
            
                skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
   Tak jsem díky neustálému stresu a přepracovanosti přišel o poslední zbytky rozumu a po třech letech pořídil zase škodovku. Marné hledání naprosté libovky, které zatím nevzdávám (teď už ano, EDIT 12/2011) mě přivedlo k tomuhle kousku.
Stručný popis po letmém seznámení:
Škoda Rapid 136
- motor 742.136
- vesměs původní stav
Zajímavosti:
vůz je vyroben v r. 1988 nicméně uveden do provozu až 26.5.1993 !
původní tovární lak byl dle TP a stop na karoserii oranžový, dost rarita
Plány:
Vzhledem k naprostému nedostatku volného času počítám s během na dlouhou trať, kterou hodlám začít postupným shromažďováním náhradních dílů a odstrojováním karoserie.
Poté by mělo následovat zrenovování vozu do originálního stavu a třeba i návrat k původnímu oranžovému laku :-). Během této činnosti se budu snažit postavit Rapida opět na doklady.
Všechno ovšem závisí pouze na čase a především trpělivosti, která není mojí silnou stránkou.
Nějaké ty hýbací obrázky:
http://youtube.com/v/fuZ _a_-oZos
http://youtube.com/v/FwB 1vkcqFyw
Motor:
volnoběh:
zvýšené otáčky:
z jízdy, střední pole otáček 2500–3800:
Auto je v současné době stále kompletní a provozu plně schopné, veškeré renovační práce zatím probíhají mimo vůz skládáním podvozkových skupin pro výměnu stylem kus za kus. Nutno přiznat, že velmi pozvolna. Při časové dotaci v průměru jeden víkend za měsíc, se nedají dělat zázraky.
Opět máme platné doklady s ekovýpalným a novými RZ, toho času v depozitu.
Shromažďování nových ND rovněž pokládám za téměř uzavřenou kapitolu, už mě ani nenapadá, co bych ještě mohl koupit.
03/2011:
Předchozí odstavec už zdaleka neplatí.
Auto není vůbec kompletní, naopak je momentálně zcela na kousky, rozptýlené v okruhu 140 km a probíhají práce na několika frontách.
12/2011:
Po téměř symbolických 9ti měsících je vozidlo zpět v místě kompletace, stejně jako novorozeně bude třeba naučit ho opět chodit.
05/2012:
Na den přesně po třech letech od přivezení auta absolvována STK, v následujícím týdnu pojištěno, ukončen depozit a tím je maraton u konce.
Už zbývá jen jezdit, ladit detaily a udržovat.
_________________________ __________________________ __________________________ ____________
Poděkování za spolupráci a pomoc při stavbě:
Ačkoliv zdaleka není vůbec hotovo, už předchozí více než půldruhý rok zaslouží vřelé díky následujícím zúčastněným projektu, tyto řady budou jistě rozrůstat s dalším postupem prací a také s postupným vybavováním těch, na které jsem napoprvé zapomněl.
Poděkování tedy patří:
- mojí partnerce Jitce a nyní i dceři Nikol za trpělivost, která občas dostává zabrat, holky, ještě to vydržte, rok, dva a pak to teprve vypukne :-))
- "švagrovi" Pavlovi (bez kterého už bych se asi ke škodovkám nikdy nevrátil - to Ti tedy mockrát děkuju :-)) ......za rady, pomoc, přepravu, skladovací prostory, půjčování dílny, kontakty atd. atd, je toho moc
- "tchýni" paní Hance, za pochopení a zapůjčení nemovitostí
- prarodičům za pozemek ke stavbě garáže, když už jsem se nikam nevešel
- rodinné firmě, za prostory, odstavné plochy a zámečnickou dílnu a pomoc při stavbě první ze serie garáží :-))
- zámečnictví Zdeněk Sadílek, Zdeňku díky za vyztužení náprav
- Sakymu, i když přes prostředníky, za odpružení náprav
- panu Tichému za vyřízení dokladů (na tomto i na dalších vozidlech)
- Alupro HK - za vstřícnost i kvalitu renovace kol, ještě něco bude
- Frei motorsport, Honzo díky za "výrobu" brzdičů
- Železářství Čížek, za dodávku a zdlouhavou přípravu spojovacího materiálu dle katalogu ND
- Milanu Pohlovi za pomoc s prodejem 110R a reinkarnaci zničených dokladů ke 105L, abych měl prostor na Rapida a zároveň škodovácky nezakrněl
- firmě S.K. za pochopení, podporu a zapůjčování tažných vozidel a dodávek a nabídku využití dílen a odstavných ploch a v neposlední řadě za zapůjčení plochy pro novou garáž
- Jendovi Fišarovi za skoro pravidelné zapůjčování podvalníku a různé servisní práce
- panu Václavu Fišarovi, za skvělé vyladění motoru 110R (škoda, že jsem ho více neužil, nejlepší motor se slepicí do 1,2 co jsem kdy jel) a za ochotu poskládat novou 742.136 a převodovku. Věřím, že budou vynikající.
- U-Geenovi a virtu, za to, že tato doména existuje.
- všem, kteří spolupracovali na dvouletém shánění dílů, poslali, prodali, našli, vyhandlovali, přivezli atd. jen abych měl co chci, je Vás strašná a neevidovatelná řada, kdo se pozná, hlaste se. Jmenovitě alespoň stálice Pavel Pánek, David, Roman B., Emil Č.
- Katce Makalové a spol. - za neskutečnou ochotu a neuvěřitelné karosářské a klempířské kreace, které v rukou křehčího pohlaví (ale při pohledu na odvedenou práci se tak spíše cítím já) zaslouží poklonu až na zem.
- Katlov motorsport (Honzovi Hruškovi a Štěpánovi Izajovi) za ochotu nechat se oslovit a postavit se před úkol lakýrnických a mechanických prací, který jim zabral spoustu času a nervů a nakonec vedl k velice zdařilému výsledku.
- a všem případným dalším budoucím pomocníkům už dopředu, za to, že až mne vyhodíte dveřmi, nezavřete okna.
DÍKY.
Celkové náklady na reinkarnaci kupé do současného stavu (k době do schválení k provozu na pozemních komunikacích) - 165.000,- Kč
Ostatní a provozní náklady se již nevyčíslují.
Veškerý zbytek se promítá do karty záložního auta: skoda-virt.cz/cz/.../5887 -hurdis-rapid-136-no-2-a-n o-3
Po dílčích záběrech v kultu Rapid i nějaká ta hlavní role - cca 550.000 diváků
www.stream.cz/autobazar/1 0007888-cinan
      Stručný popis po letmém seznámení:
Škoda Rapid 136
- motor 742.136
- vesměs původní stav
Zajímavosti:
vůz je vyroben v r. 1988 nicméně uveden do provozu až 26.5.1993 !
původní tovární lak byl dle TP a stop na karoserii oranžový, dost rarita
Plány:
Vzhledem k naprostému nedostatku volného času počítám s během na dlouhou trať, kterou hodlám začít postupným shromažďováním náhradních dílů a odstrojováním karoserie.
Poté by mělo následovat zrenovování vozu do originálního stavu a třeba i návrat k původnímu oranžovému laku :-). Během této činnosti se budu snažit postavit Rapida opět na doklady.
Všechno ovšem závisí pouze na čase a především trpělivosti, která není mojí silnou stránkou.
Nějaké ty hýbací obrázky:
http://youtube.com/v/fuZ _a_-oZos
http://youtube.com/v/FwB 1vkcqFyw
Motor:
volnoběh:
zvýšené otáčky:
z jízdy, střední pole otáček 2500–3800:
Auto je v současné době stále kompletní a provozu plně schopné, veškeré renovační práce zatím probíhají mimo vůz skládáním podvozkových skupin pro výměnu stylem kus za kus. Nutno přiznat, že velmi pozvolna. Při časové dotaci v průměru jeden víkend za měsíc, se nedají dělat zázraky.
Opět máme platné doklady s ekovýpalným a novými RZ, toho času v depozitu.
Shromažďování nových ND rovněž pokládám za téměř uzavřenou kapitolu, už mě ani nenapadá, co bych ještě mohl koupit.
03/2011:
Předchozí odstavec už zdaleka neplatí.
Auto není vůbec kompletní, naopak je momentálně zcela na kousky, rozptýlené v okruhu 140 km a probíhají práce na několika frontách.
12/2011:
Po téměř symbolických 9ti měsících je vozidlo zpět v místě kompletace, stejně jako novorozeně bude třeba naučit ho opět chodit.
05/2012:
Na den přesně po třech letech od přivezení auta absolvována STK, v následujícím týdnu pojištěno, ukončen depozit a tím je maraton u konce.
Už zbývá jen jezdit, ladit detaily a udržovat.
_________________________ __________________________ __________________________ ____________
Poděkování za spolupráci a pomoc při stavbě:
Ačkoliv zdaleka není vůbec hotovo, už předchozí více než půldruhý rok zaslouží vřelé díky následujícím zúčastněným projektu, tyto řady budou jistě rozrůstat s dalším postupem prací a také s postupným vybavováním těch, na které jsem napoprvé zapomněl.
Poděkování tedy patří:
- mojí partnerce Jitce a nyní i dceři Nikol za trpělivost, která občas dostává zabrat, holky, ještě to vydržte, rok, dva a pak to teprve vypukne :-))
- "švagrovi" Pavlovi (bez kterého už bych se asi ke škodovkám nikdy nevrátil - to Ti tedy mockrát děkuju :-)) ......za rady, pomoc, přepravu, skladovací prostory, půjčování dílny, kontakty atd. atd, je toho moc
- "tchýni" paní Hance, za pochopení a zapůjčení nemovitostí
- prarodičům za pozemek ke stavbě garáže, když už jsem se nikam nevešel
- rodinné firmě, za prostory, odstavné plochy a zámečnickou dílnu a pomoc při stavbě první ze serie garáží :-))
- zámečnictví Zdeněk Sadílek, Zdeňku díky za vyztužení náprav
- Sakymu, i když přes prostředníky, za odpružení náprav
- panu Tichému za vyřízení dokladů (na tomto i na dalších vozidlech)
- Alupro HK - za vstřícnost i kvalitu renovace kol, ještě něco bude
- Frei motorsport, Honzo díky za "výrobu" brzdičů
- Železářství Čížek, za dodávku a zdlouhavou přípravu spojovacího materiálu dle katalogu ND
- Milanu Pohlovi za pomoc s prodejem 110R a reinkarnaci zničených dokladů ke 105L, abych měl prostor na Rapida a zároveň škodovácky nezakrněl
- firmě S.K. za pochopení, podporu a zapůjčování tažných vozidel a dodávek a nabídku využití dílen a odstavných ploch a v neposlední řadě za zapůjčení plochy pro novou garáž
- Jendovi Fišarovi za skoro pravidelné zapůjčování podvalníku a různé servisní práce
- panu Václavu Fišarovi, za skvělé vyladění motoru 110R (škoda, že jsem ho více neužil, nejlepší motor se slepicí do 1,2 co jsem kdy jel) a za ochotu poskládat novou 742.136 a převodovku. Věřím, že budou vynikající.
- U-Geenovi a virtu, za to, že tato doména existuje.
- všem, kteří spolupracovali na dvouletém shánění dílů, poslali, prodali, našli, vyhandlovali, přivezli atd. jen abych měl co chci, je Vás strašná a neevidovatelná řada, kdo se pozná, hlaste se. Jmenovitě alespoň stálice Pavel Pánek, David, Roman B., Emil Č.
- Katce Makalové a spol. - za neskutečnou ochotu a neuvěřitelné karosářské a klempířské kreace, které v rukou křehčího pohlaví (ale při pohledu na odvedenou práci se tak spíše cítím já) zaslouží poklonu až na zem.
- Katlov motorsport (Honzovi Hruškovi a Štěpánovi Izajovi) za ochotu nechat se oslovit a postavit se před úkol lakýrnických a mechanických prací, který jim zabral spoustu času a nervů a nakonec vedl k velice zdařilému výsledku.
- a všem případným dalším budoucím pomocníkům už dopředu, za to, že až mne vyhodíte dveřmi, nezavřete okna.
DÍKY.
Celkové náklady na reinkarnaci kupé do současného stavu (k době do schválení k provozu na pozemních komunikacích) - 165.000,- Kč
Ostatní a provozní náklady se již nevyčíslují.
Veškerý zbytek se promítá do karty záložního auta: skoda-virt.cz/cz/.../5887 -hurdis-rapid-136-no-2-a-n o-3
Po dílčích záběrech v kultu Rapid i nějaká ta hlavní role - cca 550.000 diváků
www.stream.cz/autobazar/1 0007888-cinan
Hurdis / Rapid 136 - komentáře:
21:02:45
23.04.2014
23.04.2014

Nwkt
			
				
			
		
		
-> Hurdis: Však věřím, ale přijde mi to mírně divný, že co znám lidi s Rapidama, tak z AZNP zapsáno 165/80 a 185/70 na 5Jx13 
	
21:00:41
23.04.2014
23.04.2014

Hurdis
			
				
			
		
		
-> Nwkt 23.04.14 20:52:05:  Co bylo doma kdy červené a 2D, to má u mne TP. Není. Dopisovalo se vše. Scany na exter HD mám, ale snad mi věříte, že bych nezajišťoval obíhaní dopravek, kdybych nemusel.
Jako napsat na první ročník užovky všechny liťáky ve 13" v rozumných rozměrech byla jiná liga ( i když to stálo jen 50 Kč navíc a událo se to souběžně s Rapidy), ale to už je asi obehraná písnička. Nicméně tímto vzniklým precedencem a od té doby s přidanou hodnotou usadilého spolužáka už by to měl být dnes folklór. Ale kdo by to dneska chtěl. (získat, nebo řešit....:-))
	Jako napsat na první ročník užovky všechny liťáky ve 13" v rozumných rozměrech byla jiná liga ( i když to stálo jen 50 Kč navíc a událo se to souběžně s Rapidy), ale to už je asi obehraná písnička. Nicméně tímto vzniklým precedencem a od té doby s přidanou hodnotou usadilého spolužáka už by to měl být dnes folklór. Ale kdo by to dneska chtěl. (získat, nebo řešit....:-))
20:52:05
23.04.2014
23.04.2014

Nwkt
			
				
			
		
		
-> Hurdis: Jsem to měl u 130 z AZNP. Nemáš nějakej dovoz nebo tak? Původní TP máš?
	20:50:41
23.04.2014
23.04.2014

Hurdis
			
				
			
		
		
-> MATTESS: Ne. Ani na jednom TP 136 co mám v archivu. Všude jen standardní blábol 4,5 J 165...
Nicméně mne to teď jen utvrdilo, že když se oháním TZH "mimo rajon" tak hned musím dodat jedním dechem letopočet posledního výskytu v dokumentu a stále tím jedním dechem (což si zkus sám je docela záhul) že tak to má byt, tak je to správně a přes to nejede RegioNova..
Ale zase na stranu druhou, to že už dneska nikdo z chlapů tu historii v palici prostě nemá, tak v momentě jakéhokoliv z hlavy vysypaného údaje o datech, výrobci, historii hodí úsměv, hlášku Nj. jasně a jde se dál.
Jezdím s téměř každým autem na jinou TK, tzn. na více než 3-4 místa :-D (podle toho co má v notách a kdo už tam s tím kdy byl, ale vždy jako řadový návštěvník) a je to stejný trend, který jsem začal vnímat cca od r. 10.
A velmi obdobně to je i na odborech dopravy. Ty musím kvůli různě rozmístěným vozům a služebákům 3 firem vůbec evidovat na mapy.cz.
Nicméně je to vše o přípravě. Mít všechny dokumenty v lati, vše připravené, předvyplněné, vše s sebou na první dobrou a máš zapísané cokoliv. (naštěstí mne nejvyšší státní byrokracie vycvičila do high levelu).
Např. včera jsem si zapsal auto během 4 min. Na cizím úřadě. Malé město. Mimo úřední dny. V době kdy dopravka nepřijímá. Měl jsem vše nachystáno blbuvzdorně v úhledném šanonu s komentářem. A měl jsem cestu kolem...
Ještě jsem dostal na výběr z 2Oti značek. Bohužel byly všechny debilní. Tak jen dvě půlpostupky do Canasty za sebou.
	Nicméně mne to teď jen utvrdilo, že když se oháním TZH "mimo rajon" tak hned musím dodat jedním dechem letopočet posledního výskytu v dokumentu a stále tím jedním dechem (což si zkus sám je docela záhul) že tak to má byt, tak je to správně a přes to nejede RegioNova..
Ale zase na stranu druhou, to že už dneska nikdo z chlapů tu historii v palici prostě nemá, tak v momentě jakéhokoliv z hlavy vysypaného údaje o datech, výrobci, historii hodí úsměv, hlášku Nj. jasně a jde se dál.
Jezdím s téměř každým autem na jinou TK, tzn. na více než 3-4 místa :-D (podle toho co má v notách a kdo už tam s tím kdy byl, ale vždy jako řadový návštěvník) a je to stejný trend, který jsem začal vnímat cca od r. 10.
A velmi obdobně to je i na odborech dopravy. Ty musím kvůli různě rozmístěným vozům a služebákům 3 firem vůbec evidovat na mapy.cz.
Nicméně je to vše o přípravě. Mít všechny dokumenty v lati, vše připravené, předvyplněné, vše s sebou na první dobrou a máš zapísané cokoliv. (naštěstí mne nejvyšší státní byrokracie vycvičila do high levelu).
Např. včera jsem si zapsal auto během 4 min. Na cizím úřadě. Malé město. Mimo úřední dny. V době kdy dopravka nepřijímá. Měl jsem vše nachystáno blbuvzdorně v úhledném šanonu s komentářem. A měl jsem cestu kolem...
Ještě jsem dostal na výběr z 2Oti značek. Bohužel byly všechny debilní. Tak jen dvě půlpostupky do Canasty za sebou.
20:36:14
23.04.2014
23.04.2014

MATTESS
			
				
			
		
		
-> Hurdis: ty si neměl 185ky zapsaný z AZNP?
	20:19:09
23.04.2014
23.04.2014

Hurdis
			
				
			
		
		
Jinak kdybych měl zpětně shrnout výsledky TK+E:
E: obsah CO na volno povoleno 1,5%, reál naměřeno 0,05, zvýšené povoleno 2,5 naměřeno 0,09
- výstup - je to škoda škrtit, naložte tomu ať to jede
TK: běžná procedura....pěkný, dobrý...nj. kola, to dělal Metaz Týnec na vývoz do GB. - Ne to jsou z GB KN engineering. - Jupiter, zbylé typy jsou v garáži, ty snad příště. - Nj. 185 je v TP? - Jo. Dle TZH. - Kdo tam zapsal tak velký kola? Olomouc a Hradec? Njn. Pěkný výfuk, to jste si dělal sám? - Ne, Ronelt Zlín, někde tam je na boku atest. - Jj, supr.. běžná procedura.....- Zrcátka...- Original Beskydsport schválené... - Jj. v pohodě, ale v pravým není nic vidět...- Trochu jo, když ho natočím správně, ale pravé BS je vždycky jen na ozdobu. - Nj. nemá to ovládání zevnitř, tam můžete mít cokoliv..
- No dobrý, pěkný auto. Napíšeme mechanismus páky ruční brzdy (s celořádkovým dovětkem, že to nemá na nic vliv) - Ale ta páka je fungl nová, dávaná před 100 km. - Nj. ale levé kolo trošičku seštelujte lanovod - ať se Vám to blokuje souměrně.
Jdem to napsat.
	E: obsah CO na volno povoleno 1,5%, reál naměřeno 0,05, zvýšené povoleno 2,5 naměřeno 0,09
- výstup - je to škoda škrtit, naložte tomu ať to jede
TK: běžná procedura....pěkný, dobrý...nj. kola, to dělal Metaz Týnec na vývoz do GB. - Ne to jsou z GB KN engineering. - Jupiter, zbylé typy jsou v garáži, ty snad příště. - Nj. 185 je v TP? - Jo. Dle TZH. - Kdo tam zapsal tak velký kola? Olomouc a Hradec? Njn. Pěkný výfuk, to jste si dělal sám? - Ne, Ronelt Zlín, někde tam je na boku atest. - Jj, supr.. běžná procedura.....- Zrcátka...- Original Beskydsport schválené... - Jj. v pohodě, ale v pravým není nic vidět...- Trochu jo, když ho natočím správně, ale pravé BS je vždycky jen na ozdobu. - Nj. nemá to ovládání zevnitř, tam můžete mít cokoliv..
- No dobrý, pěkný auto. Napíšeme mechanismus páky ruční brzdy (s celořádkovým dovětkem, že to nemá na nic vliv) - Ale ta páka je fungl nová, dávaná před 100 km. - Nj. ale levé kolo trošičku seštelujte lanovod - ať se Vám to blokuje souměrně.
Jdem to napsat.
18:44:52
16.04.2014
16.04.2014

Antony - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Hurdis:  přesně tak, taky jsem tam kvůli tomu jezdil. .
	12:45:07
16.04.2014
16.04.2014

Hurdis
			
				
			
		
		
-> dragon_cb_cz: Jo, pohoda.
-> Antony: Pro mne začíná být jasná volba, provozní doba do 21.hod je optimální na to stihnout kontrolu ve všední den v relativním klidu.
	-> Antony: Pro mne začíná být jasná volba, provozní doba do 21.hod je optimální na to stihnout kontrolu ve všední den v relativním klidu.
00:06:07
16.04.2014
16.04.2014

Antony - zrušená registrace
			
				
			
		
		
-> Hurdis 15.04.14 20:42:51:  hmm, Staré Hradiště, gratulace 
	
23:52:49
15.04.2014
15.04.2014

dragon_cb_cz
			
				
			
		
		
-> Hurdis:  Bez závad předpokládám? 
	
20:42:51
15.04.2014
15.04.2014

Hurdis
			
				
			
		
		
podvečerní STK
							20:58:09
07.04.2014
07.04.2014

dragon_cb_cz
			
				
			
		
		
-> Hurdis:  Já měl podezření, že jsi to ty, tak jsem raději moc netlačil, protože mi bylo jasný, že pokud ano, nemám šanci 
  Příště tě snad poznám rovnou 
	
  Příště tě snad poznám rovnou 
18:22:39
07.04.2014
07.04.2014

Hurdis
			
				
			
		
		
-> dragon_cb_cz: Jo takhle 
 . No tak to mohli být dražší. Dobře že jsi nebyl trpělivější. Jelikož mi dva páry utekly vlastní blbostí v předchozích týdnech a už jsem je nutně potřeboval (a chtěl jsem originály, bez důvodu, prostě chtěl) tak bys přihazoval docela dloouho.
	
 . No tak to mohli být dražší. Dobře že jsi nebyl trpělivější. Jelikož mi dva páry utekly vlastní blbostí v předchozích týdnech a už jsem je nutně potřeboval (a chtěl jsem originály, bez důvodu, prostě chtěl) tak bys přihazoval docela dloouho.11:27:21
06.04.2014
06.04.2014

dragon_cb_cz
			
				
			
		
		
-> Hurdis:  Nemám, myslel jsem to tak že jsme se nemuseli přetahovat 
	
01:26:05
06.04.2014
06.04.2014

Hurdis
			
				
			
		
		
-> dragon_cb_cz: Nemám ve zvyku psát každému individuálně jestli náhodou něco nemá, poptávka tu ve foru byla citována. Ale ano stačilo 2x nezapomenout a koupit z Poličky o 70,- nebo z Kozojídek o 90,- levněji.  Nebo Těch pět shopů se nemuselo omlouvat z ceny o 100,- nižší zasíláním triček apod.
Rozdíl oproti kusům k úpravě pravda cca 500,- . Soustruh "doma" mám, obráběče rovněž - za 500,- mi ale bohužel nestojí se ani zeptat, když to chci hned použít, bez keců.
Ale jestli ještě máš navíc, kupuji min. dva páry.
	Rozdíl oproti kusům k úpravě pravda cca 500,- . Soustruh "doma" mám, obráběče rovněž - za 500,- mi ale bohužel nestojí se ani zeptat, když to chci hned použít, bez keců.
Ale jestli ještě máš navíc, kupuji min. dva páry.

23:42:01
05.04.2014
05.04.2014

dragon_cb_cz
			
				
			
		
		
-> Hurdis:  Origo brzdové kotouče od Krejčíka co? Kdybys dal vědět, nemusely tě stát tolik 
	
22:38:21
05.04.2014
05.04.2014

Hurdis
			
				
			
		
		
Tzn. dnes proběhla příprava na třetí sezonu, vloni se nezměnilo na autě vůbec nic :-( a velmi blízkou STK:
- výměna kapalin, filtrů, - seřízení ventilů, nastavení předstihu
- nový 1kW startér na Feldu
- čidlo teploty oleje do bloku + budík teploty oleje, voltmetr
- nové originální brzdové kotouče
- úprava výfuku Ronelt - podložka typu m8rinek
- montáž sériových bezp.pásů
- a další blbosti (origo česká mlhovka, zprovoznění cyklovače stěračů, nová manžeta svisláku, hadice termostatu...
	- výměna kapalin, filtrů, - seřízení ventilů, nastavení předstihu
- nový 1kW startér na Feldu
- čidlo teploty oleje do bloku + budík teploty oleje, voltmetr
- nové originální brzdové kotouče
- úprava výfuku Ronelt - podložka typu m8rinek
- montáž sériových bezp.pásů
- a další blbosti (origo česká mlhovka, zprovoznění cyklovače stěračů, nová manžeta svisláku, hadice termostatu...
22:13:38
05.04.2014
05.04.2014

Nwkt
			
				
			
		
		
-> Hurdis: Jsem si říkal, že ta osoba a auto je mi povědomý 
	
22:12:47
05.04.2014
05.04.2014

Hurdis
			
				
			
		
		
Děkujeme meteorologům za přesnou předpověď krásného víkendového počasí, děkujeme distributorům podpultového zboží - pochopitelně za jejich zboží, děkujeme lokálnímu baru za mnohahodinové noční soustředění, děkujeme pracovníkům STK za motivaci. A v neposlední řadě, nikolivšak v poslední řadě, díky Štěpánovi, který měl dnes výrazně pomáhat, ale nakonec spotřebovával přidělené díly rychleji, než jsem je vůbec stačil nosit ze skladu. 
 
							
 
23:30:27
12.01.2014
12.01.2014

dragon_cb_cz
			
				
			
		
		
-> Hurdis:  A dcéra si to zjevně užívá 
	
            Hurdis / Rapid 136
         
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      








                                                                                                        