-> Veron: Hmmm,vačice mu určitě pomůže,ale chtělo by to objem.....jak se říká,ten ničim nenahradíš.
Ale stejně tam T2 bude mít muziku a dost kil navíc oproti loňsku,tak se necháme překvapit....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 Rapid
- rok výroby 1987
- prestavba na 136 v roce 2004
- koupil jsem ho v roce 2002, od jedné slečny. ta ho měla 14 dní a zbořila ho. já měl v té době užovku, ale rapid byl můj sen od mala, tak jsem se rozhodl jednomu kupátku prodloužit život. bohužel fotku té zbořeniny nemam, ale auto začínalo tam, kde normálně končí víko kufru....
motor:
- blok Rapid 136
- hlava Felicia - leštěný kanály
- vnitřnosti fab AME 1.4
- el. pumpa HUGO
- karburátor SEDR (dif 20/24) trysky/vzdušníky 115/200, 140/140
- zapalování favorit
- olejový chladič
- starter s reduktorem
v planu:
- 1450ccm
podvozek a obutí:
- přední náprava vyztužená + strmé řízení - 2.8 otáčky
- přední pružiny 235mm
- stabilizátor d=20mm
- vzadu sériové pružiny, vyztužené vlečené nápravy, + 5st. prevodovka stálý prevod 3,9
- ALU disky 5,5Jx13, z Favorita řady Blackline + pneu Barum Bravura 185/70 r13
- zimní Michelin 175/70 r13 na škodováckých ráfkách 4,5" r13
- zadní a přední náboje s roztečema 4x130, 4x108, 4x100
v plánu:
- přitvrdit zadní nápravu
- kulové uložení podélných ramen
brzdy:
- 4 pístové prední brzdy s chlazenými kotouči, okruh + válec Š130
- zadní válečky d=22mm
- posilovač z Favorita (d=220mm)
- čidlo stavu brzdové kapaliny
v plánu:
elektrika:
- lucasy z Octávky
- komfortní jednotka z Fábie s dálkovým ovládáním centrálu
- motorek stěračů z Felicie
- centrální zamykání
- relé + automatický cyklovač stěračů s čidlem z Octávie
karosérie:
- vyhřívaná zrcátka Beskyd Sport
- střešní okno zatim manuální
- elektrické stahování předních oken s automatickými dojezdy
- pokovené zadní okno, ostatní zatmavená
- vystřelovací klíček z Octávie, zámky z Felicie m98
- přední pásy z Octávie
- výškově stavitelný volant
- volant série Octávie bez vaku
- středová konzole z Felicie
- ostřikovače z Fábie
v plánu:
- druhé těsnění dveří - zatim mam u dveří spolujezdce kolem okna, ještě kolem blatníků
- dveřní desky z MDF
- středový tunel dotáhnout až k zadním sedačkam
- jiné čtyřoko a maska
audio:
- u zadních sedaček Blaupunkt 165mm
- rádio Clarion na MP3
v plánu:
- komponentní Magnaty 165mm do předních dveří
auto jsem prodal, ať slouží novému majiteli..
- rok výroby 1987
- prestavba na 136 v roce 2004
- koupil jsem ho v roce 2002, od jedné slečny. ta ho měla 14 dní a zbořila ho. já měl v té době užovku, ale rapid byl můj sen od mala, tak jsem se rozhodl jednomu kupátku prodloužit život. bohužel fotku té zbořeniny nemam, ale auto začínalo tam, kde normálně končí víko kufru....
motor:
- blok Rapid 136
- hlava Felicia - leštěný kanály
- vnitřnosti fab AME 1.4
- el. pumpa HUGO
- karburátor SEDR (dif 20/24) trysky/vzdušníky 115/200, 140/140
- zapalování favorit
- olejový chladič
- starter s reduktorem
v planu:
- 1450ccm
podvozek a obutí:
- přední náprava vyztužená + strmé řízení - 2.8 otáčky
- přední pružiny 235mm
- stabilizátor d=20mm
- vzadu sériové pružiny, vyztužené vlečené nápravy, + 5st. prevodovka stálý prevod 3,9
- ALU disky 5,5Jx13, z Favorita řady Blackline + pneu Barum Bravura 185/70 r13
- zimní Michelin 175/70 r13 na škodováckých ráfkách 4,5" r13
- zadní a přední náboje s roztečema 4x130, 4x108, 4x100
v plánu:
- přitvrdit zadní nápravu
- kulové uložení podélných ramen
brzdy:
- 4 pístové prední brzdy s chlazenými kotouči, okruh + válec Š130
- zadní válečky d=22mm
- posilovač z Favorita (d=220mm)
- čidlo stavu brzdové kapaliny
v plánu:
elektrika:
- lucasy z Octávky
- komfortní jednotka z Fábie s dálkovým ovládáním centrálu
- motorek stěračů z Felicie
- centrální zamykání
- relé + automatický cyklovač stěračů s čidlem z Octávie
karosérie:
- vyhřívaná zrcátka Beskyd Sport
- střešní okno zatim manuální
- elektrické stahování předních oken s automatickými dojezdy
- pokovené zadní okno, ostatní zatmavená
- vystřelovací klíček z Octávie, zámky z Felicie m98
- přední pásy z Octávie
- výškově stavitelný volant
- volant série Octávie bez vaku
- středová konzole z Felicie
- ostřikovače z Fábie
v plánu:
- druhé těsnění dveří - zatim mam u dveří spolujezdce kolem okna, ještě kolem blatníků
- dveřní desky z MDF
- středový tunel dotáhnout až k zadním sedačkam
- jiné čtyřoko a maska
audio:
- u zadních sedaček Blaupunkt 165mm
- rádio Clarion na MP3
v plánu:
- komponentní Magnaty 165mm do předních dveří
auto jsem prodal, ať slouží novému majiteli..
Adam / Rapid 1.4 - komentáře:
11:52:17
16.02.2006
16.02.2006
TUNER
11:45:05
16.02.2006
16.02.2006
Veron
-> TUNER: T2 chystá novou vačici, tak se budu muset s něčím vytáhnout taky.
11:42:26
16.02.2006
16.02.2006
Veron
-> Pavel Korbelář: skončil jsem na posledním nastavení 115/210 a 140/160 - neni to bohužel ono. Už začínam připravovat Webera místo toho sedra.
11:40:56
16.02.2006
16.02.2006
Veron
-> TUNER: jo, je to kvůli sprintům a kvůli motoru. Už se těšim, až budu škádlit novou převodovku
11:39:32
16.02.2006
16.02.2006
Veron
-> Tuner#2: jj, na mail se chystám odpovědět. Změna názvu auta? Jen jméno - Adam je hezčí a hlavně moje. Verón v létě odchází z evropy, tak si budu muset najít novej vzor.
09:47:27
16.02.2006
16.02.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Bojím, bojím :o))
-> Veron: Psal jsem Ti mail
-> Veron: Psal jsem Ti mail
06:16:53
16.02.2006
16.02.2006
TUNER
-> Veron: Jo taky vyhodit LPG joooo,no tak to bude dobrý odlehčení na sprinty..... Sem zvědavej na vaše souboje s T2....
21:43:53
15.02.2006
15.02.2006
Pavel P@nkáč
-> Veron: Už jsi dělal nějaký pokusy s tím karbem?
16:12:46
15.02.2006
15.02.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Veron: Koukám změna názvu auta :o)) měl jsem Tě úplně vzadu v oblíbených a najedou jsi první!
18:59:12
03.10.2005
03.10.2005
Bagrr
-> Veron: Každá inspirace dobrá Jinak díky za info...
11:16:23
02.10.2005
02.10.2005
Veron
-> Bagrr: snaha byla nastojato, ale výsledně je trochu šikmo. Konzoli jsem upravil původní, na výrobu nové nemam prostředky. Byla to docela onanie, abych žádný pedál neomezoval v působnosti - stejně spojku nesešlápnu jako na originále, ale i tak funguje bez větších problémů. Mě šlo o to, abych dostal brzdovej pedál kousek dál od volantové tyče, abych mohl nasadit sloupek řízení z octávky, která má tu tyč kratší a tím mi tam ten pedál překážel.
Výsledek je, že chování brzd je lepší, než u služební octávie s kotoučema vzadu.
Fotky budou, ale moc na chlubení neni, Tuner, když to viděl, tak jen otočil oči v sloup -)
Mam to takhle dýl jak měsíc a rozhodně si nemůžu ztěžovat.
Výsledek je, že chování brzd je lepší, než u služební octávie s kotoučema vzadu.
Fotky budou, ale moc na chlubení neni, Tuner, když to viděl, tak jen otočil oči v sloup -)
Mam to takhle dýl jak měsíc a rozhodně si nemůžu ztěžovat.
11:06:47
02.10.2005
02.10.2005
Veron
-> Tuner#2: jj, souhlasim, byl to docela nášup. Ale zároveň další motivace k tomu, upgradovat motor, na silnější verzi..
11:03:33
02.10.2005
02.10.2005
Veron
-> TUNER: na bublačku, leda, že bych natankoval něco jinýho, než LPG...
01:38:02
01.10.2005
01.10.2005
Bagrr
-> Veron: mohu se zaptati ohledně posilovače z fáčka, máš ho na ležato nebo nastojáka?? A jak bylo nutno upraviti konzolu?? Nebo jak to máš řešeno?? Nebylo by foto??
06:13:50
22.09.2005
22.09.2005
TUNER
-> Veron: Ty woe,tak to abych se začal bát,že mi to v Běšinech vrátíš......
23:24:52
21.09.2005
21.09.2005
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Veron: Musím Ti to pochválit - hlava je znát a jede Ti to mooc hezky - závod na dálnici byl super
10:51:13
19.09.2005
19.09.2005
Veron
-> Honzik: SAKY je vyráběl, respektive mi je prodával..
20:42:24
16.09.2005
16.09.2005
Honzik
-> Veron: takže ti je vyráběl saky nebo dodal jen materiál
15:20:54
16.09.2005
16.09.2005
Veron
-> Honzik: výkres bohužel nemam, ale šlo by to oměřit. Akorát s materiálem si nejsem jistej. Saky říkal, že je to něco přešlechtěnýho..