skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit 136L pro skupinu A postavená v roce 1989 v Metalexu. S Favoritem jezdil v letech 1990 až 1994 závody do vrchu Jaroslav Krčmář. Auto je v naprosto originálním stavu a super zachovalé. Budeme řešit fouklé těsnění pod hlavou a obnovu původních nápisů, které bohužel někdo oloupal. Dále GO brzd, palivové soustav a jeho celkové zprovoznění.
Nějak se nám to poslední dobou na dílně plní Favoritama, asi stárneme nebo co, ja si to pamatuju ještě jako nedostupnou novinku. :-)
Nějak se nám to poslední dobou na dílně plní Favoritama, asi stárneme nebo co, ja si to pamatuju ještě jako nedostupnou novinku. :-)
Favorit 136LA MTX - komentáře:
-> jate-line: To je tím, že ten správný motor už tam dávno chybí....
-> jourin: To se divim, ale jooo proč né. Já že to je jen nějaká iniciativa až potom mě napadlo mrknout na hadice a fakt to tam bylo...divné to 

-> jate-line: Jak to jezdilo tak to renovujeme
-> jourin: Co ten sytič tam?
-> LUKAS: Jak podrobnej? :)
chcelo by to podrobni popis 

-> Luky: tak tak vo fele by ta technika vyzerala lepsie

-> jourin: jo věřim že pěknej závodní favorit je super náčiní, ale jak píšeš, pořád to vypadá jako favorit...
-> bigfavo: ne ne myslim ze tenhle je lepsi :-)
skoda-virt.cz/cz/.../9958 -fav-h-1500-ohc
-> Luky:
Bys koukal jak to narozdil od facka funguje :-) ale pravda, tvar to ma stejny :-)
-> MisakusX: Jak rikas predsedo :)
skoda-virt.cz/cz/.../9958 -fav-h-1500-ohc
-> Luky:
Bys koukal jak to narozdil od facka funguje :-) ale pravda, tvar to ma stejny :-)
-> MisakusX: Jak rikas predsedo :)
Ono to sice vypadá jako Favorit, ale s normálním Fáčkem to má společného vcelku málo :)
-> bigfavo: no jo, ale pořád je to favorit... 

-> jourin: najkrajsi favorit z tych co mate
taky by som nevahal vlastnit 





Že já nedržel hubu co?



-> U-Geen:
To je zase téma 





-> Milan 136: tak to je jasny, kdyz se nemusi brzdovka ohejbat za roh...
-> Nwkt: urcite to brzdi vic, to je jasny
-> m8rinek: Neni, tady neni průtokáč, to má zásadní vliv 

Tak hlavní rozdíl je asi to, že LR má třmen hliníkovej a tady dle oxidace a koroze bych hádal klasiku vrtnutou vnitřkem a zaslepenej šroub, to jestli to je připojený přes průtokovej šroub, nebo na přímo je snad jedno, ne?