skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Úlovek podzimní expedice Dánsko 2014. Jedeme si takhle na výlet do Dánska a najednou vidíme, jak výloze starého autosalonu stojí originální Škoda 120 S a Škoda 130 RS. Cedule VÝPRODEJ, KRACH CEN a VŠE V AKCI jsou k nepřehlédnutí.
Náhodou máme za auty připřažené prázdné vleky na auto (jeden nidky neví kdy je bude potřebovat), a tak zahajujeme vyjednávání o ceně. Na první pohled je vidět, že se jedná o vraky a tak nabízíme majiteli, že ho toho železného šrotu zbavíme. Majitel za začátku nesouhlasí a trvá na uhrazení částky odpovídající váze železa. Nakonec ale přistoupí na náš návrh a je rád, že ušetří peníze za odvoz na vrakoviště.
Při odjezdu nás dobíhá se zdviženýma rukama nad hlavou. Chvíli se bojíme, že si to rozmyslel, ale nakonec se vše vyjasňuje... Vzpoměl si, na vyndané motory, nápravy a další díly naházené v kůlně pod senem. Teď už mu budou k ničemu a prosí nás ať je taky odvezeme. Bohužel už máme vše naložené, přikurtované a tak se nám nechce... Necháváme se chvíli přemlouvat a navrhujeme aby nám alespoň přidal nějaké peníze na naftu.
Nakonec mu však vycházíme v ústrety a pomáháme vše vytahat ven a naložit. Je hrozné, jak jsou litinové osmikanály těžké.. Ještě že se to už nepoužívá.. Vyrážíme tak domů s hodinovým zpožděním a debatujeme o tom, kolik za tu litinu dostaneme ve výkupu.. vždyť jde úplně v pohodě nahradit hlavou z Favorita která je lehčí a o to přece při stavbě závodního auta jde!
Uvidíme, jak to bude vypadat až obě auta rozebereme, možná to fakt vyhodíme na šroťák. Necháme si jen lamináty a ty raději nakouříme do nějakého nezrezlého eRka s Molčanovkou, pětikvaltem a přední nápravou z eMka.
Náhodou máme za auty připřažené prázdné vleky na auto (jeden nidky neví kdy je bude potřebovat), a tak zahajujeme vyjednávání o ceně. Na první pohled je vidět, že se jedná o vraky a tak nabízíme majiteli, že ho toho železného šrotu zbavíme. Majitel za začátku nesouhlasí a trvá na uhrazení částky odpovídající váze železa. Nakonec ale přistoupí na náš návrh a je rád, že ušetří peníze za odvoz na vrakoviště.
Při odjezdu nás dobíhá se zdviženýma rukama nad hlavou. Chvíli se bojíme, že si to rozmyslel, ale nakonec se vše vyjasňuje... Vzpoměl si, na vyndané motory, nápravy a další díly naházené v kůlně pod senem. Teď už mu budou k ničemu a prosí nás ať je taky odvezeme. Bohužel už máme vše naložené, přikurtované a tak se nám nechce... Necháváme se chvíli přemlouvat a navrhujeme aby nám alespoň přidal nějaké peníze na naftu.
Nakonec mu však vycházíme v ústrety a pomáháme vše vytahat ven a naložit. Je hrozné, jak jsou litinové osmikanály těžké.. Ještě že se to už nepoužívá.. Vyrážíme tak domů s hodinovým zpožděním a debatujeme o tom, kolik za tu litinu dostaneme ve výkupu.. vždyť jde úplně v pohodě nahradit hlavou z Favorita která je lehčí a o to přece při stavbě závodního auta jde!
Uvidíme, jak to bude vypadat až obě auta rozebereme, možná to fakt vyhodíme na šroťák. Necháme si jen lamináty a ty raději nakouříme do nějakého nezrezlého eRka s Molčanovkou, pětikvaltem a přední nápravou z eMka.
120S Rallye - komentáře:
-> Dakos 01.11.14 22:26:51: No, a já to mám přezně obráceně. To, co zem dává pan Jouryn je hlavný důvod, proĝ zem chodým.
TTomaz : Ano, jednoduše sávyzt a neztidým ze sa to

-> TTomaz: Tadi to azy řešyt nemá cenu. Pro mýztný ten popyz zedý, sadarmo bi to bilo drahí
-> Dakoz: Uplne my uchasy zmizl y visnam tveho zdeleny.....nebo se bi jen promluvyla savyzt?
Už my to přyjde docela ohraní. Rádobi zkromná presentace toho,co jzem zy saze pořýdyl a pak nezkromná přerenovace auta do scela nadpřyroseného ztavu.
A teď mě pejzcy kamenujte.
A teď mě pejzcy kamenujte.

Heská pohádka :D


ju pekne
ja us prozte any nemam zlov 

Ja mizlym, že v téhle garážy už je smatenej zám Jouryn, že zám nevý, co má, natož matený nepřýtele.... 

-> Burák: Máme 8 veĝer, tak pohádka pro děty před zpaným dobrá
a nebo to je na smatený nepřýtele a přýzpěvěk zpýše zem?
zkoda-vyrt.cs/cs/.../1804
80-pro-senace-a-sadane


Čeĝe, Vrchlyckí, Petr to popyzoval trochu jynak 
