Honza5/Škoda 130 LR Honza5/Škoda 130 LR

komentáře | popis | fotky | Honza5 | 22.09.17 23:40 | 470x v oblíbených
Je to vůbec moje první auto zděděno po dědovi.

Více na honza5.skodateam.cz



Opět výroba dílů, převodovek, atd.: skoda-virt.cz/cz/.../1074 7-frei-racing-team



15.8.2011 - Dělá se elektrika. Voda, benzín a brzdy jsou hotový krom předních brzdových desek. Zbývají okna, výfuk, unašeče do převodovky a nějaký ty dekly a malé drobnosti jako třeba motor :-D

29.1.2012 - Skládá se můj vlastní motor, úplně hotov se vším všudy by měl být někdy v březnu.

18.5.2012 - Všechno připraveno na start v I. Podbrdské rallye legend. St.č. 41

19.5.2012 - V I. Podbrdské rallye legend jsme skončili na 2. místě ve třídě H3 a na 14. místě absolutně.

21.7.2012 - Ve 3. Rallye České Budějovice v rámci Volného Poháru jsme skončili na 3. místě ve třídě H1 a na 31. místě absolutně.

23.9.2012 - Tak máme za sebou Běšiny Podzim 2012 skončili jsme na 1. místě ve třídě S2 a na 2. místě absolutně.

29.9.2012 - Na Rallye Liberec Legend 2012 jsme skončili na 8. místě z 19. dokončilích v rámci Legend.

9.3.2013 - Úspěšně otestováno auto v Praze na Chodově.

18.-20.4.2013 - 22. Historic Vltava Rallye - Závod byl krásný po všech směrech, pořád platí že sponzorů není nikdy dost. Tímto bych chtěl poděkovat za podporu Sato Klatovy, ADV autodíly a všem kteří se jakkoliv podíleli na stavbě vozu, přípravě a zajištění startu. Děkuji

Dokončili jsme na 4. místě ve třídě D1, 17. místě v rámci absolutního pořadí Vltavy a na 8. místě absolutně v rámci českého mistrovství HA.

9. - 10.8.2013 - 34. EPLcond Rally AGROPA 2013 - Sobotní počasí bylo v pořádku :-) Dokončili jsme na 3.místě ve třídě D1, 8. místě absolutně v českém mistráku a 59. celkově z 86. co dokončili.

27. - 29.9.2013 - Běšiny Podzim 2013 - Dokončili jsme na 2. místě ve třídě S2 a 2. místě absolutně.

4. - 5.4.2014 - 33. Valašská rally 2014 - Se štěstím dokončeno na 1. místě ve třídě E5 a 10. místě z 11. dokončilích posádek HA. Oprava by se měla stihnout do prvního týdne v květnu.

16. - 17.5.2014 - 23. Historic Vltava Rallye - Opět propršený ročník i když s menšími přestávkami :-) a technickými problémy v sobotu ráno na první RZ :-(. Dokončeno na 1. místě ve třídě jelikož sem tam byl sám .-), celkově 20. místo v absolutním pořadí s ME, v českém mistráku 12. místo.

8. - 9.8.2014 - 35. EPLcond RALLY AGROPA 2014 - Zdárně dokončeno na 3. místě ve třídě E5, 11. místě absolutně v českém mistrovství a 55. celkově z 88. co dokončili.

23. - 24.4.2015 - 24 Historic Vltava Rallye 2015 - Po 4 defektech a problémech s prasklým olejovým chladičem se povedlo zdárně dokončit soutěž na 3 místě ve třídě, 6 v MČRHA a 15. v absolutním pořadí. Taktéž díky mechanikům za velkou pomoc a Petru Urbanovi za super motor.

10. - 12.7.2015 - 42. Rally Bohemia Historic 2015 - Letošní druhý závod. Krom problém s alternátorem a tím vybité baterii. Se závod povedl bez potíží. Dokončeno na 12. místě celkově, 5. v MČRHA, 3 v kategorii 4 a 3 ve třídě. Díky mechanikům za objetavost při mém špatném rozhodnutí a Karlu Zapletalovi že semnou opět vyrazil na RZty ;-)

7. - 8.8.2015 - 36. EPLcond Rally Agropa 2015 - Další závod, tentokráte oblíbený Pačejov. Podmínky byly lehké při 40°C se v autě ještě musí topit jinak motor odchází :-D Bylo to opět na pováženou jako vždy :-D, ale podařilo dojet bez ztráty zadní nápravy, kterou sem opět utrhal na 4,5 RZ, RZ 6 sem musel více provrkat aby auto vydrželo. Následoval servis ve kterém se Vennimu podařilo zajistit svářečku a spolu s bratrem zdárně přivařit držáky ramen ke karoserii. Předposlední RZ byl "Muničák" ve kterém sem si dával pozor na díry a na poslední RZ už byla cesta pěkná a byl z toho dokonce absolutně nejrychlejší čas v rámci MČRHA. Chtěl bych hlavně poděkovat mechanikům za repasi vozu v sobotu ráno před startem a během závodu :-D Petru Urbanovi za doladění motoru na místě a omlouvám se za ten špatný žaludek po testu na letišti :-) Elišce za catering ;-) a Karlu Zapletalovi za super navigování ;-)

Dokončili jsme na 4. místě absolutně v rámci MČRHA, 3. místě v kategorii 4 a 2. místě ve třídě.

18. - 20.9.2015 - Sraz Škoda Běšiny podzim - Tak po dvou letech opět na Běšinách 2. místo ve třídě S2 a 2. místo absolutně, rozhodly kuželky. Jinak by to na první flek stačilo, tak snad příště :-D

29. - 30.4.2016 - 25. Historic Vltava Rallye - Jediný zádrhel přišel na RZ7 s vypadlím kablíkem od rozdělovače, jinak páteční i další sobotní program :-D byl naprosto v pohodě jen interkom nás zradil trochu. Auto fungovalo bezvadně. Dokončeno na 5. místě absolutně v MČRHA, 4. místě v kategorii 4 a 2. místě ve třídě E5

28. - 29.5.2016 - 44. Rallye Český Krumlov - Pro mě neznámá soutěž, nikdy sem tam nebyl ani jako divák. Tratě velmi technické a náročné, počasí tomu ještě trochu přitvrdilo :-D, autu se nestalo nic, krom závady před poslední rundou se ukrucovalo táhlo řazení, ale 15 bindrů udrží vše, to sme si celou dobu říkali tedy :-D, ale povedlo se všechny nástrahy tratí překonat a dojet v celku na rampu. Dokončeno 4. místě absolutně v MČRHA, 3. místě v kategorii 4 a 2. místě ve třídě E5.

1. – 2. 7. 2016 - Rally Bohemia 2016 - Letošní bohemka byla pro nás smolná, i přes všechny potíže před závodem po větru v servisu, děšti na RZ a rance na 1 RZ nám nebylo souzeno dokončit na nejlepším výsledku za celou dobu co závodíme. Důvodem odstoupení na RZ7 byl úplně rozdrcený palec rozdělovače a tím i zničeném víčku rozdělovače.

29. – 30. 7. 2016 - 37. EPLcond Rally Agropa 2016 - Těsně před soutěží se nám podařilo přijít na závadu kvůli které jsme odstoupili na Bohemce, takže sem rád že technika vydržela i když nás trochu pozlobilo řízení na prvním muničáku. Souboje s Honzou Krejčou jsme si užívaly trochu nám to, ale zhatil zrychlující Marcel Tuček tu naši první bednu v historikách absolutně :-D. Soutěž hodnotím pozitivně jak pořadatelsky, počasím, diváky a celkovou pohodou, a děkuji všem mechanikum za vynikající servis ;-) Dokončeno na 4. místě absolutně v MČRHA, 4. místě v kategorii 4 a 2. místě ve třídě E5.



Text trochu opožděný, ale pokusím to doplňovat nějak průběžně.



Sestřihy od JNK Studia 2017

Star Rally Historic 2017 | H3 | Jan Frei - Petr Šlegl


Rally Pačejov 2017 | 107 | Jan Frei - Petr Šlegl


Rally Bohemia 2017 | 202 | Jan Frei - Petr Šlegl


45. Rallye Český Krumlov 2017 | H2 | Jan Frei - Petr Šlegl


26. Historic Vltava Rallye 2017 | 53 | Jan Frei - Petr Šlegl




Sestřihy od JNK Studia 2016

Bonver-Partr Rally Vsetín 2016 | H1 | Jan Frei - Petr Šlegl


37. SVK Rally Příbram 2016 | 93 | Jan Frei - Pavel Šlegl


EPLcond Rally Agropa Pačejov 2016 | 123 | Jan Frei - Pavel Šlegl


Rally Bohemia 2016 | 204 | Jan Frei - Petr Šlegl


Rallye Český Krumlov 2016 | H14 | Jan Frei - Petr Šlegl


Historic Vltava Rallye 2016 | 51 | Jan Frei - Petr Šlegl




Všechny onboardy z auta jsou na mém kanálu na youtube.

Honza5/Škoda 130 LR - komentáře:

20:06:03
04.05.2016
Luky
-> Tuner#2: já myslel že to se jezdit nesmí?!
18:08:34
04.05.2016
Honza5
-> jiri vanasek: Ok nechci Honzovi křivdit ;-).

Přeci jen mi dva se už známe tak trochu pomalu 6 let, takže dobře víš jako to u mě vypadalo předtím a v průběhu roků ;-)
17:45:14
04.05.2016
rOMAN
-> vhml 04.05.16 13:00:49: Tak tak ten motor bych chtel videt rozebranej :D
17:42:46
04.05.2016
jiri vanasek
jo to jsem já3
17:35:28
04.05.2016
venni
-> jiri vanasek: ty jsi ten chlapík co k nám přišel pod zdviž a ptal se jak dopadlo měření? :)
17:29:47
04.05.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jiri vanasek 04.05.16 17:23:24: To jde zlomit auto co má trubku až na přední tlumiče? 9 9 9
17:23:24
04.05.2016
jiri vanasek
Honzo jestly se mračil tak to rozhodně nebylo s toho důvodu co uvádíš.Bavily jsme se o tobě a o tvém zlepšení a zrovna já jsem mu říkal, že to bez urážky u tebe bude mladí a dravost. Možná že se mračil až po poslední RZ protože špatně doskočil na přední nápravu a zlomil auto, vytrhl přední lyží, ohnul tunel a podlahu,ohnul most co je přichycen stabilizátor. Z venku to vypadá jako že tomu nic není ,ale zespoda a zevnitř je to tragedie a za měsíc je Krumlov a času na opravu málo protože do toho má ještě jiné povinnosti než rallye,ale nemohu mluvit za Honzu to je čistě můj názor.
16:22:10
04.05.2016
Honza5
-> jiri vanasek: Já sem též rád že nás rozebraly a Jirko promiň že to tak napíšu ale Honza se na nás celou sobotu mračil, jako kdyby jsme tam jeli 1500. Potom tedy uznal že sem se výrazně zlepšil, ale bylo to takové neupřímné. Je to každého věc a nedívím se že hodně lidem leží v žaludku to budu po Vltavě i já nejspíš :-D

Pátek byl v mém podání rychlí ale nemyslím si že by jsme jeli nějaké velké riziko, pořád byla možnost v některých místech jet ještě rychleji, za těmi časy stojí veskrze dobrá znalost RZ a hodně udělala předělaná zadní náprava která mě zlobila poslední 4 závody předtím.
15:21:43
04.05.2016
jiri vanasek
Mám ještě vysvětlení proč Honza Krejča jel hlavně v pátek pomaleji,jsem jeho mechanik a můžu potvrdit že hodně vařily brzdy, byla to naše chyba víc to nebudu rozebírat,ale zpět, Honza Frei jel opravdu moc pěkně je tam posun určitě širšími koly .Jinak chválil jeho jízdu i Petr Hejhal ,který se přijel podívat.jen tak dál. a k té rozborce vůbec to nevadí že nás rozebraly , doufám že konečně přestanou dohady že jezdíme podvod
13:30:17
04.05.2016
jate-line
-> vhml: S obsahem 1150 :)
13:09:11
04.05.2016
vhml
-> Petr Urban 04.05.16 12:00:20: spíš je škoda, že nejde legálně jezdit s vyšším objemem ve vyšší třídě. Spousta lidí na výsledky kašle a radši si udělá 1500ccm aby se hezky svezly a ve výsledku i za menší peníze než našponovaná 1300. Čímž samozřejmě v katetegorii do 1300 dělají zbytečný rozruch, ale nemají legální šanci jiný objem jet. U žigulíků je to stejné. Oficiálně mají 1600, bez větších starostí je z toho 1900.
13:00:49
04.05.2016
vhml
-> Petr Urban 04.05.16 12:54:36: dle informací z okruhu to ale proti kopci pořád zdaleka nejlíp jede Křistanovy se 110L Rallye 3
12:54:36
04.05.2016
Petr Urban
-> OndraKrupi: to je ale ofiko velký mistrák a věř že rozebírka zespod je to nejmenší ... v dřívějších dobách se rozebíraly auta mnohem častěji a zhazovala se i hlava. Mám známého co vyhrával a každý druhý závod hlava dole a měřilo se vše. Já jsem pro... jenom ať se ty objemy kontrolují, už mě to štve, s 1.3 se nedá konkurovat dobré 1.4 či 1.5. A měli rozebrat i Engeho, minulý rok to Engemu i Krejčovi jelo lépe... Já stál se stopkama u trati na Pačejově a oba měli lepší časy ve zrychlení na rovince než Honza, najednou tomu taky není ... zajímavé. Já s motorem nedělal nic. Možná ale někteří věděli co se chystá a byli připraveni ...
upraveno 2x, naposled 04.05.2016 13:00:54
12:43:31
04.05.2016
OndraKrupi
-> Honza5: takže jako když to není protest od posádky, prostě komisař se rozhodne vzít 2 auta, tak ti nic nedají na složení zpět? to je teda pěkně debilní
12:00:20
04.05.2016
Petr Urban
Jsem rád, že vše proběhlo v pořádku i na rozebírce a tím mohou jít všichni rejpalové do prdele, 1289ccm :)

-> Honza5: Mám hodně ověřených novinek kolem motoru z ladění na brzdách a to určitě budeme aplikovat na příští sezonu :)

Gratuluji hlavně k umístění v jednotlivých RZ, kde jsi velmi pěkně zatápěl Krejčovi a to hlavně díky tvému posunu na podvozkových věcech a také v tvém ovládání auta, je to ve videích opravdu vidět :) Popravdě jsem po zkušenostech z minulého roku nevěřil že to tak rychle půjde nahoru a že tento rok to bude vypadat na první místa a ještě na Krejču, opravdu klobouk dolů. Škoda jen toho fastonu na kabelu od rozdělovače... Na druhou stranu je to nejbanálnější závada a člověk může být možná i blbě řečeno rád za takové závady a né jiné.

Až teď mě pořádně mrzí, že jsem musel být doma a neviděl to všechno na živo... za to jsem se dostal k novým zkušenostem hned v pondělí z brzdy a celý víkend jsem na to musel chystat věci 8
11:54:38
04.05.2016
vhml
-> Honza5 04.05.16 11:25:58: a když je dostatečně nasereš, tak budeš sundavat hlavu klidně po každým závodě 8



Někde byla celkem ,,aféra", že tuším Štajf ( někdo s boxerem ) musel sundat hlavu, což sice na autě jde, ale na montáž zpět musí celej motor ven. Nebo něco takovýho s tím bylo za problém.
11:25:58
04.05.2016
Honza5
-> Luky: To teda nevím, nikdo nic nedal :-D ale nebyl to protest od nějaké posádky nýbrž jen náhodné vybrání dvou posádek z pole na základě rozhodnutí komisařů.
09:38:44
04.05.2016
Luky
Při protestu se skládá kauce, která při neoprávněnosti propadne. Komu Teda? Pořadateli? Já právě myslel, že se z toho hradí náklady kontrolovaného?
22:57:43
03.05.2016
Honza5
-> Přema: Odhaduju to tak na 5 sekund víc to určitě nebylo musel bych to spočítat podle prvního průjezdu. Navíc už nám o nic nešlo tak nebyl důvod ho nepouštět před sebe.
22:38:46
03.05.2016
Přema
-> Honza5: v páté minutě už by asi u mě lítaly pitche, pár sekund se tam možná dalo získat navíc, na druhou stranu jsi mohl díky ní celou dobu předvídat trasu před sebou takže to byla asi nula z nuly... ale ber to jako názor laika... každopádně pěkná, čistá jízda
upraveno 1x, naposled 03.05.2016 22:39:20
Extreme Tyres