skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Toušík / Barunka 120S - komentáře:
22:17:46
15.01.2013
15.01.2013
venni
-> Toušík: ikdyž pán má rád radši ruma :D Hele ja jsem fakt zvědav jak tohle jednou dopadne,myslím to auto :)
22:16:14
15.01.2013
15.01.2013
Toušík
-> venni: samo venco tobě taky děkuji za podporu!! :D
22:07:26
15.01.2013
15.01.2013
venni
Člověk si na chvilku odskočí a tady to žije...bude to krasavice zelená...zelený není nikdy dost!
21:46:29
15.01.2013
15.01.2013
Toušík
-> Honza5: Děkuji za podporu! :)
20:19:25
15.01.2013
15.01.2013
T
-> Honza5: : já též
20:01:38
15.01.2013
15.01.2013
Honza5
-> venni: Ano, opět záhadné dělítko v pozadí :-D
-> T: No buď to může bejt červený a nebo zelený s černýma kapotama, jinak to není podle dobovek Sko. A jelikož Touš to chce mít co nejvíc zelený, přikláníme se k druhé variantě :-)
-> T: No buď to může bejt červený a nebo zelený s černýma kapotama, jinak to není podle dobovek Sko. A jelikož Touš to chce mít co nejvíc zelený, přikláníme se k druhé variantě :-)
19:56:45
15.01.2013
15.01.2013
Toušík
-> peppa: Přesně tak.
19:50:43
15.01.2013
15.01.2013
peppa
-> Toušík: jo aha ty už jsi jí tam měl, a ted to vracíš do původního stavu, chapu to dobře?
19:47:09
15.01.2013
15.01.2013
Toušík
-> peppa:
Všechny práce jako navaření molčana, převaření tunelu na 5q, vyřezání všech možnejch věcí kvůli tomu aby se tam mohli dát zpět původní díly.. A původní díly jsou kyvná úzká náprava kastlík a 4q převodovka.
Všechny práce jako navaření molčana, převaření tunelu na 5q, vyřezání všech možnejch věcí kvůli tomu aby se tam mohli dát zpět původní díly.. A původní díly jsou kyvná úzká náprava kastlík a 4q převodovka.
19:44:29
15.01.2013
15.01.2013
T
-> Toušík: : přijde mi, že jsou tyhle barvy nejvíc vidět,ale to je můj pocit každopádně je to asi nejhezčí varianta, co dával odkaz Honza
19:42:48
15.01.2013
15.01.2013
peppa
-> vhml: čtu jak můžu ale nic nevidím..........
19:38:00
15.01.2013
15.01.2013
vhml
-> peppa: možná zkus prvně číst a potom psát :-D
19:35:56
15.01.2013
15.01.2013
Toušík
-> T: Moc? Za tolik jsem jich neviděl. Tak 2-3 ano je fakt že to není originál ale prostě tolik zelených Sek není bohužel :(
19:35:47
15.01.2013
15.01.2013
peppa
aha :D a to dostaneš na Rka když tam bude molčanova náprava?
19:20:51
15.01.2013
15.01.2013
T
-> Toušík: : takže je rozhodnuto super volba jen jich je poslední dobou mi přijde nějak moc
19:18:15
15.01.2013
15.01.2013
Toušík
-> peppa: V žádném případě :D Poslední homologace byla " seriová 100vka " a měla 1300 motor z RS co má -> Aidamgonnahate:
19:13:28
15.01.2013
15.01.2013
Aidamgonnahate
-> peppa: Jasan :) Homologace z roku 2008
19:07:23
15.01.2013
15.01.2013
peppa
mám blbej dotaz, poslědní verze homologace 120S měla molčanovu nápravu?
18:54:47
15.01.2013
15.01.2013
Toušík
-> T: Fantazie nepřichází v úvahu a pokud máte někdo nějakou fotku továrního zeleného Ska sem s ní!!!
-> venni: Jasný tohle je hezký to jo.
-> venni: Jasný tohle je hezký to jo.
18:24:34
15.01.2013
15.01.2013
venni
Zase se tam válí záhadný dělítko :)
-> Honza5 15.01.13 16:24:55: taky se přikláním asi k této variantě...
-> Honza5 15.01.13 16:24:55: taky se přikláním asi k této variantě...