (ještě "Barum" pruhy a je to.. ).
Pochopitelně gratulace, vypadá to pěkně.. (ještě "Barum" pruhy a je to.. ).
14:50:16
10.03.2015
10.03.2015
vhml
-> Toušík 10.03.15 13:48:04: Ale jo, vždyť si dělám srandu. Jen tak mít čas konečně přiject na kontrolu. Rekonstrukce baráku, do toho lepení nový převodovky a nápravy, za měsíc Praha. nevím kam dřív skočit.
13:48:04
10.03.2015
10.03.2015
Toušík
-> vhml: No prosím tě ono HTP je sice moc pěkný, ale co v tom máš naplácaný je asi úplně jedno já jsem rád že sedí barva auta :D A výfuk už se připravuje, takže s kočárkem to bylo spíš aby to už neřešili dál to auto a to se dostatečně povedlo. A mřížky na testování už byli.
13:41:41
10.03.2015
10.03.2015
Petrson
-> Toušík: hezky napsaný sled událostí
11:42:31
10.03.2015
10.03.2015
vhml
Ty vole ten začátečník, bez mřížek a sériovej výfuk v HTP
Ale vypadá to bombově. Jsem rád, že jsi chtěl ,, alespoň tak hezkej lak jako má Horn" :-)
Ale vypadá to bombově. Jsem rád, že jsi chtěl ,, alespoň tak hezkej lak jako má Horn" :-)
10:48:16
10.03.2015
10.03.2015
Toušík
Jak jsem Barunkou do prahy vyrazil :D
Přemýšlím jak tento článek sepsat a přiznám se, že na ewrc mě trošku nakopl článek o Titanaku. Proto volím tuto formu.
7.00- Začínám se převalovat s myšlenkou že mě nesvítí ještě mlhovka, nemám nastříkané mřížky do blatníků,…
7.15- Vstávám chudák Andrejka na mě kouká jako na blázna proč v neděli když tvrdím že mám vše hotové už vstávám a jedu na likvidaci pro rohožky aby auto vypadalo i uvnitř hezky. Vracím se zpět, rychlá snídaně a vyrážíme do Rohozna dodělat auto.
9- Volám Honzovi jak probíhala technická na LR. Začne vyprávění jak Olda nedostal technickou že mu nebrzdí ručka, Honza že měl problém s tím že mu přibržďovalo kolo a musel opravovat atd.
9.05- Kolabuju :D Důvod: přibržďují mi obě zadní kola každé jinak, nesvítí mlhovka a pokud svítí nesvítí přední levé dálkové světlo, pokud dám blinkr a dálkové rozbliká se celá palubovka, nemám mřížky v blatnících, stále hoří kontakty v rozdělovači...
9.06-11 stříkám, brousím , zapojuji, měním žárovky, zvedám, trošku se i vztekám, mezi tím jedu s feldou která žere oleje stejné množství jako benzínu pro plato, tím pádem v okolí Rohozna vznikla mlha
11-12 ještě projíždím auto a snažím se trochu ošoupat nové obložení v bubnech, které přibržďuje.
12.15- Rychle najíst, letím domů s ČERVENOU FELICIÍ pro doklady, oblečení.
12.30 Honza přijel, dokurtování auta, nějakej vercajk sebou (vzal jsem SPZ z Una-pro Venniho), připřažení bráchovo auta, od mamči jsme dostali svačinu a vyrážíme směr Praha.
14.30- ( 30 minut do plánovaného testování) Už jen s Honzou dorážíme na Chodov, koukám kolem všude auta a hodně, složíme auto, přeparkujeme. A Honza říká vem papíry dojdem to zaplatit a pak tam najedeme.
14.31- Ty vole , ty vole úúúúúúúááááááááááá néééééééééé
14.32-Honzo průser doklady jsou v ČERVENÉ FELICI, která stojí mimochodem v Rohozně. Jdu za p. Stránským :
Já: Dobrý den já mám starost zapomněl jsem si doklady od auta doma.
Stránský: No to jsi tady dneska jedinej kdo má starost :D :D
14.45- Volám mé drahé polovičce Andrejce : Miláčku prosím úplně co nejrychleji skoč do auta pokud tam je batoh a co nejrychleji mi ho přivez před Beroun ke KFC.
16.05- Volá Honza, který zůstal na STK : Je tady posledních 5 aut měl bys trochu hnout ( Stále čekám před Berounem na doklady)
16.12- Volá p. Stránský : Kdepak jsi už tady čekáme jen na tebe človeče!!
16.33- Přijíždím s Andrejkou na STK vyskakuji běžím k placení : Máte sporťák a techničák?
Projíždím papíry………….A safra a safra ---- Pak mě napadlo že mě to z fólie vypadlo do batohu naštěstí běžím zpět, vytahuji beru Andrejku za ruku a společně utíkáme zaplatit. Poté běžím zpět do auta pro SPZ, abych je nějak přichytil na auto kvůli fotkám.
16.42-Máme naměřené emise za mnou naštěstí ještě nějaké auto.
16.45- Začátek technické: Perfektní pan komisař, který byl hodně fajn a myslím, že na nás poznal že jsme druh závodníků, kteří to staví doma na koleni a nechtěl dělat problémy. A o těch povím kdyžtak individuálně protože bych nějak nechtěl dělat problémy STK.
16.55- Přejíždím ke komisařům, tam jsem trochu zmatenej nejdříve se ptají na co t chci testovat. Tak říkám že na MČRHA- komisař se podívá a jen s pousmáním: No to máš ještě co dohánět jestli se tam chceš s někým honit( serie karbec, motor 120ca, serie výfuk) a po otázce proč nemám nějaké svody a lepší výfuk než serii z Rka se na komisaře podívám a vysvětluji že šetřím na kočárek a nemám na výfuk. Myslím že tímto jsem dostatek komisařů odrovnal a už bez dalších dotazů mě poslali dáme.
17.05 Vyjíždím ven zatím ještě ve stresu, že to neudělám nebo že si to ještě rozmyslí
A pak už jen nakládáme auto, a vyrážíme pomalu domů. Kousek za Prahou mě dochází, že už nemusím mít tělo v křeči, protože už to prostě MÁM HOTOVÉ. Stavíme v mekáči na jednoho hambambá. Po cestě koukám se na Andrejku, která jejím pohledem vyjadřuje: „Ty seš ale moje pako, ještě že už to máš hotové“. A hezky se usmívá.
Tímto bych chtěl moc poděkovat v hlavní řadě mojí nejdražší polovičce za tu trpělivost, našim a hlavně mamče za všechno od penízků na auto, po svačiny do dílny… ,Honzovi za to že za mě skoro udělal STK a navedl mě na to, že chci takové hezké auto, které dneska mám, Vennimu za veškerou pomoc , Pavlovi Kolářovi za půjčení sedaček, Hornovi za to že volám o informace i v nevhodné chvíle a všem kteří mě radí a podporují :D
Tak velké DÍKY!!!
Přemýšlím jak tento článek sepsat a přiznám se, že na ewrc mě trošku nakopl článek o Titanaku. Proto volím tuto formu.
7.00- Začínám se převalovat s myšlenkou že mě nesvítí ještě mlhovka, nemám nastříkané mřížky do blatníků,…
7.15- Vstávám chudák Andrejka na mě kouká jako na blázna proč v neděli když tvrdím že mám vše hotové už vstávám a jedu na likvidaci pro rohožky aby auto vypadalo i uvnitř hezky. Vracím se zpět, rychlá snídaně a vyrážíme do Rohozna dodělat auto.
9- Volám Honzovi jak probíhala technická na LR. Začne vyprávění jak Olda nedostal technickou že mu nebrzdí ručka, Honza že měl problém s tím že mu přibržďovalo kolo a musel opravovat atd.
9.05- Kolabuju :D Důvod: přibržďují mi obě zadní kola každé jinak, nesvítí mlhovka a pokud svítí nesvítí přední levé dálkové světlo, pokud dám blinkr a dálkové rozbliká se celá palubovka, nemám mřížky v blatnících, stále hoří kontakty v rozdělovači...
9.06-11 stříkám, brousím , zapojuji, měním žárovky, zvedám, trošku se i vztekám, mezi tím jedu s feldou která žere oleje stejné množství jako benzínu pro plato, tím pádem v okolí Rohozna vznikla mlha
11-12 ještě projíždím auto a snažím se trochu ošoupat nové obložení v bubnech, které přibržďuje.
12.15- Rychle najíst, letím domů s ČERVENOU FELICIÍ pro doklady, oblečení.
12.30 Honza přijel, dokurtování auta, nějakej vercajk sebou (vzal jsem SPZ z Una-pro Venniho), připřažení bráchovo auta, od mamči jsme dostali svačinu a vyrážíme směr Praha.
14.30- ( 30 minut do plánovaného testování) Už jen s Honzou dorážíme na Chodov, koukám kolem všude auta a hodně, složíme auto, přeparkujeme. A Honza říká vem papíry dojdem to zaplatit a pak tam najedeme.
14.31- Ty vole , ty vole úúúúúúúááááááááááá néééééééééé
14.32-Honzo průser doklady jsou v ČERVENÉ FELICI, která stojí mimochodem v Rohozně. Jdu za p. Stránským :
Já: Dobrý den já mám starost zapomněl jsem si doklady od auta doma.
Stránský: No to jsi tady dneska jedinej kdo má starost :D :D
14.45- Volám mé drahé polovičce Andrejce : Miláčku prosím úplně co nejrychleji skoč do auta pokud tam je batoh a co nejrychleji mi ho přivez před Beroun ke KFC.
16.05- Volá Honza, který zůstal na STK : Je tady posledních 5 aut měl bys trochu hnout ( Stále čekám před Berounem na doklady)
16.12- Volá p. Stránský : Kdepak jsi už tady čekáme jen na tebe človeče!!
16.33- Přijíždím s Andrejkou na STK vyskakuji běžím k placení : Máte sporťák a techničák?
Projíždím papíry………….A safra a safra ---- Pak mě napadlo že mě to z fólie vypadlo do batohu naštěstí běžím zpět, vytahuji beru Andrejku za ruku a společně utíkáme zaplatit. Poté běžím zpět do auta pro SPZ, abych je nějak přichytil na auto kvůli fotkám.
16.42-Máme naměřené emise za mnou naštěstí ještě nějaké auto.
16.45- Začátek technické: Perfektní pan komisař, který byl hodně fajn a myslím, že na nás poznal že jsme druh závodníků, kteří to staví doma na koleni a nechtěl dělat problémy. A o těch povím kdyžtak individuálně protože bych nějak nechtěl dělat problémy STK.
16.55- Přejíždím ke komisařům, tam jsem trochu zmatenej nejdříve se ptají na co t chci testovat. Tak říkám že na MČRHA- komisař se podívá a jen s pousmáním: No to máš ještě co dohánět jestli se tam chceš s někým honit( serie karbec, motor 120ca, serie výfuk) a po otázce proč nemám nějaké svody a lepší výfuk než serii z Rka se na komisaře podívám a vysvětluji že šetřím na kočárek a nemám na výfuk. Myslím že tímto jsem dostatek komisařů odrovnal a už bez dalších dotazů mě poslali dáme.
17.05 Vyjíždím ven zatím ještě ve stresu, že to neudělám nebo že si to ještě rozmyslí
A pak už jen nakládáme auto, a vyrážíme pomalu domů. Kousek za Prahou mě dochází, že už nemusím mít tělo v křeči, protože už to prostě MÁM HOTOVÉ. Stavíme v mekáči na jednoho hambambá. Po cestě koukám se na Andrejku, která jejím pohledem vyjadřuje: „Ty seš ale moje pako, ještě že už to máš hotové“. A hezky se usmívá.
Tímto bych chtěl moc poděkovat v hlavní řadě mojí nejdražší polovičce za tu trpělivost, našim a hlavně mamče za všechno od penízků na auto, po svačiny do dílny… ,Honzovi za to že za mě skoro udělal STK a navedl mě na to, že chci takové hezké auto, které dneska mám, Vennimu za veškerou pomoc , Pavlovi Kolářovi za půjčení sedaček, Hornovi za to že volám o informace i v nevhodné chvíle a všem kteří mě radí a podporují :D
Tak velké DÍKY!!!
13:24:51
07.01.2015
07.01.2015
Toušík
-> vhml: Zřejmě jinej oddíl :D Ale taky to zní dost slušně.
17:07:00
06.01.2015
06.01.2015
vhml
-> Toušík 23.12.14 17:48:20: A teď si představ že v noci ze soboty na neděli dáváš na dvoudenní akci jinou převodovku a to ložisko tam zapomeneš dát ve 3 ráno...
18:01:09
23.12.2014
23.12.2014
Antony - zrušená registrace
-> Toušík 23.12.14 17:48:20: nevím jestli dojemný, mě by to nasr.lo
18:00:07
23.12.2014
23.12.2014
EDoZoNe
-> Toušík: To zní fakt skvěle
17:48:20
23.12.2014
23.12.2014
Toušík
Ten pocit když celé auto postavíte na zem, dolejete oleje, vodu, vzadu zapojíte elektriku. Vše odvzdušníte připravíte pro elektrikáře na nastartování ještě jako třešínku na dortu jdete seřídit spojku a v ten moment zjistíte že tam není spojkové ložisko je dosti dojemný
10:06:07
03.11.2014
03.11.2014
Toušík
-> T: 22tis s perama.