-->Urbi:
Dobrý den pane Urbane. Osobně jsme se setkali v minulém roce, a když to tady tak čtu, tak nerozumím tomu proč se Vy se svým entuziasmem, odbornou úrovní a zapálením pro věc (tou jsem byl doslova v té době ohromen) do takto nicotných a zbytečných diskusí vůbec pouštíte.
Tato diskuse totiž nemá žádnou úroveň,ani odbornou ani slovní. Divím se rovněž majiteli karty a evidentně také velmi pro věc zapálenému člověku, že takovéto diskusní "zvěrstvo" u svého velmi pěkně zpracovaného vozu vozu ještě nezablokoval.
Vy takto vedenou debatu přeci nemáte za potřebí,ve Vašem růstu a cestě kupředu Vám to přeci nikterak nepomůže."Podle plodů poznáš strom" - přeji tedy do budoucna jen zdar Vaší práci a i Vám mnoho úspěchů - a do diskusí obecně především nadhled a chladnou hlavu, být tzv. "nad věcí".
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120S rallye (1975)
(replika podle testu v časopise Svět Motorů)
V roce 2007 jsme se rozhodli postavit společně s tátou a bráchou co nejvěrnější repliku auta 120S Rallye a jako námět posloužil dobový článek ze Světa Motorů,kde bylo auto podrobeno testu. Zároveň jsem chtěl použít komponenty z novějších modelů (motor s hliníkovou hlavou +převodovka 5°,široký nápravy,.4P třmeny,posilovač,hřebenov é strmé řízení. V posledních letech jseme společně s Petrem Urbanem (Urbi) za jeho velkého přispění pracovali na konečné verzi motoru (1.3R) který byl dokončen v roce 2016. Na podzim 2016 proběhlo zajíždění a na jaře 2017 finální odladění.
Motor 1.3R: 1289ccm 75.5x72. k.p 12:1, Použit základ z Formule ŠKODA NF 1300 - upraven pro soutěžní použití,H ojnice,nová kliková hřídel 1.3Mpi,lehké pístní čepy,upravené písty Almet,odlehčená leštěná zdvihátka,Hlava motoru v úpravě Max od Petra Urbana, Utěsnění spalovacích prostorů metodou měděných kroužků,zakázkové těsnění vodního prostoru od Kalina Zlín,sání přes hlavu optimalizace délek a tvarů kužele kanálů Petr Urban,2xFajs 40DCOE,King regulátor tlaku paliva,nízkotlaká pumpa Facet, molitanové filtry Pipercross. Mazání z olejové vany SAE 10W/60.Chladič oleje Setrab. Rozdělovač kontaktní PAL Š110R,(upravená odstředivá regulace 130LR),cívka červená Bosch,zapalovací svíčky NGK Japan VX
Max.otáčky 7500ot/min.
Spojka: - Lamela závodní Rennsport kovokeramická,přítlačák ZF Sachs M190
Převodovka: - 5st.synchronní,alternativ ní úprava převodů s rovnými zuby, sériová rozvodovka bez samosvoru,mokré poloosy.
Podvozek: - vyztužená ramena,hřebenové řízení strmý pastorek, tlumiče HP, altern.(GAZ), přední stabilizátor 20mm
Kola: -Disky loukotě, pneu 175/70 R 13
-ARC, 175/60 R13 YOKOHAMA A539 Yokohama
Brzdy: - přední čtyřpístky +Ferodo DS 3000 - seriové kotouče
- vzadu bubny, pakny Beral
- DOT 4 Racing SRF
Interiér: -Kaplička,mechanický tlakoměr oleje,teploměr, otáčkoměr Smiths,pásy Moravan,2x tripmaster Halda,středový panel se spínačkou,intercom,lampič ka, ochraný demontovatelný dobový rám ,odpojovač baterie,hasičák.
Rampa: 2+2 světlomety Hella
Fotky ze skládání auta v roce 2008 a další info : www.skodateam.cz/Martasko va_120_S_Rallye
(replika podle testu v časopise Svět Motorů)
V roce 2007 jsme se rozhodli postavit společně s tátou a bráchou co nejvěrnější repliku auta 120S Rallye a jako námět posloužil dobový článek ze Světa Motorů,kde bylo auto podrobeno testu. Zároveň jsem chtěl použít komponenty z novějších modelů (motor s hliníkovou hlavou +převodovka 5°,široký nápravy,.4P třmeny,posilovač,hřebenov é strmé řízení. V posledních letech jseme společně s Petrem Urbanem (Urbi) za jeho velkého přispění pracovali na konečné verzi motoru (1.3R) který byl dokončen v roce 2016. Na podzim 2016 proběhlo zajíždění a na jaře 2017 finální odladění.
Motor 1.3R: 1289ccm 75.5x72. k.p 12:1, Použit základ z Formule ŠKODA NF 1300 - upraven pro soutěžní použití,H ojnice,nová kliková hřídel 1.3Mpi,lehké pístní čepy,upravené písty Almet,odlehčená leštěná zdvihátka,Hlava motoru v úpravě Max od Petra Urbana, Utěsnění spalovacích prostorů metodou měděných kroužků,zakázkové těsnění vodního prostoru od Kalina Zlín,sání přes hlavu optimalizace délek a tvarů kužele kanálů Petr Urban,2xFajs 40DCOE,King regulátor tlaku paliva,nízkotlaká pumpa Facet, molitanové filtry Pipercross. Mazání z olejové vany SAE 10W/60.Chladič oleje Setrab. Rozdělovač kontaktní PAL Š110R,(upravená odstředivá regulace 130LR),cívka červená Bosch,zapalovací svíčky NGK Japan VX
Max.otáčky 7500ot/min.
Spojka: - Lamela závodní Rennsport kovokeramická,přítlačák ZF Sachs M190
Převodovka: - 5st.synchronní,alternativ ní úprava převodů s rovnými zuby, sériová rozvodovka bez samosvoru,mokré poloosy.
Podvozek: - vyztužená ramena,hřebenové řízení strmý pastorek, tlumiče HP, altern.(GAZ), přední stabilizátor 20mm
Kola: -Disky loukotě, pneu 175/70 R 13
-ARC, 175/60 R13 YOKOHAMA A539 Yokohama
Brzdy: - přední čtyřpístky +Ferodo DS 3000 - seriové kotouče
- vzadu bubny, pakny Beral
- DOT 4 Racing SRF
Interiér: -Kaplička,mechanický tlakoměr oleje,teploměr, otáčkoměr Smiths,pásy Moravan,2x tripmaster Halda,středový panel se spínačkou,intercom,lampič ka, ochraný demontovatelný dobový rám ,odpojovač baterie,hasičák.
Rampa: 2+2 světlomety Hella
Fotky ze skládání auta v roce 2008 a další info : www.skodateam.cz/Martasko va_120_S_Rallye
MVM 120S - komentáře:
09:25:19
14.08.2016
14.08.2016
Petr Urban
-> cinovec: Zaujaté urážky a sprosté nadávky by ti šly od klávesnice dobře ... Tak já se chovat neumím, za to tvůj sloh nadávek má opravdu pevný základ v slušnosti pane "frajer" za klávesnicí.
08:50:49
14.08.2016
14.08.2016
Bery
Oni dva spolu prostě nevyjdou a když se spolu budou bavit,tak rypave,zaujate a jako dvě křupky.
19:30:44
13.08.2016
13.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 13.08.16 09:53:47: To nemá evidentně cenu ani reagovat...
19:26:44
13.08.2016
13.08.2016
cinovec
-> Urbi: sorry ale neco ti povim,,,, Tunera nemam rad ale co predvadis ty ted a tady to je vrchol,,, Prispevek kterym to vsechno zacalo -> Petr Urban 09.08.16 17:32:39: byl naprosto zbytecnej, zcestnej a neverim ze mel jinej cil nez vyvolat flame, a s kazdym dalsim prispevekem ze sebe delas jen cim dal vetsiho picusaka, jako nezlob se na me. Ty si mozna myslis jak to tady Tunerovi "nandavas" ale jedinny efekt je ten, ze delas ze sebe idiota. Praci na motorech mozna odvadis peknou to sem vubec netaham, ale chovat se neumis a jak pise -> T: tak ne Tuner, ale ty uz bez fakt do prdele, nez se naucis, jak se chovat s klavesnici v ruce. Je to UBOHE a ja osobne bych te dal BAN aspon na mesic at se vzpamatujes. Chovas se jak male, rozmazlene a mozna i trochu retardovane decko.
A to ti vzkazuju jako nezavisly pozorovatel z Pribramy, kterej ani jednoho z vas nezna a s ani jednym se doposud nedostal do krizku.
A to ti vzkazuju jako nezavisly pozorovatel z Pribramy, kterej ani jednoho z vas nezna a s ani jednym se doposud nedostal do krizku.
16:59:40
13.08.2016
13.08.2016
MajoLR
10:20:37
13.08.2016
13.08.2016
T
blá,blá,blá.....nechcete si to jít řešit někam na píseček ? nebo ještě lépe někam do prdele ?
09:53:47
13.08.2016
13.08.2016
Petr Urban
-> Tuner#2: Takže netvrdím, to jen výsměšně ty. Ani jsem to nikdy v tomto stylu nepsal, tak sis to domyslel jako si domýšlí ženský... Když někdo dělá něco co vidím že je zásadně v rozporu s dobrou funkcí, snažím se ho popichnout aby zapřemýšlel nad nápravou stavu, když mám nějakou věc ověřenou jako daný fakt. A ty za tím vidíš něco jiného. Kolikrát by mohl někdo tobě takto napsat jak jsi namyšlený a víš všechno nejlépe a namachrovaně komentuješ z oblasti hi-fi apod., jak si chytřejší než inženýři na podvozky u Porsche Pecha atd., sebereflexu 0%, zesměšňovat někoho kdo se ti nelíbí = 100%. Takže za ty roky všem píšeš jak osatní dělají špatně a jak ty lépe...
Dyť jsi mi to tady napsal "ladit motory si se naučil" Dyť já vím, ty to všechno umíš odjakživa, proto to tak arogantně namachrovaně můžeš hodnotit...
Dyť jsi mi to tady napsal "ladit motory si se naučil" Dyť já vím, ty to všechno umíš odjakživa, proto to tak arogantně namachrovaně můžeš hodnotit...
20:16:54
12.08.2016
12.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 12.08.16 20:06:21: Za ty roky jsi toho tady napsal už dost a dost jak to všichni dělají špatně a jen ty lépe. Nemám momentálně čas hledat konkrétní posty. Ostatně stejně bys z toho vycucnul zase další nesmysl jako z tohoto postu: -> Tuner#2 - zrušená registrace 12.08.16 16:49:01:
20:06:21
12.08.2016
12.08.2016
Petr Urban
-> Tuner#2: a kde o sobě tvrdím top motorař ? To píšeš furt proč všude? Ja to někde tvrdil, ty mi něco závidíš nebo proč ?
16:51:07
12.08.2016
12.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM: Sorry za zasírání, ale alespoň to tu žije a přitáhne třeba další obdivovatele pěkného auta.
16:49:01
12.08.2016
12.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 12.08.16 10:20:11: Hezky vytržené z kontextu, ostatním doporučuju si můj post celý přečíst zde: -> Tuner#2 - zrušená registrace 22.03.16 21:13:05: aneb cituji:
" Pokud řekneš přesné parametry a původ vačky s tím, že máš lepší cenu díky větším odběrům, tak nemám problém něco objednat. Dokonce nemám problém si u Tebe zadat udělat hlavu a nebo celý motor, protože z útržků Tvé práce to působí solidně, bohužel to všechno zabíjí tvé vystupování a mlžení a to, že tě tak nějak nevěřím, že bys něco neojebal. Pokud mě přesvědčíš o opaku, motor je v budoucnu v plánu... "
Volně přeloženo. Viděl jsem tvou práci, některé věci vypadají solidně, ale protože se neumíš chovat, nemáš vůbec žádnou úctu a přes rok z tebe vyrost top motorář světa co vše tají (nedej bože aby tady někdo něco pustil ven viz. nedávno Stěpán FUN a hodil perly sviním), tak tě to prostě nesvěřím, neb bych nevěřil, že konkrétně mě neojebeš.
Nikde tam nevidím vyložené pomlouvání tvé práce a stejně tak tady jsem chválil pečlivost MVM při skládání a ne to, žes mu dodat vačku z utajovaného zdroje o kterém stejně každý druhý znalý škodovkář ví... To je mě tak nějak u zadele a nebylo to předmětem pochvaly, proto stále platí i dodaz na -> vhml 09.08.16 17:36:07: co na tom bylo k smíchu... Nepochopil jste to ani jeden.
" Pokud řekneš přesné parametry a původ vačky s tím, že máš lepší cenu díky větším odběrům, tak nemám problém něco objednat. Dokonce nemám problém si u Tebe zadat udělat hlavu a nebo celý motor, protože z útržků Tvé práce to působí solidně, bohužel to všechno zabíjí tvé vystupování a mlžení a to, že tě tak nějak nevěřím, že bys něco neojebal. Pokud mě přesvědčíš o opaku, motor je v budoucnu v plánu... "
Volně přeloženo. Viděl jsem tvou práci, některé věci vypadají solidně, ale protože se neumíš chovat, nemáš vůbec žádnou úctu a přes rok z tebe vyrost top motorář světa co vše tají (nedej bože aby tady někdo něco pustil ven viz. nedávno Stěpán FUN a hodil perly sviním), tak tě to prostě nesvěřím, neb bych nevěřil, že konkrétně mě neojebeš.
Nikde tam nevidím vyložené pomlouvání tvé práce a stejně tak tady jsem chválil pečlivost MVM při skládání a ne to, žes mu dodat vačku z utajovaného zdroje o kterém stejně každý druhý znalý škodovkář ví... To je mě tak nějak u zadele a nebylo to předmětem pochvaly, proto stále platí i dodaz na -> vhml 09.08.16 17:36:07: co na tom bylo k smíchu... Nepochopil jste to ani jeden.
10:20:11
12.08.2016
12.08.2016
Petr Urban
-> Tuner#2: Sory v tvé kartě jsem to myslel ...
z 21:13:05, 22.03.2016 : nějak nevěřím, že bys něco neojebal.
A svou aroganci kamkoli píšeš po sobě nečteš ?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.08.16 21:42:25:
"Co jsem viděl hlavy, tak to bylo vcelku slušné a i jsem to tady jednou psal. Naladit motor jsi se taky už asi neučil"
Hlavně že ty umíš všechno odjakživa a umíš všechny hodnotit za to co dělají a jak a ani jsi například mě v životě neviděl ani netušíš co jak dělám a sám nic takové jsi nikdy nedělal (i když máš stejnou možnost,ale jednoduší je hodnotit a křápat blbosti na foru viď), soudy máš absolutně briskní a si hned se vším hotový pane všemocný bože. Takže před vlastním prahem nic.... sebereflexu nulová, ale urážet kohokoli na foru a soudit .... to dokáže kde jaký namyšlený arogantní tuningář. (Tuner)
z 21:13:05, 22.03.2016 : nějak nevěřím, že bys něco neojebal.
A svou aroganci kamkoli píšeš po sobě nečteš ?
-> Tuner#2 - zrušená registrace 11.08.16 21:42:25:
"Co jsem viděl hlavy, tak to bylo vcelku slušné a i jsem to tady jednou psal. Naladit motor jsi se taky už asi neučil"
Hlavně že ty umíš všechno odjakživa a umíš všechny hodnotit za to co dělají a jak a ani jsi například mě v životě neviděl ani netušíš co jak dělám a sám nic takové jsi nikdy nedělal (i když máš stejnou možnost,ale jednoduší je hodnotit a křápat blbosti na foru viď), soudy máš absolutně briskní a si hned se vším hotový pane všemocný bože. Takže před vlastním prahem nic.... sebereflexu nulová, ale urážet kohokoli na foru a soudit .... to dokáže kde jaký namyšlený arogantní tuningář. (Tuner)
23:06:47
11.08.2016
11.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 11.08.16 22:58:03: V tvé kartě se neděje nic už dva roky a nějak nechápu tvou reakci a které (tvoje) slovo myslíš?
Možná by bylo dobré se nechytat slovíčka, ale pochopit obsah zdělení, ale to bych asi chtěl moc. Před týdnem se o to samé marně pokoušel Čokin...
Možná by bylo dobré se nechytat slovíčka, ale pochopit obsah zdělení, ale to bych asi chtěl moc. Před týdnem se o to samé marně pokoušel Čokin...
22:58:03
11.08.2016
11.08.2016
Petr Urban
-> Tuner#2: To je moje slovo které já říkám o tobě... U sebe v kartě ! Krátká paměť pane.
21:42:25
11.08.2016
11.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 11.08.16 21:22:04: Můžeš mě ukázat, kde jsem tady psal, že odvádíš špatnou práci? Ty seš fakt nemocnej člověk...
Co jsem viděl hlavy, tak to bylo vcelku slušné a i jsem to tady jednou psal. Naladit motor jsi se taky už asi neučil a taky jsem to tady už pochválil: skoda-virt.cz/cz/.../1540 82-grafy-motoru?gotopost=3 ... ale to chování a tvá nabubřelost nezná hranic...
Co jsem viděl hlavy, tak to bylo vcelku slušné a i jsem to tady jednou psal. Naladit motor jsi se taky už asi neučil a taky jsem to tady už pochválil: skoda-virt.cz/cz/.../1540 82-grafy-motoru?gotopost=3 ... ale to chování a tvá nabubřelost nezná hranic...
21:22:04
11.08.2016
11.08.2016
Petr Urban
-> Tuner#2: to nerikam nikde a nesnázím se předvádět, ty to tak vidíš z pohledu podle sebe soudím tebe. I takto precizní a velmi chytrý MVM si mohl nechat dělat věci kdekoli jinde, ale nenechal, tak těžko říct, zda budu odvádět špatnou práci jak ty prezentujes a protože vim co tomu obetuji a jak to i renomovaní prasi, stojim si i trochu pyšně za dobře odvedenou práci. Takovou precizní práci si přece na autě děláš, můžeš i na motoru ... za těch x-let už i poskládat motor by ti nemělo být prekažkou.
16:15:07
11.08.2016
11.08.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Petr Urban 09.08.16 19:21:36: K čemu by byl precizní nákup vačky utajovaného původu, když by pak motor složil na prasáka s blbě uzazenýma vložkama a "utěsnil" ho silikonem pod hlavu? Já chválil jeho pěknou a pečlivou práci, ovšem to bys nebyl ty aby jsi se tady zas nepředvedl v superlativech
-> vhml 09.08.16 17:36:07: Stále čekám na odpověď...
-> vhml 09.08.16 17:36:07: Stále čekám na odpověď...
14:15:13
11.08.2016
11.08.2016
MVM
-> Petr Urban 11.08.16 08:53:03: Jo v pohodě..( My jsme si to už napsali jinde..) Ale mě spíš udivil ten rozruch .. a tak celkově
08:53:03
11.08.2016
11.08.2016
Petr Urban
-> MVM: napíši jednu větu a jaký poprask... ale ten neměl co dělat s tebou, my jsme v pohodě doufám