skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Další zajímavý originální kousek... Jedná se o jeden z prvních továrních Favoritů se kterým jezdila soukromá posádka Tesař - Ondroušek. Od nich auto zakoupil Láďa Kopelent a jezdil s ním v zásadě dodnes. Lehká karoserie je zhotovená z tenkého plechu 0,6 mm a je dokonce ješte v originálním továrním laku. Po ukončení homologace byl v autě upraven rám po vzoru Kita.
Na autě budeme vracet rám do původního homologovaného Ačkového provední, generálkovat motor a také pracovat na navrácení designu auta do stavu v jakém se v devadesátých letech prohánělo po soutěžích. Z auta jsou dokonce dochované původní sedačky i světelná rampa, takže by opravdu mělo být ve stavu 1:1 :-)
Pokud byste někdo měl nějaké dobové fotky tak mi je prosím pošlete :-)
Na autě budeme vracet rám do původního homologovaného Ačkového provední, generálkovat motor a také pracovat na navrácení designu auta do stavu v jakém se v devadesátých letech prohánělo po soutěžích. Z auta jsou dokonce dochované původní sedačky i světelná rampa, takže by opravdu mělo být ve stavu 1:1 :-)
Pokud byste někdo měl nějaké dobové fotky tak mi je prosím pošlete :-)
Favorit 136L/A - komentáře:
21:36:40
08.08.2013
08.08.2013
jourin
-> Milan 136: To je 720 combi :)
20:32:47
08.08.2013
08.08.2013
Milan 136
Pěkný
ten žlutej čumák na foto 2 je masakr
ten žlutej čumák na foto 2 je masakr
18:06:22
08.08.2013
08.08.2013
onda
wau,další parádní ulovek,držím palce při renovování do origo stavu jak jezdil v 90letech.