skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Info:
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
Pavel/Rapid 1.4 - komentáře:
13:34:43
04.11.2006
04.11.2006
DuriQ
**R@ZOR**: este taka mala otazocka "odlahcene ventily" to je ako mysline ? upravene voditka pre rozvodove tycky ci dako inac ?
13:31:48
04.11.2006
04.11.2006
DuriQ
**R@ZOR**: ahoj pocom sa da u vas zohnat taka fabka motor ? a jedna vec ma dost zaujala na tvojom auticku to na streche mas novy siber to sa mi celkom paci inac ako pozorujes spravanie sa tej vyplne dveri ? vlhne ti to alebo ani ne ?
19:06:45
29.10.2006
29.10.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> **R@ZOR**: Náhodou bolelo, víš jak těžce se mi bude loučit s 78kama
18:51:48
29.10.2006
29.10.2006
R@ZOR
-> Bagrr: No vidis, ani to nebolelo..
11:09:41
29.10.2006
29.10.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> **R@ZOR**: Čéče tak si mě ukecal du do těch 77:o) Takže začínam sepisovat co a jak s tim motorem má províst:o)
08:10:27
26.10.2006
26.10.2006
R@ZOR
-> Bagrr: Navic ty 78mm maj hodne slabou stenu valce! Z toho uz bych mel strach.. A kdyz na tom motoru jeste nechas odlehcit ojnice, upravis ventily, tak to bude priblizne stejny.. Az na ten kroutak
19:48:45
25.10.2006
25.10.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> **R@ZOR**: Mno tak 77 se ti asi nevyrovnaj:o) Ale ty 78 sou zase moooc drahý, podle toho co říkal sou ty 77 skoro dvakrát levnější:/
07:41:39
23.10.2006
23.10.2006
R@ZOR
-> Bagrr: Jdi do tech 77mm nebo 78mm. Pak by te to sr*lo, ze jsi tam dal jen serii. Kdyz uz delas new motor, tak at za neco stoji! :-) Udelej poradnyho RABIAKA! :-) At mam s kym souperit :-))
21:29:21
22.10.2006
22.10.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> **R@ZOR**: Zdarec chlape, poraď, mam jít do origo bo 77 bo do těch 78?? Si furt nejsem jistej co od toho chci...
17:04:20
27.09.2006
27.09.2006
R@ZOR
-> Damir: Jo a uz si vzpominam, driv jsme se bavili.
17:02:50
27.09.2006
27.09.2006
R@ZOR
-> Damir: To nevim kolik to ma hp, ale neco tam je Jinak dik za pochvalu.
00:46:37
31.08.2006
31.08.2006
Damir
Pekny Rapid, myslim že jsem se o tom s tebou bavyl i driv... Akorad to kridlo se mne osobne ne libi.. Jaky vykon ma vubec ten motor z Fabii?
11:24:29
11.09.2005
11.09.2005
R@ZOR
-> Veron: Přetryskovat by to chtělo každopádně, ale i teď se s tím dá slušně jezdit! Časem s tím budu ještě experimentovat.
10:17:03
11.09.2005
11.09.2005
Veron
-> **R@ZOR**: každopádně je LEKR výbornej, nemůžu proti říct ani slovo, ale na 1.4 má slabý osazení, proto to zdaleka nejede tak jak by mělo..
01:08:35
11.09.2005
11.09.2005
R@ZOR
-> Veron: Mě to jede fakt až moc! :-) Chci to zkusit i na sedra, ale ten Lekr je dobrej. Jde to pěkně plynule za plynem a vůbec to nevynechává. Jsem plně spokojenej! Víc koní už bych do škodovky nechtěl! :-)
09:55:28
09.09.2005
09.09.2005
Veron
-> **R@ZOR**: jak se to tváří na LEKR? Mě to s nim nechtělo jet...
16:51:40
08.09.2005
08.09.2005
R@ZOR
-> manijak: Jo, jo, jezdí to good! A má to ještě rezervy. Přes zimu to doladím. V techničáku asi né, no. :-/
-> Veron: Jsem rád že se ti líbí, dík.
-> Veron: Jsem rád že se ti líbí, dík.
15:20:18
08.09.2005
08.09.2005
Veron
pěkný to auto máš, fakt že jo - moc se mi líbí!