skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsme se pustili do nějakýho tuningovýho šrotu přitaženýho z vrakovište v západním Německu :-)
Reportáž o odvozu netříděného odpadu je tady:
skoda-virt.cz/cz/.../9717 -skoda-rapid-130-h-a-130lr -h
Dokonce ta divná věc se vstřikováním a katalyzátorem šla po dvaceti letech nastartovat...
A ještě ke všemu jsme s tím dokonce popojeli :-)
No a pokud by někoho zajímala historie toho "vraku" tak doporučuji tyto dobové informace a fotky :-)
skoda.daves.cz/SKODA_130H _-_RAPID_pro_NURBURGRING
P.S. dovětek jen pro zajímavost.. jedná se nejen o jediný vyrobený kus, ale také o poslední vyrobenou závodní škodovku s koncepcí všechno vzadu... :-( Jednou to snad bude mít nějakou cenu když už se s tím děláme :-)
Reportáž o odvozu netříděného odpadu je tady:
skoda-virt.cz/cz/.../9717 -skoda-rapid-130-h-a-130lr -h
Dokonce ta divná věc se vstřikováním a katalyzátorem šla po dvaceti letech nastartovat...
A ještě ke všemu jsme s tím dokonce popojeli :-)
No a pokud by někoho zajímala historie toho "vraku" tak doporučuji tyto dobové informace a fotky :-)
skoda.daves.cz/SKODA_130H _-_RAPID_pro_NURBURGRING
P.S. dovětek jen pro zajímavost.. jedná se nejen o jediný vyrobený kus, ale také o poslední vyrobenou závodní škodovku s koncepcí všechno vzadu... :-( Jednou to snad bude mít nějakou cenu když už se s tím děláme :-)
Rapid 130 R/H - komentáře:
-> MajoLR: Děkujem za podklady na samolepy, dost nam to pomohlo. Bez nich bysme to auto nedali dohromady :D
To je nádhera takto vo finále!!!





-> MaxSvratka: No jestli si na to sedne Willi tak to bude v prdeli :D
Tome dávej pozor ať Ti zase někdo neprosedne kapotu



Tak a je to hotový, už jen pár drobných samolepek :-) Na živo bude k vidění na www.Legendy.cz :)
-> jourin: skoda no ale je to v plane sfunkcnit nie ?
-> jourin: Na to zvednutí stačí 20Bar +- podle hmotnosti a těch spojej je víc druhů (mám v práci asi tři,ale to Vy nejspíš víte a taky to v žádným případě nesmíte nafouknout aniž by to nic nezvedalo - např na zvedáku) S těmahle zvedákama jsem si svý užil a taky už mě pod zvedlý auto bez zajištění niikdo nedostane
-> Tuner#2: Není to jen o rozmístění - ty těžký věci se už při stavbě dávají schválně napravo - ale jde si s tím dost vyhrát . v tom vím o čem mluvím 


-> Bedřich: Hele s ohledem na to ze to je komplet fabrika a vsechny dily jsou puvodni az na predni spojler, ktery ale urcite neni tezsi. Tak si myslim ze nemela jak, tvrdili mi v nemecku ze to auto vazilo jen 680Kg ale podle me to bylo jen jejich zbozne prani :) ... Proti stavu kdy to poprve vyjelo tam je navic: vysokotlake cerpadlo, catch tank., filtr paliva, katalyzator a system na zvedani auta stlacenym vzduchem. K tomu si pridej par svaru potrhany karoserie a to podle me nemuze v zadnem pripade vazit 65 KG.. jinak nejaka hmotnost co by sla snadno sundat je svetelna rampa kterou to vozilo jen v noci.
-> castrol: nemohl, nemame tu nadobu na vzduch a hlavne tu pistoli co se pripojuje na ten ventil. Tlak z kompresoru to nezvedne.
-> Tuner#2: Bude se to cely nastavovat, jak to zustane nevime
-> castrol: nemohl, nemame tu nadobu na vzduch a hlavne tu pistoli co se pripojuje na ten ventil. Tlak z kompresoru to nezvedne.
-> Tuner#2: Bude se to cely nastavovat, jak to zustane nevime
-> jourin 05.03.15 10:03:56: Takze casem to bude niz a nebo z duvodu prevazeni to takto zustane? Predek je OK schodil bych jen malinko zadek.
-> MVM 05.03.15 07:50:25: Tak zaklad je srovnat hmotnosti na naprave idealne s jezdcem, mezi napravama je to uz o konkretnich vecech a jejich rozmisteni v aute.

-> MVM 05.03.15 07:50:25: Tak zaklad je srovnat hmotnosti na naprave idealne s jezdcem, mezi napravama je to uz o konkretnich vecech a jejich rozmisteni v aute.

-> jourin: mohol by si to postavit na tie nozicky
?

-> radekp:



-> Qwak: a ty dvě zbytečné ložiska na klice

-> Bedřich: hever, mlhovky ,vejfuk a popřípadě nějaky super lehký kola a je to tam ne? 

-> jourin: Je možné aby se fabrika dostala pod 700Kg?
Krásný vozítko a ta váha je paráda. Je to vážené s plnou nádrží nebo ne?
S žádným vyvazenim si nehrajeme, jen nas zajimalo kolik to vazi... cele to auto je zvedle vys nez ma byt aby s tim slo v klidu najet na vlek a na hever
-> Klubko_: 

-> Luky 04.03.15 09:21:36: no to je jasny, přece aby jezdec ve spěchu věděl, do kterejch dveří nastoupit



-> Tuner#2: Na poslední fotce šlo podle mě o zobrazení "kolik auto váží jako celek s tím že je bez jezdce a s určitým množstvím náplní. Rozvážení auta na % a zatížení jednotlivých kol se správně dělá trochu jinak.
