skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Dlouho tady nebyla žádná Octavia.. Prý nejsou zajímavý :-)
Tak já teda jednu alespoň na chvíli přidám, protože jsem sám vůbec netušil, že něco takového existovalo :-) Snad to Ugen přežije a nechá jí tu v rámci edukace alespoň do pondělí :-D
Jedná o originální tovární trénikové auto z dob Octavie WRC. Co jsem zatím zjistil, tak byly vyrobené pouze 3 kusy. Je to ve Škoda motorsport upravená sériová Octavia 1,8T 4x4. Karoserie je vyrámovaná, má sportovní sedačky Recaro a vícebodové bezpečnostní pasy TRS. Interiér je komplet vykuchaný. Místo Airbagu je v palubce před navigátorem umístěn velký tripmaster Coralba a druhý menší je před řidičem. Motor je upraven na vyšší výkon (zatím jsme nezjistili kolik a jak), podvozek je komplet Rieger racing. Haldex má údajně upravený sportovní SW. Na auto patří 15'' šotolinová kola Speedline z Octavie WRC (viz. foto). Okna jsou polepená zrcadlovou folií. Auto bylo kromě tripmasterů vybaveno intercomem a radiostanicí pro spojení se servisem. Pro tato auta byla vyvinuta protypová šestistupňová převodovka se samosvorem, která se používala alternativně k seriovému pětikvaltu. Přední a zadní kapota jsou zajištěné bezpečnostními uzávěry. V prazích jsou otvory pro závodní rychlohever. Spodek auta je zakrytý kevlarem a hliníkem.
S touto konkrétní Octavií trénoval Armin Schwarz. Další majitel byl Roman Kresta, který auto také používal jako tréninkové. Od té doby auto ještě párkrát změnilo majitele.
Cílem je auto kompletně zrepasovat po mechanické stránce a doplnit do něj detaily jako chybějící tripmastery, intercom a radiostanici. Do té doby, než auto rozebereme, nevím žádné bližší detaily a na rozebrání aktuálně bohužel není moc času.
Tak já teda jednu alespoň na chvíli přidám, protože jsem sám vůbec netušil, že něco takového existovalo :-) Snad to Ugen přežije a nechá jí tu v rámci edukace alespoň do pondělí :-D
Jedná o originální tovární trénikové auto z dob Octavie WRC. Co jsem zatím zjistil, tak byly vyrobené pouze 3 kusy. Je to ve Škoda motorsport upravená sériová Octavia 1,8T 4x4. Karoserie je vyrámovaná, má sportovní sedačky Recaro a vícebodové bezpečnostní pasy TRS. Interiér je komplet vykuchaný. Místo Airbagu je v palubce před navigátorem umístěn velký tripmaster Coralba a druhý menší je před řidičem. Motor je upraven na vyšší výkon (zatím jsme nezjistili kolik a jak), podvozek je komplet Rieger racing. Haldex má údajně upravený sportovní SW. Na auto patří 15'' šotolinová kola Speedline z Octavie WRC (viz. foto). Okna jsou polepená zrcadlovou folií. Auto bylo kromě tripmasterů vybaveno intercomem a radiostanicí pro spojení se servisem. Pro tato auta byla vyvinuta protypová šestistupňová převodovka se samosvorem, která se používala alternativně k seriovému pětikvaltu. Přední a zadní kapota jsou zajištěné bezpečnostními uzávěry. V prazích jsou otvory pro závodní rychlohever. Spodek auta je zakrytý kevlarem a hliníkem.
S touto konkrétní Octavií trénoval Armin Schwarz. Další majitel byl Roman Kresta, který auto také používal jako tréninkové. Od té doby auto ještě párkrát změnilo majitele.
Cílem je auto kompletně zrepasovat po mechanické stránce a doplnit do něj detaily jako chybějící tripmastery, intercom a radiostanici. Do té doby, než auto rozebereme, nevím žádné bližší detaily a na rozebrání aktuálně bohužel není moc času.
Octavia 1,8T 4x4 - komentáře:
-> Bedřich - zrušená registrace 23.09.16 10:43:34: Hele svody od turba do vyfuku byly nejak priskrceny, strasne slozite namotany sani, delka trubek byla 2m. Muselo se vymenit za sani z TT aby to bylo potrubi bylo kratsi, pak tam byla v prdeli nejaka podtlakova regulace, proto to neslo vytocit do otace k a turbo odfukovalo driv nez se to natlakovalo atd.. kdyz se tohle cele odladilo tak se na brzde rozlitla spojka protoze byla uz tesne pred smrti, po vymene se to nepodarilo odbrzdit znovu, protoze se prislo na to ze to sani je popraskany a turbo uvnitr taky, takze se to cele muselo vymeni. Kdyztak se zeptej Marka, on o tom vi vic
-> Bedřich: No vlastne toho bylo dost.. teprve ted se to predlalo tak aby to fungovalo :(
Presne tak :) je vyhozenej kardan :)
-> vhml: vic nez fabka padi i kocarek :D
-> vhml: vic nez fabka padi i kocarek :D
Nebo vyndat kardan 

-> el.tomas: to se tomu Haldexu zdá o čertech, ne? :)
(nebo to se dá softem úplně vypnout, aby se ty spojky nepálily?)
(nebo to se dá softem úplně vypnout, aby se ty spojky nepálily?)
-> Kristian: Protože to není stálá 4x4 ;)
-> jourin 21.09.16 21:31:36: Kolik je půjčovný na Běšiny?
To bude upalovat víc než Fabie

počkat jak je možné že je na brzde len predok ked to je 4x4 ? :D
Tak jsem se konečně dočkal, auto je odbržděné a začínáme skládat... Nějak se nám ta představa o tom jak to za půl roku uděláme vymkla z rukou :-D
Dokonalosť proste...




-> jourin: pěkně
Uz se to blizi :)
-> jourin: Njn, já vim, sere Tě, že to funguje i v základu a nemusí se to celý přestavět, aby se s tim dalo jezdit, že? 

-> Burák: Aha :) mi tady zasiras tema nejakyma zabouzroutama :-D
-> jourin: Já mluvil na Kocvina ohledně GTI 

-> Burák: Tak to by me buraku zajimalo jaky gumy to jsou... s 215 HP a tezkou prdeli to podle me bude hrabat i kdyby byly mekky jako modelina :)
-> Kocvin: Špatné gumy, když se chce, nehrabe 
