skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Toušík / Barunka 120S - komentáře:
12:04:24
11.05.2010
11.05.2010
Placko
krásne Kilčo
12:03:10
11.05.2010
11.05.2010
Toušík
Tak Běšiny za náma krásnej sraz! Moc se povedl 3 místo v N2 je prostě paráda. Ale zas by to šlo i lépe. Tak jsem dojel pro 1,4 fábku a asi budeme trošku předělávat
10:55:36
31.01.2010
31.01.2010
Toušík
Ještě máme objednané nové pneu TOYO progres R888, tak doufám že to bude pěkně ladit spolu, jak oku tak funkčně... jen nevím jakou udělat barvu kol... A zda komaxid, nobo normální... jakej máte názor?
14:12:20
12.10.2009
12.10.2009
Toušík
tak nějaké novinky. Běšiny jsou za náma, 6 místo ve skupině, 35 celkově. na to že se mi někam záhadně vypařilo okolo 10l vody z chladiče, jsem jakš takš spokojenej ale ne úplně . motor od tak 6000 otáček už nechtěl moc jít a chybělo to...
10:03:00
27.08.2009
27.08.2009
Toušík
já nemám doma net. Teď jsem jen ve škole.. A 11 září zas dostupnej nebudu . Doma bych byl stejně furt v dílně, co na netu.. Nakoupeno už je, tak teď makat!!
20:49:38
26.08.2009
26.08.2009
kubo980
No ty aj žiješ? Sa neozveš ako su prezdninydlhé
18:53:34
26.08.2009
26.08.2009
Toušík
Ahoj ahoj tak nové fotky nebudou protože se mi na začátku prázdnin pokazil foťák a nebyl jsem v praze ho opravit... Omlouvám se.. A co bude nového se dozvíme až podle výsledku z běšin .
22:12:08
15.07.2009
15.07.2009
kubo980
No ako? Skušky hotovo? Už robíš na aute??
20:26:38
02.07.2009
02.07.2009
Toušík
-> venni: Furt hlídaj
20:20:48
01.07.2009
01.07.2009
venni
-> Toušík: jak to ted vypadá v Rohozně na letišti?smí se tam na černo jezdit nebo to letadýlkáři hlídaj?
15:59:26
28.06.2009
28.06.2009
Toušík
Tak přímá bruska už je doma, tak honem honem na prázdniny a začít dělat hlavu, aby už to bylo pohromadě. Jak bude hlava tak vačku příčňák a další drobnosti a vyrazit na letiště...
16:53:31
26.06.2009
26.06.2009
Toušík
-> Trax: No tak to je janý že půjde dolů.. Hele ale Není nějaká tabulka o kolik ji vzít?? Tá totiž nevím..
16:24:35
26.06.2009
26.06.2009
Trax
-> kubo980: Je to stejnu, protoze maš stejný vrtaní. A hlavu bude stejne snižovat na pozadovanej KP
09:25:52
26.06.2009
26.06.2009
Toušík
-> kubo980: Ne oni jsou tvarem spalováků úplně stejný, jen je tam rozdíl v kanálech.
17:12:54
25.06.2009
25.06.2009
kubo980
No ale ked da hlavu z 1,4 na motor 1,3 tak bude mať menší kompresný tlak kedže su spalovacie priestory väčšie nie? A v čom je lepšia ako favo hlava?
17:09:56
25.06.2009
25.06.2009
Trax
-> kubo980: Druhá nejlepsi škodovácká hlava, pokud to neni motor na maximalnim stupni upravy, tak si myslim, ze bude bohate dostacovat...
16:43:31
25.06.2009
25.06.2009
kubo980
Prečo hlava 1,4 MPi???? K čomu to bude? Gratulujem k pružnosti.. Moja silno "oblubena" skuška to bola.. Tam som sa nachodil kym mi to dal :D:D:D
15:51:24
25.06.2009
25.06.2009
Toušík
no to je druhá paráda!!! Hotovo!!
13:31:32
25.06.2009
25.06.2009
Trax
-> Toušík: Nemas zac, spis jak dopadla pruznost a pevnost?
13:28:38
25.06.2009
25.06.2009
Toušík
-> Trax: Tak moc děkuju za novou hlavičku z fáb. 1,4 50kW Mpi...