Škoda 706 RTHP Škoda 706 RTHP "Mates"

komentáře | popis | fotky | dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) | 09.10.10 23:58 | 13x v oblíbených

CAS 25 na podvozku Š 706 RTHP

Věrně slouží u našeho Sboru dobrovolných hasičů jako výjezdové vozidlo JPO. :)

www.sdhplacice.wz.cz

Rok výroby: 1985
Podvozek: LIAZ Jablonec n. N.
Nástavba: Karosa Vysoké Mýto
Délka: 7550 mm
Šířka: 2435 mm
Výška: 2870 mm
Pohotovostní hmotnost: 9200 kg
Užitečná hmotnost: 4370 kg
Max. rychlost: 85 km/h
Osádka: 1 + 7
Nádrž na vodu: 3500 l
Čerpadlo: odstředivé, jednostupňové
Jmenovitý průtok: 2500 l/min
Sací hrdlo: 2 x 110 mm
Výtlačné hrdlo: 4 x 75 mm
Vůz je vybaven připojitelným náhonem předních kol a uzávěrkou diferenciálu!



Trocha historie...
Škoda LIAZ 706



Škoda 706 RTHP "Mates" - komentáře:

23:23:30
12.09.2008
David29
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Ok..tak já nějaký fotky seženu 40
23:12:37
12.09.2008
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> David29 - antiDriver: jj, určitě pošli, email mám v id 4
23:19:35
11.09.2008
David29
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Kdyžtak jestli chceš, mohl bych ti poslat fotky našeho... je po repasi...
22:24:35
11.09.2008
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> krejča: děkujeme 6
21:20:53
11.09.2008
krejča
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : moc pěknej kousek9
21:20:29
10.09.2008
magor-no1
-> Havoc: kde ses učil ?
01:33:12
10.09.2008
Havoc
myschaak: Spíš koníčka, naše náklaďáky se mi vždycky líbily, hlavně ty starší - Praga V3S, Tatra 148 nebo zde zmíněné trambusy, něco málo o nich vím, něco si zjistím na internetu, navíc na střední jsem dělal papíry na náklaďák na LIAZce (kde mě to znova pohltilo) a v dílnách jsme se nonstop vrtali buď v osobákách (120, fávo, později nám škodovka věnovala i nový motory, pamatuju že jsem si pěkně nadával když jsme rozebírali novej V6 ze superba jen kvůli tomu, aby se ten v tom motoru udělali průřezy součástí atd.. a ten motor se tak vlastně zničil... ) a nebo náklaďáky kde jsme se vrtali v školních Liazkách (dva liazy a jeden trambuz), takže bylo pořád co dělat, a ty auta jsem měl prostě rád:-) Ono co si budem povídat, LIAZka je jen větší stodvacítka, poruchovost to má asi stejnou, ale i stejně jednoduché opravy a prostě mě to nějak pohltilo, no:-)
10:20:15
08.09.2008
David29
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Taky jsem... v Praze. Na závody nejezdim, příde mi to ujetý.. dělám čistě vycvíky, cvičení a ty asistence taky..
To mě zajímá - jakou osobní výstroj má člen JSDH mimo Prahu?
09:46:23
08.09.2008
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> David29 - antiDriver: tak nějak oboje... jezdíme na závody a na asistence, na zásahy nás moc nevolaj pže jsme města a jezděj spíš profíci. 4 Ty seš taky u SDH?
22:11:13
07.09.2008
magor-no1
-> myschaak - diverzant s koženou brašnou: já bych ho nechal , ale , náhodou , rok sem stím jezdil po soutěžích a pohoda , jezdí se stím naprosto výborně , akorát na řazení si musíš zvyknout protože je za zádama a řadí se do výšky , akorát to živyt 150 je to benziňák
21:25:07
07.09.2008
David29
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : A spíš hasič, nebo sporták?
21:16:57
07.09.2008
myschaak AZNP K.Hora
-> Havoc: krásný počtení,je vidět že v tom asi máš buď povolání či moc pěknýho koníčka!
-> magor-no1: buďte rádi za Robura,my máme 8místnou modrou 1203....ani kouli nemá tak stříkáčku taháme na všem možným3
20:55:23
07.09.2008
magor-no1
my máme na výjezdy zuboženého Robura , bohužel ho všichni na něj serou a dva kteří by jsme ho chtěly udělat tak nic nezmůžeme , jo a je to pro 11 lidí + oddělený úložný prostor
18:00:47
07.09.2008
Havoc
Jen trošku poupravím ty názvy. Zezačátku výroby ještě s čumákem se to jmenovalo "R", v roce 1957/58 se modernizovali na řadu "RT" a v roce 1966 došlo k modernizaci na typ "MT", ty se dělali do roku 1974 kdy nastoupila řada 100.
Typ "R" je původní model s čumákem. typ "RT" je už bez čumáku, klasický "trambus" jak ho všichni známe, typ "MT" je to samé s novýma motorama a po "facelitu" a řada 100 už je klasická "liazka" s hranatou kabinou.
Jinak název "trambus" se tomu začalo říkat kvůli tomu, že to u nás byl první náklaďák s kabinou bez čumáku a tomu říká "trambusová kabina", taky označení "RT" znamená "rámový-trambusový), tedy "trambus" můžeš říkat i tatře 815 nebo třeba scanii bez čumáku, to je jedno, všechno to je "trambus", akorát se to označení vžilo pro model "RT". A tzv. "MATES" je právě "facelitovanej" model po roce výroby 1966 co už měl označení MT (průz různé varianty MTO, MTS, atd.... bylo jich mraky). "RT" se říkalo taky "Erťák", případně s označením "RTO" - rámový-trambusový-osobní, verze autobus, starý dobrý "ertéočko" atd...... Dalo by se toho o těhlech strojích vykládat mraky:-)
12:31:23
07.09.2008
tunerlada
jej nadherné ty jo 9 my sme nikdy nemeli vozidlo na vyjezdy 3
23:54:38
06.09.2008
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> David29 - antiDriver: jj 52 zrovna jsem se vrátil z asistence na slavnostech Královny Elišky 1
-> myschaak - diverzant s koženou brašnou: řek bych že je to vžitý označení pro tenhle typ Škodovky (Liazky) 4 no a hlavně Matýsek / Mates je jméno tohohle auta 47
23:09:21
06.09.2008
myschaak AZNP K.Hora
-> magor-no1: jj,lemy!!!a já furt co mi na něm nesedí!
jinak tohle je trambus ne?mates je sklápěčka...si myslim
Extreme Tyres
pá 25. - ne 27.06. Celorepublikový sraz Favorit.. | pá 02. - ne 04.07. Přepychový Pohofest | další akce...