Škoda 706 RTHP Škoda 706 RTHP "Mates"

komentáře | popis | fotky | dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) | 09.10.10 23:58 | 13x v oblíbených


CAS 25 na podvozku Š 706 RTHP



Věrně slouží u našeho Sboru dobrovolných hasičů jako výjezdové vozidlo JPO. :)



www.sdhplacice.wz.cz



Rok výroby: 1985

Podvozek: LIAZ Jablonec n. N.

Nástavba: Karosa Vysoké Mýto

Délka: 7550 mm

Šířka: 2435 mm

Výška: 2870 mm

Pohotovostní hmotnost: 9200 kg

Užitečná hmotnost: 4370 kg

Max. rychlost: 85 km/h

Osádka: 1 + 7

Nádrž na vodu: 3500 l

Čerpadlo: odstředivé, jednostupňové

Jmenovitý průtok: 2500 l/min

Sací hrdlo: 2 x 110 mm

Výtlačné hrdlo: 4 x 75 mm

Vůz je vybaven připojitelným náhonem předních kol a uzávěrkou diferenciálu!







Trocha historie...

Škoda LIAZ 706






Škoda 706 RTHP "Mates" - komentáře:

20:14:18
28.09.2008
magor-no1
-> Havoc: jo jo , tak tak , to bylo v našem třeťáku , ty jsi byl asi v druháku , tak mě napadá , my sme musely nastupovat společně protože já nastupoval rovnou ( jakoby ) do druháku , unás to bylo naprosto pintlich to samý , akorát že sme byly u toho školení , takže sme toho věděly víc jak on , ale stejně se potvrzovalo že co nevěděl a my jo , tak bylo špatně takže za 53 3 3
14:23:33
28.09.2008
Havoc
magor-no1: my ho měli na diagnostiku-pal test, za nás jsme dostali nějakej novej bisch nebo co tobylo jako sponzorskej dar od škodovky, nevím jestli tam už byl za vás nebo jestli jste tam ještě měli tu žlutou krabici jak se do ní strkali ty kazety a on s tím vůbec neuměl.. Vždycky plácal kraviny, pak přišel technik ze škodovky co mu to vysvětloval, všechno mu odkejval a pak zase věděl kulový a nám za to dával pětky přitom sám s tím neuměl :-)
22:12:56
27.09.2008
magor-no1
-> Havoc: jo jo , ještě že já ji dělal na učňáku , ale měly sme ho na údržbu a opravy tam byla občas taky sranda
04:04:55
27.09.2008
Havoc
To magor-no1: S Myčíkem jste měli pohodu :-) Ten byl v pohodě :-)

Zato takovej Noháč, to byla kapitola sama o sobě3 3 Ještě že já dělal autoškolu u Prchlíka1
21:58:26
25.09.2008
magor-no1
my jsme měly Myčíka a sídlili jsme vzadu u počítačových učeben
01:36:01
25.09.2008
Havoc
Magor-no1: Je to možný, my měli za třísní Slábovou (čeština, angličtina), třeba tě znám od vidění, podle jména si žádného Ondru bohužel nevybavuju a z Horních Stakor co máš v ID kartě také ne... Nevadí :-)
21:34:51
22.09.2008
magor-no1
-> Havoc: tak to sme se asi potkávaly , já maturoval 2004 já byl v éčku , dělal sem si ji jako nástavbu
16:21:34
22.09.2008
Havoc
magor-no.1: Jestlí myslíš tu v Havlíčkově ulici (ne tu škodováckou) pak je to ona:-) Já maturoval v roce 2005 byl jsem v déčku :-)
21:07:39
21.09.2008
magor-no1
-> Havoc: tu jsem taky dělal , ale asi jsme se minuly
21:03:37
20.09.2008
Havoc
To Alesek: Díky za doplnění, máš pravdu, vím to, věnoval jsem se ale jen tomu názvosloví trambus atd...



To Magor-no1: Mám za sebou průmyslovku v Mladé Boleslavi, jako školní káry jsme tam měli jednoho matesa vaklník, liazku valník dlouhej a jednu údajně ze dvou vyrobenejch liazek s prototypovou kabinou - slápěčku, na ní jsem jezdil já :-)
12:08:43
19.09.2008
alesek - 105 S
-> Havoc: 07.09.08 18:00:47 Ještě bych to malinko doplnil: Řada MT se vyráběla i po náběhu Liazek řady 100 a to až někdy do druhé poloviny 80. let. Jinak MT měla oproti RT jiný motor, zpočátku 11l (typ M630) a později 12l (typ M634), jinou hnací nápravu - s planetovými reduktory v nábojích kol (vyvinul LIAZ, výrobu převzala bulharská Madara, alternativně se montovala maďarská Rába) a na první pohled je možno obě typové řady rozeznat podle kol, řada MT má plechové disky s odděleným límcem ráfku a řada RT má kola typu "TRILEX" s ráfkem složeným ze 3 segmentů po 120st.
23:23:30
12.09.2008
David29
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Ok..tak já nějaký fotky seženu 40
23:12:37
12.09.2008
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> David29 - antiDriver: jj, určitě pošli, email mám v id 4
23:19:35
11.09.2008
David29
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Kdyžtak jestli chceš, mohl bych ti poslat fotky našeho... je po repasi...
22:24:35
11.09.2008
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> krejča: děkujeme 6
21:20:53
11.09.2008
krejča
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : moc pěknej kousek9
21:20:29
10.09.2008
magor-no1
-> Havoc: kde ses učil ?
01:33:12
10.09.2008
Havoc
myschaak: Spíš koníčka, naše náklaďáky se mi vždycky líbily, hlavně ty starší - Praga V3S, Tatra 148 nebo zde zmíněné trambusy, něco málo o nich vím, něco si zjistím na internetu, navíc na střední jsem dělal papíry na náklaďák na LIAZce (kde mě to znova pohltilo) a v dílnách jsme se nonstop vrtali buď v osobákách (120, fávo, později nám škodovka věnovala i nový motory, pamatuju že jsem si pěkně nadával když jsme rozebírali novej V6 ze superba jen kvůli tomu, aby se ten v tom motoru udělali průřezy součástí atd.. a ten motor se tak vlastně zničil... ) a nebo náklaďáky kde jsme se vrtali v školních Liazkách (dva liazy a jeden trambuz), takže bylo pořád co dělat, a ty auta jsem měl prostě rád:-) Ono co si budem povídat, LIAZka je jen větší stodvacítka, poruchovost to má asi stejnou, ale i stejně jednoduché opravy a prostě mě to nějak pohltilo, no:-)
10:20:15
08.09.2008
David29
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Taky jsem... v Praze. Na závody nejezdim, příde mi to ujetý.. dělám čistě vycvíky, cvičení a ty asistence taky..

To mě zajímá - jakou osobní výstroj má člen JSDH mimo Prahu?
09:46:23
08.09.2008
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> David29 - antiDriver: tak nějak oboje... jezdíme na závody a na asistence, na zásahy nás moc nevolaj pže jsme města a jezděj spíš profíci. 4 Ty seš taky u SDH?
Extreme Tyres