skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Po pěti letech jednání - začalo to fotkou tady na virtu, kdy jsem auto viděl zaparkované před jistou pražskou firmou, na kterou jsem několikrát volal až se mi nakonec podařilo získat kontakt na majitele. Dalo to hodně "práce", ale nakonec se auto objevilo u mě doma.
Pro zajímavost - jeho první civilní provoz začal nedaleko od nás v zemědělském družstvu.
Vyroben byl jako prototyp v Česaně, pravděpodobně na zažátku 90. let. Tam sloužil jako pracovní vůz (podobě jako dnes Fabia pick-up).
V roce 1996 když "dosloužil" byl prodán do běžného provozu. Proto má asi jednobodové vstřikování a ne kaburátor. Je taky možné, že mu v Česaně v průběhu času vyměnili palubovku za tu z Felicie, ale to je jen spekulace. Každopádně jako rok výroby je uvedeno 1996... Nemá vyražený VIN, ani není uvedený ve velkém TP. Na místě VIN, je "XXXX" :D
Z knihy Škoda - auta známá i neznámá - uvedeno pod "Seriově nerealizované studie, funkční vzorky a prototypy:"
Škoda 787 Pick-Up - Funkční vzorek, vyroben 1 kus s prodlouženým rozvorem, rok výroby 1988.
V roce 2004 byl vyměněn podběh a s ním přeraženo číslo karoserie náhradní technologií, ovšem ne číslem karoserie, ale číslem motoru! Obě původní čísla (motor i karoserie) byly z TP vymazány. Zůstalo jen číslo podvozku, viz foto přidané 26.5.2013
Dle infomací z Česany je vyrobil jeden Pick-up. Dále vím o třech Furgonech. Z toho dvě sanity. Jedna u soukromého sběratele a nemá žádný VIN. Druhá v muzeu v depozitu, která má VIN témeř totožný s mým. Dále jeden bílý, který vystavily z muzeu v MB k výročí 30 let Favorita.
Nahrál jsem fotku z tématu
skoda-virt.cz/cz/.../9342 7-co-sem-to-sakra-dneska-v idel-d?poffset=10...
3/2017
SNAD jsem konečně sehnal klempíře. Začínám rozebírat a brzo mu to odvezu
6/2017
klempířina hotova
11/2017
vykitováno a nakonzerováno, čekám až se uvolní stříkací box, abych mohl i přes zimu pokračovat v přípravě na lak
5/2018
box mi nedopadl (přednost dostal někdo platící:) ) takže pokračuji až teď
8/2018
auto je v plnici
10/2018
lakuje se
konečně změněno výrobní číslo na správné číslo prototypu
7/2020
kastle doma, začínám skládat
11/2020
hotovo
Pro zajímavost - jeho první civilní provoz začal nedaleko od nás v zemědělském družstvu.
Vyroben byl jako prototyp v Česaně, pravděpodobně na zažátku 90. let. Tam sloužil jako pracovní vůz (podobě jako dnes Fabia pick-up).
V roce 1996 když "dosloužil" byl prodán do běžného provozu. Proto má asi jednobodové vstřikování a ne kaburátor. Je taky možné, že mu v Česaně v průběhu času vyměnili palubovku za tu z Felicie, ale to je jen spekulace. Každopádně jako rok výroby je uvedeno 1996... Nemá vyražený VIN, ani není uvedený ve velkém TP. Na místě VIN, je "XXXX" :D
Z knihy Škoda - auta známá i neznámá - uvedeno pod "Seriově nerealizované studie, funkční vzorky a prototypy:"
Škoda 787 Pick-Up - Funkční vzorek, vyroben 1 kus s prodlouženým rozvorem, rok výroby 1988.
V roce 2004 byl vyměněn podběh a s ním přeraženo číslo karoserie náhradní technologií, ovšem ne číslem karoserie, ale číslem motoru! Obě původní čísla (motor i karoserie) byly z TP vymazány. Zůstalo jen číslo podvozku, viz foto přidané 26.5.2013
Dle infomací z Česany je vyrobil jeden Pick-up. Dále vím o třech Furgonech. Z toho dvě sanity. Jedna u soukromého sběratele a nemá žádný VIN. Druhá v muzeu v depozitu, která má VIN témeř totožný s mým. Dále jeden bílý, který vystavily z muzeu v MB k výročí 30 let Favorita.
Nahrál jsem fotku z tématu
skoda-virt.cz/cz/.../9342 7-co-sem-to-sakra-dneska-v idel-d?poffset=10...
3/2017
SNAD jsem konečně sehnal klempíře. Začínám rozebírat a brzo mu to odvezu
6/2017
klempířina hotova
11/2017
vykitováno a nakonzerováno, čekám až se uvolní stříkací box, abych mohl i přes zimu pokračovat v přípravě na lak
5/2018
box mi nedopadl (přednost dostal někdo platící:) ) takže pokračuji až teď
8/2018
auto je v plnici
10/2018
lakuje se
konečně změněno výrobní číslo na správné číslo prototypu
7/2020
kastle doma, začínám skládat
11/2020
hotovo
Ota / Jezevčík - komentáře:
17:01:33
05.05.2013
05.05.2013
Tomaso435
-> Honzaloun: to jich je tolik že ho zrovna on chtěl taky? :-D
16:59:07
05.05.2013
05.05.2013
Honzaloun
Luxus Znamý tohohle fakíra chtěl taky koupit ale naštěstí si vystačil s normální verzí
16:07:11
05.05.2013
05.05.2013
Hurdis
-> krup: Pokaždé říkám, že si to napíšu, ale než dojedu domů, tak to jméno zapomenu. Voda-topení-plyn, Lukáš nebo Tomáš ...., si příště budu muset zastavit a udělat poznámku :-)
Ale myslím, že to patří této firmě:
www.firmy.cz/detail/26462 99-tomas-lenfeld-jaromer-p razske-predmesti.html
Ale myslím, že to patří této firmě:
www.firmy.cz/detail/26462 99-tomas-lenfeld-jaromer-p razske-predmesti.html
16:03:25
05.05.2013
05.05.2013
czechino
Auto stávalo v braníku že? Vždy jsem okolo něj jezdil do školy. Zrovna včera jsem viděl takhle dlouhou feldu.
16:02:49
05.05.2013
05.05.2013
krup
-> Hurdis: jestli máš možnost, zajisti kontkat, i bych si dopřál
16:00:38
05.05.2013
05.05.2013
Janeon
zajimave auto, davam to oblibenych. jezdil jsi s autem? jak se to chova na ceste a v zatackach s takovym rozvorem
15:51:27
05.05.2013
05.05.2013
Hurdis
Řemeslnickou lauretu instalatéra vídávám denně, o tu je alespoň dle vzhledu docela pečováno, alu kola apod. Na ní by asi mnoho těžké práce nebylo, ale s jezevčíkem se to srovnávat nedá.
-> OTA-MTX: Trpělivost, soudě dle shánění a výměny, máš, tak ať jde práce od ruky.
-> OTA-MTX: Trpělivost, soudě dle shánění a výměny, máš, tak ať jde práce od ruky.
15:11:17
05.05.2013
05.05.2013
koště
Moc se mi ten metr navíc líbí. Jde do oblíbených.
13:20:11
05.05.2013
05.05.2013
Lukyn Fakír
luxusní,hodně raritní!
12:54:09
05.05.2013
05.05.2013
P@wlos
Gratulace
12:49:06
05.05.2013
05.05.2013
Matsoft
Kdyz to tak vidim, tak mi to pripomnelo, ze jsem vcera na jizni spojce potkal nejaky remeslniky ve stribrny laurete... Kazdopadne tenhle pickup je vetsi raritka ;-)
12:42:46
05.05.2013
05.05.2013
Arnold
no tak to je vážně jezevčík přeji hodně zdaru při opravě jinak vypadá to hodně zajímavě tohle jsem totiž ještě neviděl