
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 130 Rapid
- rok výroby 1987
- prestavba na 136 v roce 2004
- koupil jsem ho v roce 2002, od jedné slečny. ta ho měla 14 dní a zbořila ho. já měl v té době užovku, ale rapid byl můj sen od mala, tak jsem se rozhodl jednomu kupátku prodloužit život. bohužel fotku té zbořeniny nemam, ale auto začínalo tam, kde normálně končí víko kufru....
motor:
- blok Rapid 136
- hlava Felicia - leštěný kanály
- vnitřnosti fab AME 1.4
- el. pumpa HUGO
- karburátor SEDR (dif 20/24) trysky/vzdušníky 115/200, 140/140
- zapalování favorit
- olejový chladič
- starter s reduktorem
v planu:
- 1450ccm
podvozek a obutí:
- přední náprava vyztužená + strmé řízení - 2.8 otáčky
- přední pružiny 235mm
- stabilizátor d=20mm
- vzadu sériové pružiny, vyztužené vlečené nápravy, + 5st. prevodovka stálý prevod 3,9
- ALU disky 5,5Jx13, z Favorita řady Blackline + pneu Barum Bravura 185/70 r13
- zimní Michelin 175/70 r13 na škodováckých ráfkách 4,5" r13
- zadní a přední náboje s roztečema 4x130, 4x108, 4x100
v plánu:
- přitvrdit zadní nápravu
- kulové uložení podélných ramen
brzdy:
- 4 pístové prední brzdy s chlazenými kotouči, okruh + válec Š130
- zadní válečky d=22mm
- posilovač z Favorita (d=220mm)
- čidlo stavu brzdové kapaliny
v plánu:
elektrika:
- lucasy z Octávky
- komfortní jednotka z Fábie s dálkovým ovládáním centrálu
- motorek stěračů z Felicie
- centrální zamykání
- relé + automatický cyklovač stěračů s čidlem z Octávie
karosérie:
- vyhřívaná zrcátka Beskyd Sport
- střešní okno zatim manuální
- elektrické stahování předních oken s automatickými dojezdy
- pokovené zadní okno, ostatní zatmavená
- vystřelovací klíček z Octávie, zámky z Felicie m98
- přední pásy z Octávie
- výškově stavitelný volant
- volant série Octávie bez vaku
- středová konzole z Felicie
- ostřikovače z Fábie
v plánu:
- druhé těsnění dveří - zatim mam u dveří spolujezdce kolem okna, ještě kolem blatníků
- dveřní desky z MDF
- středový tunel dotáhnout až k zadním sedačkam
- jiné čtyřoko a maska
audio:
- u zadních sedaček Blaupunkt 165mm
- rádio Clarion na MP3
v plánu:
- komponentní Magnaty 165mm do předních dveří
auto jsem prodal, ať slouží novému majiteli..
- rok výroby 1987
- prestavba na 136 v roce 2004
- koupil jsem ho v roce 2002, od jedné slečny. ta ho měla 14 dní a zbořila ho. já měl v té době užovku, ale rapid byl můj sen od mala, tak jsem se rozhodl jednomu kupátku prodloužit život. bohužel fotku té zbořeniny nemam, ale auto začínalo tam, kde normálně končí víko kufru....
motor:
- blok Rapid 136
- hlava Felicia - leštěný kanály
- vnitřnosti fab AME 1.4
- el. pumpa HUGO
- karburátor SEDR (dif 20/24) trysky/vzdušníky 115/200, 140/140
- zapalování favorit
- olejový chladič
- starter s reduktorem
v planu:
- 1450ccm
podvozek a obutí:
- přední náprava vyztužená + strmé řízení - 2.8 otáčky
- přední pružiny 235mm
- stabilizátor d=20mm
- vzadu sériové pružiny, vyztužené vlečené nápravy, + 5st. prevodovka stálý prevod 3,9
- ALU disky 5,5Jx13, z Favorita řady Blackline + pneu Barum Bravura 185/70 r13
- zimní Michelin 175/70 r13 na škodováckých ráfkách 4,5" r13
- zadní a přední náboje s roztečema 4x130, 4x108, 4x100
v plánu:
- přitvrdit zadní nápravu
- kulové uložení podélných ramen
brzdy:
- 4 pístové prední brzdy s chlazenými kotouči, okruh + válec Š130
- zadní válečky d=22mm
- posilovač z Favorita (d=220mm)
- čidlo stavu brzdové kapaliny
v plánu:
elektrika:
- lucasy z Octávky
- komfortní jednotka z Fábie s dálkovým ovládáním centrálu
- motorek stěračů z Felicie
- centrální zamykání
- relé + automatický cyklovač stěračů s čidlem z Octávie
karosérie:
- vyhřívaná zrcátka Beskyd Sport
- střešní okno zatim manuální
- elektrické stahování předních oken s automatickými dojezdy
- pokovené zadní okno, ostatní zatmavená
- vystřelovací klíček z Octávie, zámky z Felicie m98
- přední pásy z Octávie
- výškově stavitelný volant
- volant série Octávie bez vaku
- středová konzole z Felicie
- ostřikovače z Fábie
v plánu:
- druhé těsnění dveří - zatim mam u dveří spolujezdce kolem okna, ještě kolem blatníků
- dveřní desky z MDF
- středový tunel dotáhnout až k zadním sedačkam
- jiné čtyřoko a maska
audio:
- u zadních sedaček Blaupunkt 165mm
- rádio Clarion na MP3
v plánu:
- komponentní Magnaty 165mm do předních dveří
auto jsem prodal, ať slouží novému majiteli..
Adam / Rapid 1.4 - komentáře:
Zdravím, co si musel upravit abys mohl namontovat čtyřoko z GLS-y

-> Trape.z: on veron jsem uz asi nechodi, auto prodal, jinak tyhle naboje jsou od sakyho a je tady na uvodu stranek odkaz jsou to sportovni upravy skoda myslim....
Čau měl bych zájem o ty bubny se změnou rozteče a podložkama. Jestli nejsou na prodej, tak sem se chtěl zeptat, jestli nemáš ohledně tý výroby změny rozteče nějakou dokumentáž. Škodovkám Peace
-> Tomáš/Thomas: to nepopíram ale že jsi dal odkaz zrovna na takhle starej inzerát
-> havlik: To neznamená že to nejde sehnat v roce 2006.

-> Tomáš/Thomas: v roce 2004

-> Rooney: skoda.stable.cz/cz/index.
php?from=meap&...
zdarec, kde se dá sehnat ten dálkáč z klíčem v jednom, a kolik stojí?
-> Veron: Zejtra kolem 17 hodiny tě čekam s ERESKEM na sprintech....

-> Veron: No blbý to rozhodně neni...Jedna Octavia 1,8 T už je tam registrovaná,tak při nejhoršim si to můžeš dát s ní....Každopádně tě budu čekat...

-> TUNER: to by bylo asi blbý, ne? Ono je něco jet tan s tůněm a něco se sériovkou, to asi není moc fér.. Určitě se ale přijedu podívat, na sprint bych to zkusit šel, ale asi vyhraješ..
-> Veron: Hele tak se koukej registrovat do Běšin ať mi to za ty předchozí sprinty můžeš vrátit i s ůrokama...

-> Nwkt: jj to je ono - RS
-> Zdany: nikomu to neříkej, ale to je ten Rapid, akorát přestříkanej - už jsem přestavbu dotáhl do konce -)-)-> Tuner#2: jak se to pozná ty PS? Když se to rozjíždí, tak zavírám oči..
-> Zdany: nikomu to neříkej, ale to je ten Rapid, akorát přestříkanej - už jsem přestavbu dotáhl do konce -)-)-> Tuner#2: jak se to pozná ty PS? Když se to rozjíždí, tak zavírám oči..
-> Nwkt: JJ 180PS v základu :o))
-> Nwkt: nárazníky RS,křídlo RS, koncovka RS, kola RS.... bude to RS
-> Veron: To je RS?
-> Veron: moc pěkný přibližovadlo :-) myslim černý

No konecne jsi prisel na to, ze je snazsi si koupit celou oktavku, nez cpat dily z oktavky do rapida:)))))))))))))
-> Veron: Tak můžeme zkusit v Běšinech na sprintu...

-> Tuner#2: no, V někam uteklo, asi ho tam ani dávat nebudu..
-> TUNER: nejni problém, ale moc se necítím - to auto má pomalýho řidiče. A krom toho jezdim na spotřebu.. -)
-> Pavel Korbelář: necelých 20000,-
-> TUNER: nejni problém, ale moc se necítím - to auto má pomalýho řidiče. A krom toho jezdim na spotřebu.. -)
-> Pavel Korbelář: necelých 20000,-