skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Toušík / Barunka 120S - komentáře:
19:31:35
13.03.2015
13.03.2015
Kocvin
-> Tuner#2: Ty vole vyser se na to.. Je to tvoje karta? I kdyby byla jeho reakce 10x víc zbytečnější, tak ti to může být u konečníku..
19:26:42
13.03.2015
13.03.2015
ochoda
Auto parádní a ta žlutá je prostě super!
-> Tuner#2: ...ehm hovno je mi po tom, ale nechceš se na to už vykašlat? Všude jen hádky ty vs. někdo, tak já nevim viď.-> Tuner#2:
-> Tuner#2: ...ehm hovno je mi po tom, ale nechceš se na to už vykašlat? Všude jen hádky ty vs. někdo, tak já nevim viď.-> Tuner#2:
19:25:43
13.03.2015
13.03.2015
Toušík
-> vhml: Ty si do toho za měsic sedneš abys to mohl poměřit jak to sedne ne :D :D Hele byl jsem to měřit a mám 50,5 k horní hraně prolisu po celé délce auta. Je mi jasný že Včka nefungujou, ale já v tom autě ani nesedím a už mě to jde do A což si myslím že je zbytečné. Tak bych to chtěl nechat v základu v rovině aby to bylo. Ale dám lyžinu a myslím že se mi zavřou oči na první RZ
19:25:36
13.03.2015
13.03.2015
Jozka
Tak on tu autor už vysvětloval, proč ty lemy v minulosti, než pojal současnej záměr, vytvořil takhle.. přiblížením ke 120S se řešní prostě jen přežilo..
19:23:45
13.03.2015
13.03.2015
m8rinek
-> Tuner#2: Nikde jsem nereagoval na Tebe puso... Nikdo tu na Tebe už není zvědavej, jen vyvoláváš flamewars a nikdo už Ti tu ty tvoje kecy nežere, poradit neumíš, jen jseš chytrej...
Nehodlám už Radkoj špinit kartu... Tebou...
Nehodlám už Radkoj špinit kartu... Tebou...
19:20:11
13.03.2015
13.03.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 13.03.15 19:02:55: "laskavě nereaguj na mě, nebudu reagovat na Tebe..."
To už čtu od tebe asi po desáté a přitom skutečnost je zcela jiná z tvé strany. Výběr jen za tenhle tejden:
1. reakce zde absolutně mimo, když se tady o tom s Jozkou bavíme od začátku, že buď předělat vejš jako to mělo origo a nebo nechat sériový blatník, což taky bylo origo u prvních kusů...
2. reakce u Matyska007 posléze smazaná, leč jsem to stihnul přečíst a raději na tu sra*ku od tebe na mou osobu nereagoval...
3. Urážky a vytahování ahc bez znalostí souvislostí v hádkách - opět jsem raději nereagoval...
To je situace za poslední týden jen tak co si vybavím... Já se držel, 2x jsem to nechal zcela bez reakce... Takže až mě bude zase už po 11té žádat, abych na tebe nereagoval, tak si lasklavě napřed zameť před vlastním prahem a vykydej ten hnůj co z tebe padá někam jinak než na virt
-> Toušík: Omlouvám se za OT...
To už čtu od tebe asi po desáté a přitom skutečnost je zcela jiná z tvé strany. Výběr jen za tenhle tejden:
1. reakce zde absolutně mimo, když se tady o tom s Jozkou bavíme od začátku, že buď předělat vejš jako to mělo origo a nebo nechat sériový blatník, což taky bylo origo u prvních kusů...
2. reakce u Matyska007 posléze smazaná, leč jsem to stihnul přečíst a raději na tu sra*ku od tebe na mou osobu nereagoval...
3. Urážky a vytahování ahc bez znalostí souvislostí v hádkách - opět jsem raději nereagoval...
To je situace za poslední týden jen tak co si vybavím... Já se držel, 2x jsem to nechal zcela bez reakce... Takže až mě bude zase už po 11té žádat, abych na tebe nereagoval, tak si lasklavě napřed zameť před vlastním prahem a vykydej ten hnůj co z tebe padá někam jinak než na virt
-> Toušík: Omlouvám se za OT...
19:02:55
13.03.2015
13.03.2015
m8rinek
-> Tuner#2: Nejsi nemocnej? :D Ano, svoje neuvážený reakce na tvou maličkost mažu, protože nemám zájem se s Tebou dohadovat, zatímco ty si najdeš vždy flek kam se vyblejt, někoho chytit za slovo, urazit... Nemám potřebu se s Tebou o něčem dohadovat, laskavě nereaguj na mě, nebudu reagovat na Tebe... Díky
18:32:00
13.03.2015
13.03.2015
vhml
-> Toušík 13.03.15 08:53:15: Jak vysoko máš prolis dvěří? Ne že bych to s aktuálním stavem auta mohl změřit, ale za měsíc můžem porovnat. Ona vejška záleží hlavně od toho jak moc je tě auta líto. Kyvka pokud bude vysoko tak fungovat prostě nebude.
18:20:48
13.03.2015
13.03.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 13.03.15 18:13:29: Ne skutečně mě nemusíš něco psát a nebo já žádat o svolení (obzvlášť u někoho jako seš ty) na to abych mohl reagovat ve fóru či kartě auta... To, že svoje posty neumíš obhájit, kydáš tu haldu hnoje a pak svoje posty dokonce mažeš jako např. v kartě Matysek007 je pouze tvůj vlastní problém.
18:13:29
13.03.2015
13.03.2015
m8rinek
-> Tuner#2: Psal snad někdo něco Tobě?
18:08:17
13.03.2015
13.03.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek 13.03.15 18:05:08: A o čem myslíš, že tu s Jozkou dobrou půlhodinu diskutujeme Mlho...
18:05:08
13.03.2015
13.03.2015
m8rinek
-> Jozka: Tuším, že tady je spíš problém, že lem je navařen proklatě nízko.
17:50:50
13.03.2015
13.03.2015
Jozka
-> Tuner#2: Jo, tak jsem to myslel.. s tím že oba výkroje se nejspíš vyskytovaly paralerně - dle toho, že kamarád měl koncem 80. celkem mladou a měla zaklepanou sériovou podobu a nakonec i dle dobovejch fotek..
17:18:40
13.03.2015
13.03.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 13.03.15 14:34:46: Jako ze bude predelat do vysky tak jak to mela 120S origo a nebo tam nechat seriove blatniky, neb i tak prvni 120S jezdily
14:34:46
13.03.2015
13.03.2015
Toušík
-> Jozka: Nerozumím odpovědi?
10:05:00
13.03.2015
13.03.2015
Jozka
-> Toušík: Buď tak anebo sérii, i ta by byla dobově OK..
08:53:15
13.03.2015
13.03.2015
Toušík
-> Luky: Hele Luky určitě na tom asi něco bude dobrá připomínka pro další EVO auta. On ten lem se vařil tenkrát na kopretiny a chtěl jsem aby to nějak vypadalo. Auto bylo vysoko byli tam malinké kolečka 175/60 a ten lem se vařil tak aby seděl spíš k tomu kolu a neuvažoval jsem ani o tom že z toho někdy bude takové auto. A ještě tomu opravdu dost přidali ty tlumiče protože to auto sedí strašně na zemi. Uvidíme až bude lyžina zda to nebudu muset zvednout trochu.
17:03:50
12.03.2015
12.03.2015
Luky
-> venni: když ale ten zadní lem porovnáš třeba s tímto (kudy běží prolis dveří), tak bych řekl že je to moc nízko www.skodateam.cz/Skoda_12
0S_Rallye-img_006ra.jpg
16:40:22
12.03.2015
12.03.2015
venni
-> Luky: on ten protlumáckej podvozek není jeden z nejvyšších :)
14:08:52
12.03.2015
12.03.2015
Luky
-> Toušík: teď už konečně přijdou nalepit "rychlí prouški"?
Hele nemáš zadní lem nějak nízko? Připadá mi to nějak jinak vypadající...
Hele nemáš zadní lem nějak nízko? Připadá mi to nějak jinak vypadající...