skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Auto je po našem čestném členovi George Škoda Club Olomouc
Historie vozu..
Informace o vozidle
Typ vozu: Škoda 120 S Rallye
Rok výroby: 1970
Motor: Škoda
Obsah 1150 cm
Jeden horizontální karburátor Solex
Palivo Shell V Pover racing 100+
Náporové chlazení
Výkon kolem 80-ti koní
Úpravy: odlehčený setrvák, leštěné ojnice, T písty, snížená hlava, leštěné kanály, upravené ventily, C vahadla, mazání rozvod. řetězu, vačka 290/290
Karoserie: Škoda 100, odlehčená, vepředu otvor pro přívod vzduch k náporovému chladiči. Přední blatníky a spoiler lamino, zadní blatníky kulaté lemy. Vevařený ochranný rám, sportovní sedačky a čtyřbodové pásy Schroth. Páka ruční brzy, upevněna do vertikální polohy s délkou do výše volantu. Palubní deska, dřevo, přístroje, otáčkoměr,tlakoměr oleje,teploměr vody a oleje, velká kontrolka mazání, pro spolujezdce hodiny a počítadlo ujeté vzdálenosti Tripmaster. Startování pomocí start panelu. Komunikační systém Sparco s vysílačkou.
Podvozek: M-kové nápravy
Brzdy, vepředu kotouč, vzadu buben
Snížené pružiny
Tlumiče sportovní Sachs
Hřebenové řízení
Kola 165-175/13, prolis
Závodní historie: 1986 – poprvé na závodech Pohár SNP AOS
1988 – 6. místo v přeboru AOS
1992 – MČR Rallye Tišnov, Vsetín, Třebíč
1993 – MČR Rallye Vsetín, Vyškov
2001 – ZAV Šíma sprint
2002 – ZAV Šíma sprint, Mistr republiky ve třídě
2003 – ZAV FMS (Federace motor. Sportu), Mistr republiky ve třídě
2004 – ZAV Šíma sprint, Mistr republiky ve třídě
2005 – MČR Rallye sprint Šíma 5. místo
Poslední závod jelo v roce 2007 na trati ecce homo Šternberk
Můj záměr s vozem je navrátit mu zašlou slávu a zrenovovat ho do co nejvícepůvodní podoby..
Upravit pár věcí v rámci dobové dostupnosti dílů a komponentů které byly k sehnání v roce 1986-88
Nechci žádnou modernu
Historie vozu..
Informace o vozidle
Typ vozu: Škoda 120 S Rallye
Rok výroby: 1970
Motor: Škoda
Obsah 1150 cm
Jeden horizontální karburátor Solex
Palivo Shell V Pover racing 100+
Náporové chlazení
Výkon kolem 80-ti koní
Úpravy: odlehčený setrvák, leštěné ojnice, T písty, snížená hlava, leštěné kanály, upravené ventily, C vahadla, mazání rozvod. řetězu, vačka 290/290
Karoserie: Škoda 100, odlehčená, vepředu otvor pro přívod vzduch k náporovému chladiči. Přední blatníky a spoiler lamino, zadní blatníky kulaté lemy. Vevařený ochranný rám, sportovní sedačky a čtyřbodové pásy Schroth. Páka ruční brzy, upevněna do vertikální polohy s délkou do výše volantu. Palubní deska, dřevo, přístroje, otáčkoměr,tlakoměr oleje,teploměr vody a oleje, velká kontrolka mazání, pro spolujezdce hodiny a počítadlo ujeté vzdálenosti Tripmaster. Startování pomocí start panelu. Komunikační systém Sparco s vysílačkou.
Podvozek: M-kové nápravy
Brzdy, vepředu kotouč, vzadu buben
Snížené pružiny
Tlumiče sportovní Sachs
Hřebenové řízení
Kola 165-175/13, prolis
Závodní historie: 1986 – poprvé na závodech Pohár SNP AOS
1988 – 6. místo v přeboru AOS
1992 – MČR Rallye Tišnov, Vsetín, Třebíč
1993 – MČR Rallye Vsetín, Vyškov
2001 – ZAV Šíma sprint
2002 – ZAV Šíma sprint, Mistr republiky ve třídě
2003 – ZAV FMS (Federace motor. Sportu), Mistr republiky ve třídě
2004 – ZAV Šíma sprint, Mistr republiky ve třídě
2005 – MČR Rallye sprint Šíma 5. místo
Poslední závod jelo v roce 2007 na trati ecce homo Šternberk
Můj záměr s vozem je navrátit mu zašlou slávu a zrenovovat ho do co nejvícepůvodní podoby..
Upravit pár věcí v rámci dobové dostupnosti dílů a komponentů které byly k sehnání v roce 1986-88
Nechci žádnou modernu
Škoda 120S vrchy - komentáře:
21:46:50
08.06.2019
08.06.2019
Maty110l
-> Klubko_: Kubiku svět je malej :-D
20:58:26
29.05.2019
29.05.2019
Tony Outland
Si piš že ho znám , znám i tvoje auto
13:16:17
29.05.2019
29.05.2019
Klubko_
si řkám, že tu fotku znám a ono Georgovo auto. Ty se znáš s Noufem? 2. fotka je kousek od jeho bývalé dílny.