skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 Rapid
- rok výroby 1987
- prestavba na 136 v roce 2004
- koupil jsem ho v roce 2002, od jedné slečny. ta ho měla 14 dní a zbořila ho. já měl v té době užovku, ale rapid byl můj sen od mala, tak jsem se rozhodl jednomu kupátku prodloužit život. bohužel fotku té zbořeniny nemam, ale auto začínalo tam, kde normálně končí víko kufru....
motor:
- blok Rapid 136
- hlava Felicia - leštěný kanály
- vnitřnosti fab AME 1.4
- el. pumpa HUGO
- karburátor SEDR (dif 20/24) trysky/vzdušníky 115/200, 140/140
- zapalování favorit
- olejový chladič
- starter s reduktorem
v planu:
- 1450ccm
podvozek a obutí:
- přední náprava vyztužená + strmé řízení - 2.8 otáčky
- přední pružiny 235mm
- stabilizátor d=20mm
- vzadu sériové pružiny, vyztužené vlečené nápravy, + 5st. prevodovka stálý prevod 3,9
- ALU disky 5,5Jx13, z Favorita řady Blackline + pneu Barum Bravura 185/70 r13
- zimní Michelin 175/70 r13 na škodováckých ráfkách 4,5" r13
- zadní a přední náboje s roztečema 4x130, 4x108, 4x100
v plánu:
- přitvrdit zadní nápravu
- kulové uložení podélných ramen
brzdy:
- 4 pístové prední brzdy s chlazenými kotouči, okruh + válec Š130
- zadní válečky d=22mm
- posilovač z Favorita (d=220mm)
- čidlo stavu brzdové kapaliny
v plánu:
elektrika:
- lucasy z Octávky
- komfortní jednotka z Fábie s dálkovým ovládáním centrálu
- motorek stěračů z Felicie
- centrální zamykání
- relé + automatický cyklovač stěračů s čidlem z Octávie
karosérie:
- vyhřívaná zrcátka Beskyd Sport
- střešní okno zatim manuální
- elektrické stahování předních oken s automatickými dojezdy
- pokovené zadní okno, ostatní zatmavená
- vystřelovací klíček z Octávie, zámky z Felicie m98
- přední pásy z Octávie
- výškově stavitelný volant
- volant série Octávie bez vaku
- středová konzole z Felicie
- ostřikovače z Fábie
v plánu:
- druhé těsnění dveří - zatim mam u dveří spolujezdce kolem okna, ještě kolem blatníků
- dveřní desky z MDF
- středový tunel dotáhnout až k zadním sedačkam
- jiné čtyřoko a maska
audio:
- u zadních sedaček Blaupunkt 165mm
- rádio Clarion na MP3
v plánu:
- komponentní Magnaty 165mm do předních dveří
auto jsem prodal, ať slouží novému majiteli..
- rok výroby 1987
- prestavba na 136 v roce 2004
- koupil jsem ho v roce 2002, od jedné slečny. ta ho měla 14 dní a zbořila ho. já měl v té době užovku, ale rapid byl můj sen od mala, tak jsem se rozhodl jednomu kupátku prodloužit život. bohužel fotku té zbořeniny nemam, ale auto začínalo tam, kde normálně končí víko kufru....
motor:
- blok Rapid 136
- hlava Felicia - leštěný kanály
- vnitřnosti fab AME 1.4
- el. pumpa HUGO
- karburátor SEDR (dif 20/24) trysky/vzdušníky 115/200, 140/140
- zapalování favorit
- olejový chladič
- starter s reduktorem
v planu:
- 1450ccm
podvozek a obutí:
- přední náprava vyztužená + strmé řízení - 2.8 otáčky
- přední pružiny 235mm
- stabilizátor d=20mm
- vzadu sériové pružiny, vyztužené vlečené nápravy, + 5st. prevodovka stálý prevod 3,9
- ALU disky 5,5Jx13, z Favorita řady Blackline + pneu Barum Bravura 185/70 r13
- zimní Michelin 175/70 r13 na škodováckých ráfkách 4,5" r13
- zadní a přední náboje s roztečema 4x130, 4x108, 4x100
v plánu:
- přitvrdit zadní nápravu
- kulové uložení podélných ramen
brzdy:
- 4 pístové prední brzdy s chlazenými kotouči, okruh + válec Š130
- zadní válečky d=22mm
- posilovač z Favorita (d=220mm)
- čidlo stavu brzdové kapaliny
v plánu:
elektrika:
- lucasy z Octávky
- komfortní jednotka z Fábie s dálkovým ovládáním centrálu
- motorek stěračů z Felicie
- centrální zamykání
- relé + automatický cyklovač stěračů s čidlem z Octávie
karosérie:
- vyhřívaná zrcátka Beskyd Sport
- střešní okno zatim manuální
- elektrické stahování předních oken s automatickými dojezdy
- pokovené zadní okno, ostatní zatmavená
- vystřelovací klíček z Octávie, zámky z Felicie m98
- přední pásy z Octávie
- výškově stavitelný volant
- volant série Octávie bez vaku
- středová konzole z Felicie
- ostřikovače z Fábie
v plánu:
- druhé těsnění dveří - zatim mam u dveří spolujezdce kolem okna, ještě kolem blatníků
- dveřní desky z MDF
- středový tunel dotáhnout až k zadním sedačkam
- jiné čtyřoko a maska
audio:
- u zadních sedaček Blaupunkt 165mm
- rádio Clarion na MP3
v plánu:
- komponentní Magnaty 165mm do předních dveří
auto jsem prodal, ať slouží novému majiteli..
Adam / Rapid 1.4 - komentáře:
07:14:08
20.12.2004
20.12.2004
Dale_Estelle
-> Veron: Ty MÁŠ schéma zapojení na tu DO fabia????????!!!!!!plíííí
íís, potřebuju!!!!
11:10:45
19.12.2004
19.12.2004
Veron
-> **R@ZOR**: vlečka leží doma, nemam moc času, abych jí nahodil. možná po vánocích... ono až budeš mít motor hotovej, tak začneš vychytávat "drobnosti" jako je předstih, karburátor... a pak ti to možná bude stačit, ale já jsem asi moc neskromnej člověk, když už něco mam, tak chci víc... už jsem začal koukat po klice se zdvihem 82mm časem budu divit, co jsem vymejšlel za blbosti
12:59:32
18.12.2004
18.12.2004
R@ZOR
-> Veron: -> Veron: Jo to můžem. Tak uprav ten co máš a dej do něj ty vložky 80mm. Ale podle mě je to už dost zbytečný, já bych radši zainvestoval do pořádný vačky a udělal hlavu.
12:43:33
18.12.2004
18.12.2004
Veron
-> **R@ZOR**: no můžem ty motory porovnat, jak se to chová... já řešim dilematum s dalším motorem, jestli budu předělávat stávající, nebo udělam taky fabku. chci jít na vrtání 80mm...
13:23:10
17.12.2004
17.12.2004
R@ZOR
-> Veron: To by bylo super, tak se pak ozvi. To já už budu mít taky hotovej motor (fábku).
18:19:47
16.12.2004
16.12.2004
Veron
-> **R@ZOR**: jezdí to tak akorát, ještě ho trochu štrejchnu, až se dostane čas. teď mám rozděláno několik věcí, tak motor počká.
v červenci tam k vám na jih jedu zase, tak se můžem sejít.
v červenci tam k vám na jih jedu zase, tak se můžem sejít.
17:25:32
16.12.2004
16.12.2004
R@ZOR
-> Veron: No vidíš, tak to jsme se někde mohli sejít a pokecat. Já to mám do Krumlova "coby kamenem dohodil". Jak to jezdí?
17:28:40
06.12.2004
06.12.2004
Veron
-> **R@ZOR**: teda jenom s tim poslednim motorem. už jsem s tim byl i na výletě na Lipně a v Krumlově....
17:26:57
06.12.2004
06.12.2004
Veron
-> **R@ZOR**: no jasně, už s tim mam nalítáno 20.000 km. ty fotky jsou z léta, lak je od října
15:44:52
06.12.2004
06.12.2004
R@ZOR
-> Veron: Už ti to jezdí?
12:55:25
06.12.2004
06.12.2004
anthoan
-> Veron: To ten můj měl těch 30 000, když sem ho koupil:)
22:30:41
03.12.2004
03.12.2004
hany
povedená GO 7b
12:04:56
03.12.2004
03.12.2004
Veron
no to já taky né, proto ho mam. i když se leckdo diví. ale proč by to nešlo, i stará škodovka může stíhat. ročně s najezdim přes 30 000km a jsem spokojenej.
11:47:34
03.12.2004
03.12.2004
anthoan
-> Veron: Já bych ani nic jinýho než Garde (Rapid) nechtěl
11:45:49
03.12.2004
03.12.2004
Veron
jo j už od útlého mládí jsem chtěl žlutou gardovku. maminka řikala: až budeš velkej, tak budou jiný auta, gardovky budou starý...
11:43:53
03.12.2004
03.12.2004
anthoan
Ta žlutá na to auto pěkně sedí.Zatim za sedm