No, původně to chtěl kamarád a já rozhodně ne. Ale čím víc o tom mluvil, tim víc jsem na něj koukal. Pak mi DNA popsal, že to auto je uplně v pr... a shnilý a já byl rád, že z toho sešlo. Asi za 14 dní jsem jel služebně do Plzně a zase to začalo hlodat. Tak jsem se do toho bazaru jel podívat...
Auto jako takové vůbec neni ve špatném stavu. Tachometrový údaj, zdá se, sedí. Má strašně křídovatý lak, což je u apollo zcela normální. Nemá originál sedadlo řidiče, chybí mu horní díl přepážky. Nějaká koroze na tom je, ale víceméně klasická a rozhodně to není neřešitelné. Původní majitel od roku 1992 do 2011 bylo stavební družstvo Škodovák Plzeň. Já jsem třetí majitel (druhý to dost zhuntoval) ale kvůli čachrům s invalidou a ekodaní jsem přišel o původní TP (mám naskenovaný alespoň). Tedy nástupce OPBH, takže směr je jasný a bude velmi dobře doplňovat 105SP.
Datum: registrace 9.12.1992
Najeto: 126 xxx
Stav: pojízdný, STK do 6/2019
Plány: poopravit, rozleštit, jezdit.
12.7.17 pojištěno a první jízda. Nedrží volnoběh, vymlácené tlumiče, šišatá kola, netěsný výfuk a přicává se přívod benzinu. Ale zase máme nové sicny a započal jsem leštit
Prosinec 2017 odvezeno do Nepomuku ke kamarádovi na kosmetizaci prorezlinek
Burák / Forman Praktik - komentáře:
Tak teď už vým kdo ze ujme mojý fyremný Praktykové Fabki až my dozloužý

Voe, zy to rosbyl.

-> Sedd: Debyle
-> koate: Satým uložyly na horšý ĝazi, třeba jednou bude favo....

-> Burák: A co jzte prodly z těma zedaĝkama ode mě?
-> šadeza: Tak jyztě, ale já už těch škodovek přecy jenom pár mám

Mám ještě jednoho Formana a toho už máme v rodyně od 1992

-> J3ZTER: Tak on jako měztzkí/přýměztzkí poztrk ztaĝý bohatě, ale jesdyt z nym pravydelně, nebo dál už je proztě otrava
Muzým řýct že forman ze lýbý y mě, ale muzý to bít ten ztaršý před facelyftem. Kdibich neměl jako zpotřebný auto Cordobu, zháněl bich právě formana. Je sajýmavějšý než taková Felycye comby.

-> Toni Outland: Dýk, je na něm práce, ale neny to slí a hlavně ze my lýbý, že je to ještě 92.
Pěknej praktyk
