Ja tim jen chtel rict, ze pokud nemam protokol z brzdy tak o motoru nemuzu tvrdit ze ma xxx PS. Ten motor by me ale opravdu zajimal...
Snad se potkame nekdy na srazu a popovidame si o tom...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
No tak, co bych tady pověděl.
Škoda 120
řekl bych, že to je čistokrevný závodní auto, ostatně posudte sami....
Tohle auto bylo postaveno v letech 1978-80 pro mistrovství tehdejší ČSSR v závodech dovrchu.
Tehdy můj otec s tímto autem bojoval na předních příčkách ve třídě "národní pohár 1300" na okruzích, s motorem o obsahu 1298. A můžu dodat že tento vůz nejednou porazil tak zvučné jméno, jako je A.Charouz.
Tak okolo roku 1982 byla tato třída zrušena a závodák se začal přestrojovat do třídy "Škoda 120LS"
pro MČSSR v závodech dovrchu. Otec se stal v roce 1988 a 89 , mistrem republiky ve své třídě. A jelikož se má v nejlepším přestat, tak bylo auto řádně uloženo.
Já jsem po deseti letech auto vytáhnul z garáže a začal ho zprovoznovat. Ale podařilo se a po prvních kilometrech sme si nějak "začali rozumět". Na start svého prvního závodu jsem se postavil v roce 2001. Oba sme to přežili.... A hned na druhem hobby závodu jsem obdržel věnec za druhé místo ve třídě do 1400 ccm. Za tu dobu co toto auto mám, doznalo podstatných změn.
Karoserie je bez jakychkoli zbytečných "vymožeností". Kapoty bez výstuh, lehké dveře, plexi krom čelního skla, namontovaný ochranný rám, sedačka sparco, volant Momo 31cm. Bitelné řazení vlastní výroby, tvrdý stabylizátor 20mm, vyztuženné ramena, atd...
Motor byl vyměněn z původního 110-ti konňového 120LS za novější...
Obsah 1400 ccm, vrtání 78,5, zdvih 72, blok felicie, přepracovaná AL hlava, sací kanály o průměru 32 mm, ventil 37/32 mm, komprese 13:1, vačka 316°/316°, T-písty, naleštěné ojnice, odlehčená a naleštěná klika + řemenice, Setrvačník vážící 2,5 kg.
Dva dvojité karburátory Webber 45 DCOE, sací potrubí z elektronu 18cm k ventilu-přez hlavu. Výfukové svody čtyři do jednoho bez jakéhokoli tlumiče.
Rozdělovač BOSH bez podtlaku, kontaktní
Svíčky Bosch Platinum
Spojka sériová 190mm, přítlačák Sachs sporting
Kola dle potřeby, o rozměrech 6,5 až 10 palců x 13. MTX, ARC, Strauch
Převodovka: dle potřeby:
4kvalt - 4,66 skládaný
5kvalt - 4,44 -II-
5kval t- 4,22 seroový
Pneu: AVON -na sucho (slick) 7,2/20 vpředu 9,2/22 vzadu
Yokohama - na mokro 200/50 vpředu 240/45 vzadu
Tlumiče: Koni, plynule nastavitelné
A ještě musím podotknout, že auto nemam na parádu, ale pro účel, takže koukám, aby to co nejvíc jelo. a zase tak moc mi nezáleží na tom, jak to bude vypadat. Dík za pochopení...
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _________
Nejnovější zpráva, celková váha auta bez řidiče je 640 kg.
sezona 2006 A-1400 :
1.místo (8.4.06) na okruhu Letiště Hoškovice u Mnichova Hradiště
2.místo (29.4.06) na okruhu Vysoké Mýto
1.místo (27.5.06) závod dovrchu Skuhrov nad Bělou u Kvasin
3.místo (22.7.06) na okruhu Vysoké Mýto
1.místo ( 5.8.06) závod dovrchu Hronov u Náchoda
4.místo ( 3.9.06) závod dovrchu Lanškroun, Hobby + MČR
3.místo (7.10.06) závod dovrchu Kozákov
1.místo celkově ve třídě do 1400 v serialu orlický sprint 2006
sezona 2007 A-1400:
1.místo (14.4.07) na okruhu Letiště Hoškovice
2.místo (28.4.07) závod dovrchu Záskalí u Liberce
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -----------------------
Škoda 120
řekl bych, že to je čistokrevný závodní auto, ostatně posudte sami....
Tohle auto bylo postaveno v letech 1978-80 pro mistrovství tehdejší ČSSR v závodech dovrchu.
Tehdy můj otec s tímto autem bojoval na předních příčkách ve třídě "národní pohár 1300" na okruzích, s motorem o obsahu 1298. A můžu dodat že tento vůz nejednou porazil tak zvučné jméno, jako je A.Charouz.
Tak okolo roku 1982 byla tato třída zrušena a závodák se začal přestrojovat do třídy "Škoda 120LS"
pro MČSSR v závodech dovrchu. Otec se stal v roce 1988 a 89 , mistrem republiky ve své třídě. A jelikož se má v nejlepším přestat, tak bylo auto řádně uloženo.
Já jsem po deseti letech auto vytáhnul z garáže a začal ho zprovoznovat. Ale podařilo se a po prvních kilometrech sme si nějak "začali rozumět". Na start svého prvního závodu jsem se postavil v roce 2001. Oba sme to přežili.... A hned na druhem hobby závodu jsem obdržel věnec za druhé místo ve třídě do 1400 ccm. Za tu dobu co toto auto mám, doznalo podstatných změn.
Karoserie je bez jakychkoli zbytečných "vymožeností". Kapoty bez výstuh, lehké dveře, plexi krom čelního skla, namontovaný ochranný rám, sedačka sparco, volant Momo 31cm. Bitelné řazení vlastní výroby, tvrdý stabylizátor 20mm, vyztuženné ramena, atd...
Motor byl vyměněn z původního 110-ti konňového 120LS za novější...
Obsah 1400 ccm, vrtání 78,5, zdvih 72, blok felicie, přepracovaná AL hlava, sací kanály o průměru 32 mm, ventil 37/32 mm, komprese 13:1, vačka 316°/316°, T-písty, naleštěné ojnice, odlehčená a naleštěná klika + řemenice, Setrvačník vážící 2,5 kg.
Dva dvojité karburátory Webber 45 DCOE, sací potrubí z elektronu 18cm k ventilu-přez hlavu. Výfukové svody čtyři do jednoho bez jakéhokoli tlumiče.
Rozdělovač BOSH bez podtlaku, kontaktní
Svíčky Bosch Platinum
Spojka sériová 190mm, přítlačák Sachs sporting
Kola dle potřeby, o rozměrech 6,5 až 10 palců x 13. MTX, ARC, Strauch
Převodovka: dle potřeby:
4kvalt - 4,66 skládaný
5kvalt - 4,44 -II-
5kval t- 4,22 seroový
Pneu: AVON -na sucho (slick) 7,2/20 vpředu 9,2/22 vzadu
Yokohama - na mokro 200/50 vpředu 240/45 vzadu
Tlumiče: Koni, plynule nastavitelné
A ještě musím podotknout, že auto nemam na parádu, ale pro účel, takže koukám, aby to co nejvíc jelo. a zase tak moc mi nezáleží na tom, jak to bude vypadat. Dík za pochopení...
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _________
Nejnovější zpráva, celková váha auta bez řidiče je 640 kg.
sezona 2006 A-1400 :
1.místo (8.4.06) na okruhu Letiště Hoškovice u Mnichova Hradiště
2.místo (29.4.06) na okruhu Vysoké Mýto
1.místo (27.5.06) závod dovrchu Skuhrov nad Bělou u Kvasin
3.místo (22.7.06) na okruhu Vysoké Mýto
1.místo ( 5.8.06) závod dovrchu Hronov u Náchoda
4.místo ( 3.9.06) závod dovrchu Lanškroun, Hobby + MČR
3.místo (7.10.06) závod dovrchu Kozákov
1.místo celkově ve třídě do 1400 v serialu orlický sprint 2006
sezona 2007 A-1400:
1.místo (14.4.07) na okruhu Letiště Hoškovice
2.místo (28.4.07) závod dovrchu Záskalí u Liberce
------------------------- -------------------------- -------------------------- -------------------------- -----------------------
Yarda/Škodouka - komentáře:
14:09:28
15.04.2005
15.04.2005
MikeMTX - zrušená registrace
14:22:20
12.04.2005
12.04.2005
Morda
Supa, srandovne auticko.Davam desta bodikov,
18:28:56
11.04.2005
11.04.2005
jenik120
Tak to je tada peklostroj! (10)
14:27:21
11.04.2005
11.04.2005
Majkl
super kára, až na ten chudej interier 9b.
21:37:36
08.04.2005
08.04.2005
Bedřich - zrušená registrace
Co na takovou nádheru řict 10b.
15:39:32
08.04.2005
08.04.2005
Aladin
-> Jarin-22: Tak je please nafoť...
15:36:47
08.04.2005
08.04.2005
Jarin-22
-> MikeMTX:
tak já protokol z brzdy nemam, ale otec staví motory pro závody už dlouho. tak o
tom asi už něco ví..
Maximalně mužu vyfotit věci co na tom motoru sou... ale stejně nevim kam mam ty fotky dát... aby sis to moh prohlídnout..
tak já protokol z brzdy nemam, ale otec staví motory pro závody už dlouho. tak o
tom asi už něco ví..
Maximalně mužu vyfotit věci co na tom motoru sou... ale stejně nevim kam mam ty fotky dát... aby sis to moh prohlídnout..
14:20:56
08.04.2005
08.04.2005
MikeMTX - zrušená registrace
Ja zadnou chybu nehledam..... sam mam originalni zavodni auto se 130kovym motorem (sk.A1300) a vic nez 66kW se z toho dostat neda, proto by me zajimalo jak ze 120ky dostat 110koni??? Z 8mi kanalu 130ky lze dostat max 132koni tak by me opravdu zajimalo kde se tech 110koni na 5tikanalove 120cce vzalo.
15:49:02
07.04.2005
07.04.2005
Aladin
-> Jarin-22: Žádné chyby nehledáme akorát nás zajímá ten výkon...
21:33:37
06.04.2005
06.04.2005
Rabbit
Supersport?? Taky možnost, pěkná je. Koukni na mojí . Řadový vozítko: Ferari 120L 8V
18:22:25
06.04.2005
06.04.2005
Jarin-22
Vždat řikám, jestli si to chce někdo změřit, tak je k dispozici......
A jak tak koukám, tak tady každej hledá akorát chyby........
A jak tak koukám, tak tady každej hledá akorát chyby........
17:19:30
06.04.2005
06.04.2005
Jarin-22
Vždat řikám, jestli si to chce někdo změřit, tak je k dispozici......
A jak tak koukám, tak tady každej hledá akorát chyby........
A jak tak koukám, tak tady každej hledá akorát chyby........
13:58:50
06.04.2005
06.04.2005
Aladin
-> MikeMTX: Hmm, mě taky a HODNĚ!
09:48:33
05.04.2005
05.04.2005
Jarin-22
-> MikeMTX:
Motor tu mam vndanej z auta, tak jak jel, jen je bez karbce, tak jestli chceš, je schopnej provozu, brzda by mu nevadila...
Motor tu mam vndanej z auta, tak jak jel, jen je bez karbce, tak jestli chceš, je schopnej provozu, brzda by mu nevadila...
09:33:26
05.04.2005
05.04.2005
Jarin-22
-> MikeMTX:
Já to nikomu nevnucuju, když nevěříš, tak nevěř no...
Já to nikomu nevnucuju, když nevěříš, tak nevěř no...
08:47:32
05.04.2005
05.04.2005
MikeMTX - zrušená registrace
Opravdu by me zajimal protokol z brzdy....
07:46:38
05.04.2005
05.04.2005
Burák
To MikeMTX. Dokonce uz 1000kovej motor dokázali ve Škodovce vyladit na 115k, na druhou stranu zas nutno říct, že to nevydržel
17:22:51
04.04.2005
04.04.2005
Jarin-22
-> MikeMTX:
A kdo řek, že na hobby závodech sou danný nějaký pravidla co se týče motoru, krom obsahu teda...Zlatý český ručičky dokážou hodně..
A kdo řek, že na hobby závodech sou danný nějaký pravidla co se týče motoru, krom obsahu teda...Zlatý český ručičky dokážou hodně..